Ben er weer!quote:
heb je morgen een her of gewoon tentamen?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben er weer!
Ik heb de titel terug gezet naar de oorspronkelijke staat hoor!
Ik ben nu voor woensdag aan het leren.. morgen heb ik nog niks. Maar ik moet gewoon veel doen dus ben vast begonnen 14.gifquote:Op zondag 10 juni 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je morgen een her of gewoon tentamen?
wat was er nou weer mis mee dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef OA het volgende:
Zo.
Gestofzuigd, fiets gemaakt (alweer ja...) en de was buiten gehangen!
zoveel zelfs dat je er op zaterdag avond al aan gaat leren?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben nu voor woensdag aan het leren.. morgen heb ik nog niks. Maar ik moet gewoon veel doen dus ben vast begonnen 14.gif
Moest je nog een kamer in tilburg? Staat nu bij iemand in zijn msn naam: kamer te huur in centrum tilburg.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben nu voor woensdag aan het leren.. morgen heb ik nog niks. Maar ik moet gewoon veel doen dus ben vast begonnen 14.gif
Jep, ik had toch niks beters te doen en moest er relatief vroeg uit, dus waarom niet..quote:Op zondag 10 juni 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoveel zelfs dat je er op zaterdag avond al aan gaat leren?
Daar kom ik nog op terug! Moet namelijk zo vertrekkenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moest je nog een kamer in tilburg? Staat nu bij iemand in zijn msn naam: kamer te huur in centrum tilburg.
ik zie ut....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben er weer!
Ik heb de titel terug gezet naar de oorspronkelijke staat hoor!
Ik had de binnenkabel van de achterrem gesloopt...quote:
En nu heb je op het frame na een nieuwe fiets?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had de binnenkabel van de achterrem gesloopt...![]()
En de versnellingskabel was aan vervanging toe.
Nee...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En nu heb je op het frame na een nieuwe fiets?
Je bent gek maar dat staat er los van.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ben ik nou gek het enige wat ik in de TT zie staan is [KSC #248]
of is het in de cache blijven hangen?
ok schot in open doelquote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent gek maar dat staat er los van.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:59 schreef OA het volgende:
Ik ben er weer vandoor.
Tot later vandaag kinders..![]()
iig tot na 22:30.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |