Een man in de egomodus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Huub is andersom anders aardig seikerig bezig, maar misschien wil je alles van Huub niet inzien.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
Het is wel balen hoor als je net nieuwe extensions hebt en je je heel sexy voelt, dat je daarom niet gewaardeerd voelt.
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
Huub: alles wat ik doe, wat ik wil doen of wat ik van plan ben moet ik daar in fucking 3-voud in plan inleveren.
3-voud betekende in dit opzicht de 3 die Lieke vanavond gescoord had: Amanda, de zangeres en zanger.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......
Ik heb die hele avond niet gezien, alleen vanmiddag toen de extensions erin werden gezet en ze zich zo sexy voeldequote:Op zondag 10 juni 2007 04:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.
De zogenaamde macho is kwaad omdat hij zelf niet aan zijn trekken is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |