Tijd voor Natrasha... Dat is zooo'n leuke act.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op sterven na dood ....... Tijd om Anita op bezoek te vragen voor de 24-uur !
[afbeelding]
Wanneer belde CAZ dan? Dat is toch al een hele tijd geleden? of hebben ze weer gebeld?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bekend beeld van Brian als hij zich verslagen voelt ....... Het CAZ-telefoontje werkt door. Die ene opmerking dat Huub de slimste is en het beste het spel speelt ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Muziek van de duivel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
Lekker muziekje trouwens wat Eric draait... weet iemand wat dat is?
zal wel niet enigma zijn he???????????? lijkt beetjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef akveor het volgende:
Lekker muziekje trouwens wat Eric draait... weet iemand wat dat is?
Ik krijg bijna het idee dat hem eerder de wacht is aangezegd en dat er geen weg terug is. Hij zwelgt al dagen in zelfmedelijden. Heeft nog wat laatste stuiptrekkinkjes...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op sterven na dood ....... Tijd om Anita op bezoek te vragen voor de 24-uur !
[afbeelding]
Geen krant.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
In welke krant stond er vandaag iets over de bedreigingen in dgk?
Op het net.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
In welke krant stond er vandaag iets over de bedreigingen in dgk?
Waarom mag zij 'altijd' slapen.. en wordt bijv. Huub of Jaap direct gewekt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Titel van de foto : "Compositie in bruin en zwart"
[afbeelding]
Pammetjestijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:17 schreef lorence1 het volgende:
wat is er met brian aan de hand?
Wat staan er ontzettend veel spelfouten in die tekst..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het net.
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=31404&roddels=51010
Enigma bedoel je dan.... zelf dacht ik aan Sinead o'Conner... maar ik heb totaal geen verstand van muziek... meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zal wel niet inigma zijn he???????????? lijkt beetje
Madame mag haar rust nemen, ivm haar borstenherstel, en natuurlijk omdat ze een kindje van God is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom mag zij 'altijd' slapen.. en wordt bijv. Huub of Jaap direct gewekt...
klinkt meer als een of ander cheapass Lounge CD'tjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Enigma bedoel je dan.... zelf dacht ik aan Sinead o'Conner... maar ik heb totaal geen verstand van muziek... meer.
Yup en dan wordt de terror verplicht gestopt door achter....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:18 schreef ruby het volgende:
Volgens Eric is Brian ook een beetje uit z'n doen.
Mooi zo!
grote brede neger.. Milton?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Hé maar komt Mitch niet? Amanda was nl zo benieuwd wie er vanavond zou komen. Ze dacht aan Dimitri of een grote brede neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |