Iemand een linkje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Clank het volgende:
Jeetje die demo van 'Nooit meer naar huis' is echt slecht!!
Ja, Japio is enorm bezeten van de poll en aantallen hits op z'n weblog. Na burgers en bekers ijs zijn die getallen voor hem het belangrijkste.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap is de laatste dagen alleen nog maar bezig met de uitslag van de popupoll.. maakt allerlei lijstjes en wil/moet/zal boven Huub eindigen.
Mijn stem is deze keer weer naar Huub gegaan en ik hoop ook echt dat hij weer wint. Jaap zal flink over de zeik zijn als Huub hem verslaat in de popupoll.
Hoezo? Dat vind ik echt te veel eer voor dit Mannetje.... door blijven treiteren dat ie zelf vrijwillig de poort uitloopt en dan z'n spullen over het achter um aan flikkeren. Doooooeeeiiiiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:53 schreef Anderkeertje het volgende:
Wanneer gaat Erik nu eens zijn 24 uur aanvragen?
thanks ....er is nog hoop dus!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
Het is 17.00 uur, tijd voor een versnapering.
Ik proost op alle hier aanwezige echte vrouwen, ongeacht cup maat, kleuren enz.![]()
dan gaat hij toch ook vrijwillig als hij 24 uur heeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik echt te veel eer voor dit Mannetje.... door blijven treiteren dat ie zelf vrijwillig de poort uitloopt en dan z'n spullen over het achter um aan flikkeren. Doooooeeeiiiiric... tot nooit weer ziiiieeensss...
Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom hij zou moeten blijven? Voor de homogemeenschap in Nederland? Ik hoop toch dat die iets meer smaak hebben dan deze slet het boegbeeld van de homo's te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens vol is er vannacht gezegt door Eric, dat hij er niet uit mag van achter.
Als hij maar weggaat, maakt mij niet uit hoequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dan gaat hij toch ook vrijwillig als hij 24 uur heeft?![]()
slet en aanrander, da's Eric de homo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom hij zou moeten blijven? Voor de homogemeenschap in Nederland? Ik hoop toch dat die iets meer smaak hebben dan deze slet het boegbeeld van de homo's te noemen.
Ik vind het wel sexyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:06 schreef Gigageil het volgende:
Belachelijk, een stropdas om boven een hemdje......Eric ziet ze ook steeds meer vliegen.....![]()
Ik bedoel zonder 24 uur en dat ie spontaan huilend de poort afloopt omdat ie die 24 uur niet eens kan volhouden....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dan gaat hij toch ook vrijwillig als hij 24 uur heeft?![]()
En ik geef Huub geen ongelijk .......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:08 schreef milk-shake het volgende:
huub wil perse is zijn clip allemaal naakte vrouwen............en lieke en amanda topless....![]()
Het gaat mij meer om de belachelijke persoon die Eric in DGK heeft neergezet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:06 schreef Gigageil het volgende:
Belachelijk, een stropdas om boven een hemdje......Eric ziet ze ook steeds meer vliegen.....![]()
2 dingen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bekend beeld van Brian als hij zich verslagen voelt ....... Het CAZ-telefoontje werkt door. Die ene opmerking dat Huub de slimste is en het beste het spel speelt ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |