Ene Milton F. toevallig?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:20 schreef noekje het volgende:
Hé maar komt Mitch niet? Amanda was nl zo benieuwd wie er vanavond zou komen. Ze dacht aan Dimitri of een grote brede neger.
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat staan er ontzettend veel spelfouten in die tekst..
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Enigma bedoel je dan.... zelf dacht ik aan Sinead o'Conner... maar ik heb totaal geen verstand van muziek... meer.
Mitch wordt de nieuwe miljonair,.. langzaamaan wordt dat bewerkstelligd!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
grote brede neger.. Milton?
Mitch zou toch gewoon komen deze week?
alleen jammer dat het op die goekope roddelsite staat i.p.v. een meer "gerenommeerde" site!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.
En dat is nou weer net niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup en dan wordt de terror verplicht gestopt door achter....
Dat dacht ik ook maar omdat Amanda dat zei ga ik twijfelen. Ik wil nl wel Mitch zien vanavond.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik meende toch ook dat gesprek ging over vorige week...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Er is een begin gemaakt, en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
[..]
alleen jammer dat het op die goekope roddelsite staat i.p.v. een meer "gerenommeerde" site!
Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het werd wel tijd dat er een een artikel verscheen met wat er echt gebeurd in DGK.
eMule is opgestart...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waard![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Waarom wil ik me altijd gaan douchen als ik Brian en Amanda bezig zie?
Ik dacht dat je Enya bedoelde.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ....enigma ..........maar zou me niet verbazen hoor....als je dit soort muziek mooi vind ...ga dat eens luisteren, echt de moeite waard![]()
plaatsvervangend onreinheidsgevoelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef noekje het volgende:
Waarom wil ik me altijd gaan douchen als ik Brian en Amanda bezig zie?
zoals ik Mitch heb meegemaakt heeft hij veelste veel leuke dingen buiten de kooi om zich te laten opsluiten (zei hij zelf volgensmij ook al een keer) al hoop ik het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef RSie het volgende:
[..]
Mitch wordt de nieuwe miljonair,.. langzaamaan wordt dat bewerkstelligd!
Hij blijft ook niet lang! gewoon, net als Nicolaas ff een paar weekjes om het gat op te vullen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
zoals ik Mitch heb meegemaakt heeft hij veelste veel leuke dingen buiten de kooi om zich te laten opsluiten (zei hij zelf volgensmij ook al een keer) al hoop ik het wel natuurlijk
getver wat een rot fotoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
Gelukkig weten ze op de TIEN site hoe ze een vrouw op d'r voordeligst moeten fotograferen:
[afbeelding]
Sorry voor late reactie. Kijk even een minuut of 10 voor je vraag ......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wanneer belde CAZ dan? Dat is toch al een hele tijd geleden? of hebben ze weer gebeld?
Zeg gewoon ja of nee.. weet ik genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry voor late reactie. Kijk even een minuut of 10 voor je vraag ......
Ik denk juist dat er niet naar een einde gewerkt wordt. Het is me allemaal veel te toevallig.... Istanbul... Eric mag van Huub blijven... stemrondes worden weer naar 4 weken gebracht... en ze laten Eric in z'n sop gaar koken. Ik denk dat ze ook balen dat Nicolaas er zo snel uitging... ik zou Nicolaas er zelfs nog van verdenken dat ie TIEN zo een hak heeft gezet... maar tja ik hou nu eenmaal van complotheorien...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef RSie het volgende:
[..]
Hij blijft ook niet lang! gewoon, net als Nicolaas ff een paar weekjes om het gat op te vullen.
daarna wordt ie eruit gestemd en hoeft DGK_redactie de ontbrekende miljonair niet meer te zoeken.
op die manier wordt er langzaamaan naar een einde gewerkt.
En als ik JA had geantwoord, dan zou jij gevraagd hebben waar het staat ...... Zeurpietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja of nee.. weet ik genoeg.. nou moet ik weer zoeken
reageer dan niet![]()
![]()
Mijn dank is groot!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:32 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24312&sess=664
caz interview
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24325&sess=664
gesprek erna
vol
Dat zie je goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als ik JA had geantwoord, dan zou jij gevraagd hebben waar het staat ...... Zeurpiet
zullen de VOL-huisvrouwen leuk vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:08 schreef milk-shake het volgende:
huub wil perse is zijn clip allemaal naakte vrouwen............en lieke en amanda topless....![]()
juist dit verspreidt zich als een inktvlek en ik ga het in mijn vrije dagen dus allemaal lezen.....naast mijn stapel libelles die ik ook nog moet doorploegen........ja ja ik heb het reuzedruk allemaal gelukkig is mijn man net zo verslaafd als ik dus zien wij elkaar nog eens. Genoeglijk genietend van al die trashquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een begin gemaakt, en daar gaat het om.
Wat mij opvalt, er stonden 4 fans. Volgens Dellie stonden er heel veel fans.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef RSie het volgende:
hadden jullie het backstage filmpje van Jensen al gezien?
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
en Jaap maar brullen dat Amanda die lamp op zijn hoofd kapot had geslagen.
(overigens was zijn pak toen nog schoon,.. in de uitzending zit ie met een ranzig pak)
vind haar nog steeds niet echt mooi, sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef akveor het volgende:
Gelukkig weten ze op de TIEN site hoe ze een vrouw op d'r voordeligst moeten fotograferen:
[afbeelding]
En die 4 waren medewerkers van Jensen, die Japio en Amanda kwamen ontvangen bij de deur. En snel een foto maken op hun mobieltje voor thuis ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, er stonden 4 fans. Volgens Dellie stonden er heel veel fans.![]()
![]()
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die 4 waren medewerkers van Jensen, die Japio en Amanda kwamen ontvangen bij de deur. En snel een foto maken op hun mobieltje voor thuis ........
het kan mij niet sneu genoeg zijn voor delliequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ze de site van Mitch mogen lezen is dat wel sneu voor Amanda want hoe simpel ze ook is...dan begrijpt ze wel dat hij haar totaal niet ziet staan en alleen maar met een rol in een tv-programma bezig is
Het lijkt net alsof hij "parabak" zegt in plaats van paardenbakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:32 schreef Ning het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24312&sess=664
caz interview
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=24325&sess=664
gesprek erna
vol
Je kan écht méér dan zwaaien!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat ze de site van Mitch mogen kijken.
Deze is voor Disana.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |