dan krijg je die zenders toch niet, ofwel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Skic. het volgende:
Je mag mijn box wel ophalen, die staat waarschijnlijk nog steeds op het postkantoor.
klopt, maar dan moet ik kijken wat er beneden op staat,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef Serinde het volgende:
Wil je perse de extra zenders die je via de box hebt, ook op je andere tv? Wij hebben de box in de woonkamer en in de slaapkamer gewoon analoog signaal naar de tv.
4.16 voor 90 zenders,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het niet 5 euro? Dat zei die UPC muts die ik aan de telefoon had van de week...
Heb je dan analoog of digitaal signaal boven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
klopt, maar dan moet ik kijken wat er beneden op staat,
ik wil juist appart kunnen regelen (dat ze dus onder iets anders kunnen kijken)
Ah zo. Neem het over een paar maanden dus dan ga ik wel voor 4.16 denkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:12 schreef vdvorst het volgende:
[..]
4.16 voor 90 zenders,
2.16 voor 40 of 50 zenders,
dat is volgens de site dan
1 box per aansluiten dacht ik. Zou idd iets moeten zijn dat dat ding met meerdere TV's werkt, maar dat is nog te duur en brengt ze nog niet genoeg op gok ik zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Adelante het volgende:
Ze geven toch maar één mediabox per adres?
Je hoeft alleen hetzelfde te kijken als je op beide tv's digitaal kijkt..........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
klopt, maar dan moet ik kijken wat er beneden op staat,
ik wil juist appart kunnen regelen (dat ze dus onder iets anders kunnen kijken)
Juist, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Light het volgende:
[..]
Heb je dan analoog of digitaal signaal boven?
Aan je beschrijving te zien heb je boven een digitaal signaal.
Gewoon tussen veelgestelde vragen. Zelf niet gekeken dusquote:Ik wil graag een tweede UPC MediaBox ontvangen. Is dat mogelijk?
Op dit moment kan er per huishouden slechts één UPC MediaBox worden geleverd. UPC is echter continu zijn dienstenpakket aan het uitbreiden. Binnenkort hebt U de mogelijkheid om meerdere mediaboxen aan te sluiten, houdt hiervoor deze website in de gaten.
Oh, ik dacht nogaltijd dat dat mogelijk was...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Serinde het volgende:
van UPC.nl :
[..]
Gewoon tussen veelgestelde vragen. Zelf niet gekeken dus![]()
Dus voor 2,16 krijg je de gewone box,quote:Op maandag 11 juni 2007 01:44 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon het signaal splitsen en dan op je andere tv het analoge signaal gebruiken, geen punt. je hebt geen tweede box nodig.
Ik begrijp trouwens echt niet dat er mensen zijn die wel 2,16 euro per maand willen betalen voor digitale televisie, maar niet nog 2 euro voor een hoop extra kanalen. Dat is nou juist het grote voordeel van het product...
UPC heeft trouwens een aanbieding, waarbij je digitale tv + het extra zenderpakket + een mediabox met ingebouwde harde schijf-recorder krijgt voor 10 euro per maand. Het eerste half jaar is het gratis en op proef. Het verschil tussen dit pakket en het normale digitale gebeuren met extra zenders is nog geen 6 euro per maand. Dus als je van plan bent om een recorder te kopen, zou ik voor deze actie gaan. Die dingen kosten toch al gauw 200+ euro als je ze los koopt.
Dat wat niet mag, meerdere boxen? Volgens UPC is het niet mogelijk, maar dat zegt natuurlijk niet alles...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dus voor 2,16 krijg je de gewone box,
maar hierboven staat dat het eigenlijk niet mag?
Tja, ik vind juist dat daar nog een paar redelijk leuke tussen zitten, in tegenstelling tot in de rest van het pakket.quote:bovendien, die extra zenders zijn zenders die je toch niet zo vaak kijkt, daarom hoef ik dat niet,
je hoeft het signaal net te splitsen, op de digitale ontvanger zit een mogelijkheid op je 2de tv analoog aan te sluitenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:44 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon het signaal splitsen en dan op je andere tv het analoge signaal gebruiken, geen punt. je hebt geen tweede box nodig.
Ik begrijp trouwens echt niet dat er mensen zijn die wel 2,16 euro per maand willen betalen voor digitale televisie, maar niet nog 2 euro voor een hoop extra kanalen. Dat is nou juist het grote voordeel van het product...
UPC heeft trouwens een aanbieding, waarbij je digitale tv + het extra zenderpakket + een mediabox met ingebouwde harde schijf-recorder krijgt voor 10 euro per maand. Het eerste half jaar is het gratis en op proef. Het verschil tussen dit pakket en het normale digitale gebeuren met extra zenders is nog geen 6 euro per maand. Dus als je van plan bent om een recorder te kopen, zou ik voor deze actie gaan. Die dingen kosten toch al gauw 200+ euro als je ze los koopt.
Dat is natuurlijk ook gewoon een afsplitsing.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef gateway het volgende:
[..]
je hoeft het signaal net te splitsen, op de digitale ontvanger zit een mogelijkheid op je 2de tv analoog aan te sluiten
dat wel, maar je mediabox moet wel als eerste aan de aansluiting zitten (zonder splitters ertussen) na de mediabox kan je wel splitten naar meerdere analoge tv'squote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon een afsplitsing.
maar dan kan ik nog steeds niet zelf zappen, dus schiet ik er niks mee op,quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef gateway het volgende:
[..]
dat wel, maar je mediabox moet wel als eerste aan de aansluiting zitten (zonder splitters ertussen) na de mediabox kan je wel splitten naar meerdere analoge tv's
oke, zappen lukt, maar niet via de digitale zenders van upc,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:30 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben beneden digitaal en boven analoog maar kunnen gewoon zappen, ergens heb je iets fout gedaan lijkt mij (maar vraag me niet wat, ik ben een noob op dat gebied)
dan koop je zo'n zender, die stuurt alles door! Hoef je alleen maar de AB afstandsbediening mee te nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
oke, zappen lukt, maar niet via de digitale zenders van upc,
ik kan dus gewoon de standaart zenders zien, maar als ik bijvoorbeeld extreme sports wil zien via upc, zal ik dus benenden moeten zappen,
ik wil dus alle zenders digitaal boven kunnen zien, en daar ook kunnen zappen,
en zappen is alleen mogelijk via de decoder van upc, en als deze beneden staat zal ik boven dus een apparte moeten hebben
maar, we hebben 3 tv's, en waarschijnlijk kijken we niet op ieder moment dezezelfde zenders...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef gateway het volgende:
[..]
dan koop je zo'n zender, die stuurt alles door! Hoef je alleen maar de AB afstandsbediening mee te nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |