abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50301502
Ik wil een logo op een t-shirt laten drukken. Echter, ik wil dus niet zo'n foto opdruk, maar zo'n folie opdruk, aangezien die langer goed blijft. Dus, buitenste lijnen printen op een wit folie, deze uitsnijden en dan op een zwart t-shirt drukken. Deze techniek dus:

Echter, het logo wat ik wil laten drukken heb ik alleen in plain JPG, geen photoshop of adobe illustrater bestand. Het betreft het volgende logo:

Aangezien ik niet zo bedreven ben met PS of AI, hoopte ik dat een fokker die dat wel is dit misschien voor mij wilde doen. Ik hoef niet alles op het logo. De volgende onderdelen niet:

- Achtergrond kleur (maroon): niet
- De achtergrondkleur van het struisvogelhoofd en het rondjes patroon erin: niet
- Het randje om de ruitjes wel, maar het rondjespatroon erin niet (dus gewoon een normale witte lijn)

Om even wat duidelijker te zijn heb ik nog een voorbeeld. Mijn bazin had namelijk al eens in Amsterdam een T-Shirt laten bedrukken door alleen maar een flyer te geven. Dit T-Shirt is echter versleten, waardoor ik nieuwe wil laten bijmaken. Echter kan ik in omgeving of op internet geen bedrijf vinden dat een t-shirt bedrukt en zelf ook het logo voor je aanpast naar contouren. Vandaar dat ik mijn hulp dus zoek bij de PS/AI experts op FOK!

Het T-shirt zoals het er nu uit ziet en hoe ik het graag ongeveer zou willen hebben:

Ik weet niet of het veel werk is om te doen, maar indien iemand bereid is: heel erg graag! Bedankt alvast!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:13:31 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50301763
Ik zie maar 1 foto? Je wilt dus precies hetzelfde zoals in die foto te zien is?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50301819
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef TC03 het volgende:
Ik zie maar 1 foto? Je wilt dus precies hetzelfde zoals in die foto te zien is?
Hoe bedoel je, je ziet maar 1 foto? Ik heb 3 foto's staan: 1. foto van de druktechniek. 2. foto van het logo. 3. foto van het t-shirt wat ik al heb.

Als je doelt op de foto van het T-Shirt. Dat is inderdaad het idee, maar het hoeft natuurlijk niet exact hetzelfde. Zolang het maar uit te snijden valt. .
pi_50302228
Zie www.shirtspalace.com . Ik ben bereid om het kostenloos te doen.

Tot max 3 kleuren mogelijk. druktechniek: flexdruk, dus geen lelijke folieranden etc.

Mail maar naar info@shirtspalace.com

p.s. een iets groter logo is fijn, maar het kan nog net.. om er een adobe illustrator bestand van te maken..

[ Bericht 12% gewijzigd door Eelcotje84 op 10-06-2007 17:37:31 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 17:38:28 #5
53267 TC03
pi_50302477
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:15 schreef CySt het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, je ziet maar 1 foto? Ik heb 3 foto's staan: 1. foto van de druktechniek. 2. foto van het logo. 3. foto van het t-shirt wat ik al heb.

Als je doelt op de foto van het T-Shirt. Dat is inderdaad het idee, maar het hoeft natuurlijk niet exact hetzelfde. Zolang het maar uit te snijden valt. .
Ik dacht dat een foto miste, omdat dit er stond: "Het T-shirt zoals het er nu uit ziet en hoe ik het graag ongeveer zou willen hebben"
pi_50302567
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef Eelcotje84 het volgende:
Zie www.shirtspalace.com . Ik ben bereid om het kostenloos te doen.

Tot max 3 kleuren mogelijk. druktechniek: flexdruk, dus geen lelijke folieranden etc.

Mail maar naar info@shirtspalace.com

p.s. een iets groter logo is fijn, maar het kan nog net.. om er een adobe illustrator bestand van te maken..
Verzonden.

Ja, het probleem is dus als volgt. Mijn bazin heeft het logo en de website door iemand laten ontwerpen, maar hij heeft alle bestanden in bezit. Zij heeft geen enkel digitaal bestand. De reden daarvoor is, is dat alles wat ze wil doen, zij het flyers of iets anders, zij hém moet betalen om dat te laten doen. Eigenlijk pure chantage. .
pi_50302589
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik dacht dat een foto miste, omdat dit er stond: "Het T-shirt zoals het er nu uit ziet en hoe ik het graag ongeveer zou willen hebben"
Ah, een beetje fout geformuleerd. Ik bedoelde dus: "onderstaande foto is het t-shirt zoals ik hem al heb en hoe ik graag wil dat hij eruit komt te zien."
pi_50302799
Ik kan overigens ook een flyer inscannen op hoge resolutie, als dat makkelijker is. Echter is de flyer niet heel groot, 25 cm lang en 10cm breed. Het logo is dan 1/3e van de flyer ongeveer. Voordeel is dan wel dat de contouren op een grotere resolutie zijn, alleen of ze er mooier op worden weet ik niet. .
  zondag 10 juni 2007 @ 17:52:13 #9
53267 TC03
pi_50302856

Kan zo snel alleen dat er van maken, maar is anders dan op de foto.
pi_50302948
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]

Kan zo snel alleen dat er van maken, maar is anders dan op de foto.
Ziet er al erg nice uit! Alleen is dus bijvoorbeeld het struisvogelhoofd niet outlined. Het hoofd wordt namelijk enkel witte folie, dus er moet enkel een zwarte rand omheen. En de kleur moet dus ook inverted zijn, zwarte rand op witte (transparante) achtergrond.

Maar in iedergeval bedankt dat je er de moeite voor wilt nemen! .
pi_50303195
Dat outlinen is wel mogelijk.
Vloeiende lijnen ook wel, maar dat kos wel wat tijd ...
  zondag 10 juni 2007 @ 18:02:43 #12
30560 2Mini
Official Logo
pi_50303257
ik wil morgen ook eentje laten bedrukken... tvp
Camera 1... 1!
pi_50303445
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Eelcotje84 het volgende:
Dat outlinen is wel mogelijk.
Vloeiende lijnen ook wel, maar dat kos wel wat tijd ...
Als het wat langer duurt, is dat niet erg. Ik heb je een mail terug gestuurd over mijn ideeën.
pi_50303532
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef 2Mini het volgende:
ik wil morgen ook eentje laten bedrukken... tvp
Ik heb voor mijn eigen bedrijf ook t-shirts laten drukken, maar dat logo was wat makkelijker te bedrukken cq. te snijden (zie hieronder). Echter had ik hem bij een lokaal kleinschalig drukkerijtje laten maken, waardoor het wat prijziger was, 22 euro.

Bij Eelcotje84 hierboven zijn de prijzen echter wel scherp moet ik zeggen. .
  zondag 10 juni 2007 @ 18:23:58 #15
30560 2Mini
Official Logo
pi_50303932
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn eigen bedrijf ook t-shirts laten drukken, maar dat logo was wat makkelijker te bedrukken cq. te snijden (zie hieronder). Echter had ik hem bij een lokaal kleinschalig drukkerijtje laten maken, waardoor het wat prijziger was, 22 euro.

[afbeelding]

Ik heb een vaste drukkerij, hier om de hoek
Daar kan ik ook makkelijk eentje laten drukken.
Als ik het in de ochtend breng, is het in de avond al klaar Goeie service daar

Laat ik erop printen met wat keywords en website url... volgens mij vraagt hij er 12,50 voor
Camera 1... 1!
pi_50303956
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef CySt het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dank je, maar dat komt omdat het nog net gestart is. En de 9,95 is echter voor wat grotere oplages... vanaf 10 shirts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')