Ben jij mod dan? Ik kan het ook niet meer editten namelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Smeej het volgende:
ik wil hem best editen door de namen er bij te zetten...
quote:Actress Jenna Elfman, expecting her first child -- a boy -- with husband Bodhi Elfman early this summer.
Misschien is het ook handig om de datum van de pasgeborenen (indien bekend) erbij te zetten? De baby van Julia Roberts staat voor alle andere juni baby's die al lang geboren zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Aangepast; heb nog meer namen aangepast qua spelling!
De foto in kwestie:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:02 schreef Lovechild het volgende:
Zou het???
Katie en Tom verwachten tweede kindje
door onze redactie
AMSTERDAM - Tom Cruise en Katie Holmes verwachten hun tweede kindje! Er gingen al eerder geruchten, maar nu kan de 28-jarige actrice, die in april beviel van dochtertje Suri, het niet langer meer verhullen. The Sun heeft foto's van haar gepubliceerd waarop een beginnend buikje te zien is.
Tom en Katie waren afgelopen weekend in Madrid, om hun goede vrienden de Beckhams op te zoeken. Volgens ooggetuigen probeerde de mooie brunette haar buikje te verbergen onder wijdvallende jurkjes, maar zonder succes.
De zwangere Katie heeft het goede nieuws al verteld aan haar vrienden, laat een bron weten. "Katie en Tom zijn dolgelukkig dat er een tweede op komst is. Katie straalt helemaal."
Daar is inderdaad niets te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:31 schreef kvd het volgende:
Ik op de volgende foto nog geen buikje (genomen na de foto van Esraa), volgens mij is de kleding van Katie ongelukkig gekozen
http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2007&mon=06&evt=suri-cruise-beach&pic=suri-cruise-katie-holmes-beach-02.jpg
(hoe kan ik trouwens foto's toevoegen, ipv alleen een link te geven?via afbeelding toevoegen krijg ik een kruisje.)
Lees eens hierbovenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die is al een heel end uitgerekend denk ik
Dan krijg ik dus een kruisje...maar goed, dan doe ik het maar even via een linkjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Esraa het volgende:
[..]
Daar is inderdaad niets te zien![]()
Via dit tekentje: [afbeelding] kun je trouwens foto's toevoegen.
Je moet de url van de foto pakken, niet van de site.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan krijg ik dus een kruisje...maar goed, dan doe ik het maar even via een linkje![]()
quote:
She may only be four months pregnant, but Drea de Matteo has already noticed a dramatic change in her physique.
"I feel great," the 35-year-old actress told PEOPLE at the premiere of her new movie, Broken English, on Monday. "I just feel fat, but I feel great."
The former Sopranos star jokingly added: "I feel like I'm carrying the baby in my [behind], it's so big."
De Matteo, who is expecting a child with her 28-year-old boyfriend, singer Shooter Jennings, admitted she tends to indulge her cravings "even when I'm not pregnant" – but said she's lately been eating an inordinate amount of Italian food.
"It's weird because I'm Italian and I never eat Italian food normally," she said. "I guess I'm getting back to my roots, getting ready to cook!"
And though she's only just entering her second trimester, De Matteo, who quit smoking when she found out she was pregnant, suspects she may have figured out the baby's gender. "We don't know what we're having yet," she said. "But I use 'she,' because I'm getting so fat, I think it's a girl!"
quote:A source has confirmed that rumors Christina Aguilera is pregnant "are definitely true." Page Six reports:
"She's been telling friends," said one snitch, who revealed, "she has to be three months now, because she's announcing it."
quote:
do 21 jun 2007, 12:40 | 7 reacties
Keri Russell bevalt van zoon
door onze redactie
AMSTERDAM - Felicity-actrice Keri Russell is moeder geworden. Ze schonk op 9 juni het leven aan een kerngezonde zoon. Hij heet River Russell Deary.
Een woordvoerder van Keri heeft laten weten dat moeder en kind het uitstekend maken. River is het eerste kindje voor Keri en haar echtgenoot Shane Deary.
De twee trouwden dit jaar op Valentijnsdag, 14 februari, met elkaar.
Stiekem hoop ik het wel, zou het erg leuk vinden voor haar en haar man.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Esraa het volgende:
Van Keri Russell is al lang bekend
Ik denk dat Christina wel zwanger is hoor
Ik lees er nog niks over op People.com, en dat is de eerste site waar ik op kijk voor dit soort nieuws (en bijbehorende bevestigingen).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef Annemiek78 het volgende:
Las vanmiddag in de krant (Metro) dat de zwangerschap van Christina Aguillera inmiddels bevestigd is! Leuk voor haar en d'r man!
quote:EINDHOVEN - Pieter van den Hoogenband is zaterdag vader geworden van een dochter. Het eerste kind van de drievoudig olympisch kampioen en zijn vrouw Minouche heeft de naam Daphne gekregen.
Moeder en kind maken het goed. Van den Hoogenband is zo trots als een pauw. „Dit is de mooiste dag van mijn leven”, aldus Van den Hoogenband.
Wegens de geboorte van zijn kind liet Van den Hoogenband het trainingskamp van de Nederlandse zwemploeg naar Azië aan zich voorbijgaan. Het team vertrok vrijdag naar Peking om daar sfeer te proeven met het oog op de Olympische Spelen van volgend jaar. Daarna gaan de zwemmers trainen in Zuid-Korea.
telegraaf
Jaja, Ed hangtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef AnnaStesia het volgende:
Eddie Murphy wél vader van dochter Mel B
LOS ANGELES - Acteur Eddie Murphy is wel degelijk de vader van de nu twee maanden oude dochter Angel Iris Murphy Brown van ex-Spice Girl Mel B.
Dat meldde het Amerikaanse tijdschrift People vrijdagavond op zijn website. Een dna-test heeft onomstotelijk bewezen dat Murphy de biologische vader is.
Murphy onderging 11 juni een test en de uitslagen daarvan kreeg Mel B. op donderdag, verklaarde een woordvoerster van Spice Girl Melanie Brown. „Hij is de vader van de baby, het is officieel. De baby is ontegenzeggelijk, 110 procent van hem”, aldus een bron dichtbij Brown tegen het tijdschrift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |