Ene Milton F. toevallig?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Hé maar komt Mitch niet? Amanda was nl zo benieuwd wie er vanavond zou komen. Ze dacht aan Dimitri of een grote brede neger.
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat staan er ontzettend veel spelfouten in die tekst..
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Enigma bedoel je dan.... zelf dacht ik aan Sinead o'Conner... maar ik heb totaal geen verstand van muziek... meer.
Mitch wordt de nieuwe miljonair,.. langzaamaan wordt dat bewerkstelligd!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
grote brede neger.. Milton?
Mitch zou toch gewoon komen deze week?
alleen jammer dat het op die goekope roddelsite staat i.p.v. een meer "gerenommeerde" site!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.
En dat is nou weer net niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup en dan wordt de terror verplicht gestopt door achter....
Dat dacht ik ook maar omdat Amanda dat zei ga ik twijfelen. Ik wil nl wel Mitch zien vanavond.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik meende toch ook dat gesprek ging over vorige week...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er is een begin gemaakt, en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
[..]
alleen jammer dat het op die goekope roddelsite staat i.p.v. een meer "gerenommeerde" site!
Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.
eMule is opgestart...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waard![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Waarom wil ik me altijd gaan douchen als ik Brian en Amanda bezig zie?
Ik dacht dat je Enya bedoelde.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waard![]()
plaatsvervangend onreinheidsgevoelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Waarom wil ik me altijd gaan douchen als ik Brian en Amanda bezig zie?
zoals ik Mitch heb meegemaakt heeft hij veelste veel leuke dingen buiten de kooi om zich te laten opsluiten (zei hij zelf volgensmij ook al een keer) al hoop ik het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef RSie het volgende:
[..]
Mitch wordt de nieuwe miljonair,.. langzaamaan wordt dat bewerkstelligd!
Hij blijft ook niet lang! gewoon, net als Nicolaas ff een paar weekjes om het gat op te vullen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zoals ik Mitch heb meegemaakt heeft hij veelste veel leuke dingen buiten de kooi om zich te laten opsluiten (zei hij zelf volgensmij ook al een keer) al hoop ik het wel natuurlijk
getver wat een rot fotoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
Gelukkig weten ze op de TIEN site hoe ze een vrouw op d'r voordeligst moeten fotograferen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |