abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50283304
Het valt mij op bij sommige bewoners, vooral Natasia (met stip op één), dat men denkt dat ze gespreksonderwerp zijn in- en continu gevolgd worden door half Nederland. Hoe over het paard getild kan iemand zijn? Huub heeft er ook wel een handje van. Af en toe zo tegen het hijgerige aan dat ik, en dat heb ik niet vaak, spontaan gevoelens van walging begin te ontwikkelen. Vooral die Natasia zou eens flink met de voeten op de grond geplaatst moeten worden.

Of ehm....is het echt zo dat die exhibitionisten in dat huis hot zijn in heel Nederland?
pi_50283437
Ik had vroeger een leraar die weleens zei "niets menselijks is mij vreemd". Ik zou hem nu weleens willen horen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:48:35 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50283697
Jaap geniet ook wel van de aandacht. Maar ja, waarom niet? Het zijn allemaal saaie burgermensen en voor hun is het al heel wat. Kom jij in de krant? Okay, als je in je kots zou rollen en het zou opeten misschien wel Maar toch.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_50283839
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:48 schreef soylent het volgende:
Jaap geniet ook wel van de aandacht. Maar ja, waarom niet? Het zijn allemaal saaie burgermensen en voor hun is het al heel wat. Kom jij in de krant? Okay, als je in je kots zou rollen en het zou opeten misschien wel Maar toch.
Ja, Jaap geniet er ook van, maar Natasia denkt, en spreekt dat ook uit, dat ze naar haar onbescheiden mening veel meer aandacht krijgt en verdiend dat alle anderen. Ze laat geen moment onbenut om zichzelf boven alle anderen te plaatsen. En dat is nu net het cruciale verschil met Jaap. Die gunt het anderen, geniet van het zijne en blijft relaxed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')