Als die 4 dvd's (16 afleveringenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef RAM_ het volgende:
ik hoop dat ze het bij die 4 afleveringen houden. want Family Guy werd ook niet leuk meer na al die extra seizoen na ze gecanceld waren
Huh, welke seizoenen bedoel je precies? Want ik heb toch een paar geweldige afleveringen gezien in serie 5/6.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef RAM_ het volgende:
ik hoop dat ze het bij die 4 afleveringen houden. want Family Guy werd ook niet leuk meer na al die extra seizoen na ze gecanceld waren
Nee er staat een fout op de fox pagina. Dit zijn extra´s voor alle 4 de films, dus verwacht niet alles wat daar staat op de 1e dvd. Elke dvd heeft 1 film plus wat extrasquote:
Elke film zal later in vier stukken geknipt worden om zo als afleveringen op Comedy Central vertoont te worden. Aangezien de pagina op Fox wel echt gaat over de eerste film (Bender's Big Score) denk ik dat ze met die 4 afleveringen de film bedoelen. Als het wel als 4 losse afleveringen op de dvd komt dan zijn het iig aflevering die samen een verhaal vormen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:48 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Nee er staat een fout op de fox pagina. Dit zijn extra´s voor alle 4 de films, dus verwacht niet alles wat daar staat op de 1e dvd. Elke dvd heeft 1 film plus wat extras
De info van de fox store klopt niet. De DVD bevat een filmversie in widescreen, de afleveringen worden later hergemonteerd en krijgen een 4:3 formaat. De extra´s in de lijst zijn nog niet af en zullen verspreid worden over meerdere dvd's, omdat er anders ook niet genoeg ruimte op 1 DVD is. Dit zijn de woorden van David X Cohenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Elke film zal later in vier stukken geknipt worden om zo als afleveringen op Comedy Central vertoont te worden. Aangezien de pagina op Fox wel echt gaat over de eerste film (Bender's Big Score) denk ik dat ze met die 4 afleveringen de film bedoelen. Als het wel als 4 losse afleveringen op de dvd komt dan zijn het iig aflevering die samen een verhaal vormen.
Ok dan is het duidelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:49 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De info van de fox store klopt niet. De DVD bevat een filmversie in widescreen, de afleveringen worden later hergemonteerd en krijgen een 4:3 formaat. De extra´s in de lijst zijn nog niet af en zullen verspreid worden over meerdere dvd's, omdat er anders ook niet genoeg ruimte op 1 DVD is. Dit zijn de woorden van David X Cohen
Hier is een press release met de extra's die er wel op zullen staan: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7775
Bender Bending Rodriguezquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef Zapp_B het volgende:
Mijn echte naam is "Bender Bending Ranrigez"
Phillip J. Fryquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
maar ook Taronga Leela en Phillip Fry =)
En Philip is een verwijzing naar Phil Hartman, die de stem van Zapp Brannigan zou doen maar kort voor de serie begon werd vermoord.quote:
Turanga Leelaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
maar ook Taronga Leela en Phillip Fry =)
Dan lees je de ondertiteling toch niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef Yoghii het volgende:
Futurama met ondertiteling moet wel bagger zijn. Al die geniale uitspraken vertaald naar het nederlands:'(
Ehm. Ik uit engelstalig land moest volgens mij in het begin ook even wennen aan ondertitels... Maar nu vind ik ze juist chill. Toch blijft het irritant als huisgenoten lachen voordat de grap gemaakt is :S.quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan lees je de ondertiteling toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |