Wel als je Rouvoet junior heet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
je hoeft er niet naar te kijken
waarom moet dat gezeik op de tv,quote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Evangelische Omroep.....Nou.
We leven ook niet in een Islamitisch land....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
waarom moet dat gezeik op de tv,
er is toch ook geen islamitische omroep op de publieke zenders
Welquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
je hoeft er niet naar te kijken
en de NMO dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
Had je anderhalf uur geleden even op Nederland 2 moeten kijken, dan wist je wel beterquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Moslim_Omroepquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
quote:De hoeveelheid zendtijd die een omroepvereniging krijgt toegewezen hangt af van het aantal leden.
true...quote:
okequote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Idd, slotwaardig, deze discussies blijven maar aan de gang
Ik kijk er al niet naar omdat er echt van die strikte revos als Andries Knevel zogenaamde discussie programmas voor maken, die niet werken omdat ze toch standvastig aan hun eigen overtuiging vast houden, waardoor het in veel gevallen (zeker als het bijv met de evolutietheorie, abortus oid te maken heeft) meer een kinderachtig 'hakken in het zand steken' spelletje word.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Radioheader het volgende:
Ik ben zelf gelovig, maar ik houd ook niet zo van de EO. ze maken heel weinig programma's meer met diepgang. Korenslag bijvoorbeeld had net zo goed bij de TROS uitgezonden kunnen worden....
De repos op de radio die ze vaak gezamelijk met de VPRO doen zijn ook over het algemeen goed hoor, er lopen alleen een paar fundamentalisten daar rond die zeggen een discussieprogramma te voeren terwijl ze amper discussieren.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Agrafes het volgende:
Vaak zie ik wel enkele zeer integere programma's van de EO, niet van die neppe emo SBS6 Tv maar gewoon echt goed, vaak zijn de Netwerk reportages van de EO ook zeer puik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |