...... ik schreefquote:Op zondag 10 juni 2007 05:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen.
......
.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........quote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
En zo hoort het. Is zo'n figurant nu helemaal gek geworden....?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapen
[afbeelding]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Grappig dat jij Roevka gebruikt...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......
Absoluut waar .... En ook : Sylvia is er al lang niet meer en Huub nog wel .... Wat zeur je nou ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.
Zonder Sylvia is Huub niks meer. Huub kan het niet alleen zoals hij wel afgeeft op de anderen.
Huub moet ook eens leren naar zichzelf te kijken.
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig dat jij Roevka gebruikt...
En over de rest: You lucky bastard.
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....quote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......
Geen sorry nodig hoor, ik geniet iedere dag van The Life Side Of Brightquote:Op zondag 10 juni 2007 05:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....
Ik wilde je wel antwoorden maar ik was vaak de weg even kwijt.... ging zo snel... dus sorry.![]()
truste nouckyquote:Op zondag 10 juni 2007 05:39 schreef noucky het volgende:
Truste all, jullie gaan nu prive hier.
Verder op de streams toch niks meer te beleven.
Verdorie gebeurt er weer eens wat en dan mis ik het weer... is er een filmpje... ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel de wederopstanding van de Teletubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |