Jawel hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan de link naar de page van Mitch niet (meer) vinden op de log van Jaap.
Foto van jou gezien op Huub zijn blog scan?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de clips van afgelopen nacht gezien. Daar zaten een aantal prettige momenten bij
Jammer dat ik het hele feest verder heb gemist.
http://www.mitchmasters.nl/weblogquote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef ericahysterica het volgende:
die staat er nog wel hoor rechts in de grijze balk
kleine borsten hoeven toch niet minder mooi te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef tipsch het volgende:
ok, ik vind het ook heel erg ranzig dat, als je weet dat je niet de mooiste hummmm. tieten hebt, je toch topless een tieten-flink-"geil"-naar-voren-enshakenmaar dans gaat doen (ranzige Lieke)
ik van Natasiaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft last van de vliegen.
kleine tieten lenen zich niet voor zulke tieten-dansjesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kleine borsten hoeven toch niet minder mooi te zijn
Wie niet?quote:
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel viesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een vies meisje![]()
malle babbe en vieze lieke?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel vies![]()
Welke bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Foto van jou gezien op Huub zijn blog scan?
Allemaal letterlijk vies en niet vanwege hun geaardheid dat boeit me voor geen ene kilometer.quote:
owwwwww bedoel je zo vies?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Allemaal letterlijk vies en niet vanwege hun geaardheid dat boeit me voor geen ene kilometer.
Brian zegt bijvoorbeeld regelmatig dat Amanda stinkt, Jaap wil ik niet eens weten, Huub draagt volgens mij eeuwig en altijd hetzelfde ondegoed, Lieke duikt in de vijver en dan direct het bed in...moet ik doorgaan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
japio zoekt zijn onderbroek
Het is gevaarlijk voor ons als we weten wat ze [b]Milton[/b schrijft.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat ze ons niet met N mee laten lezen
Op zijn site, klik maar op mijn sig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |