Hoe bedoel je, je ziet maar 1 foto? Ik heb 3 foto's staan: 1. foto van de druktechniek. 2. foto van het logo. 3. foto van het t-shirt wat ik al heb.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef TC03 het volgende:
Ik zie maar 1 foto? Je wilt dus precies hetzelfde zoals in die foto te zien is?
Ik dacht dat een foto miste, omdat dit er stond: "Het T-shirt zoals het er nu uit ziet en hoe ik het graag ongeveer zou willen hebben"quote:Op zondag 10 juni 2007 17:15 schreef CySt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, je ziet maar 1 foto? Ik heb 3 foto's staan: 1. foto van de druktechniek. 2. foto van het logo. 3. foto van het t-shirt wat ik al heb.
Als je doelt op de foto van het T-Shirt. Dat is inderdaad het idee, maar het hoeft natuurlijk niet exact hetzelfde. Zolang het maar uit te snijden valt..
Verzonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef Eelcotje84 het volgende:
Zie www.shirtspalace.com . Ik ben bereid om het kostenloos te doen.
Tot max 3 kleuren mogelijk. druktechniek: flexdruk, dus geen lelijke folieranden etc.
Mail maar naar info@shirtspalace.com
p.s. een iets groter logo is fijn, maar het kan nog net.. om er een adobe illustrator bestand van te maken..
Ah, een beetje fout geformuleerd. Ik bedoelde dus: "onderstaande foto is het t-shirt zoals ik hem al heb en hoe ik graag wil dat hij eruit komt te zien."quote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een foto miste, omdat dit er stond: "Het T-shirt zoals het er nu uit ziet en hoe ik het graag ongeveer zou willen hebben"
Ziet er al erg nice uit! Alleen is dus bijvoorbeeld het struisvogelhoofd niet outlined. Het hoofd wordt namelijk enkel witte folie, dus er moet enkel een zwarte rand omheen. En de kleur moet dus ook inverted zijn, zwarte rand op witte (transparante) achtergrond.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Kan zo snel alleen dat er van maken, maar is anders dan op de foto.
Als het wat langer duurt, is dat niet erg. Ik heb je een mail terug gestuurd over mijn ideeën.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Eelcotje84 het volgende:
Dat outlinen is wel mogelijk.
Vloeiende lijnen ook wel, maar dat kos wel wat tijd...
Ik heb voor mijn eigen bedrijf ook t-shirts laten drukken, maar dat logo was wat makkelijker te bedrukken cq. te snijden (zie hieronder). Echter had ik hem bij een lokaal kleinschalig drukkerijtje laten maken, waardoor het wat prijziger was, 22 euro.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef 2Mini het volgende:
ik wil morgen ook eentje laten bedrukken... tvp
Ik heb een vaste drukkerij, hier om de hoekquote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn eigen bedrijf ook t-shirts laten drukken, maar dat logo was wat makkelijker te bedrukken cq. te snijden (zie hieronder). Echter had ik hem bij een lokaal kleinschalig drukkerijtje laten maken, waardoor het wat prijziger was, 22 euro.
[afbeelding]
Bij Eelcotje84 hierboven zijn de prijzen echter wel scherp moet ik zeggen..
Dank je, maar dat komt omdat het nog net gestart is. En de 9,95 is echter voor wat grotere oplages... vanaf 10 shirtsquote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn eigen bedrijf ook t-shirts laten drukken, maar dat logo was wat makkelijker te bedrukken cq. te snijden (zie hieronder). Echter had ik hem bij een lokaal kleinschalig drukkerijtje laten maken, waardoor het wat prijziger was, 22 euro.
[afbeelding]
Bij Eelcotje84 hierboven zijn de prijzen echter wel scherp moet ik zeggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |