abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:38:06 #1
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50272492
Wij hebben thuis al enige tijd UPC digitatle televisie,
maar, op mijn tv kan ik dus niet van zender wisselen (alleen via de kast beneden)
daarom zit ik er aan te denken een abbo erbij te nemen, zodat ik nog zo'n kastje krijg,

maar nou is mij niet duidelijk wat ik krijg,
wat er staat, dat je voor 2,16 per maand er een upc mediabox bij krijgt,

maar als je op de mediabox klikt, krijg je dat te zien voor 9,99 per maand.

Ik hoef dus alleen maar die 40 standaart zenders (of 50 ofzoiets)
maar kost dit dat 2.16 met mediabox (en hdd?) of moet je voor een mediabox appart betalen,
of is alleen de hdd versie duurder?

Het is mij dus nogal onduidelijk, en de site werkt niet goed mee van upc
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_50272541
Je mag mijn box wel ophalen, die staat waarschijnlijk nog steeds op het postkantoor.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:41:07 #3
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50272570
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Skic. het volgende:
Je mag mijn box wel ophalen, die staat waarschijnlijk nog steeds op het postkantoor.
dan krijg je die zenders toch niet, ofwel?
pi_50272707
Geen idee, probeer het eens op je postkantoor.
pi_50273175
Wil je perse de extra zenders die je via de box hebt, ook op je andere tv? Wij hebben de box in de woonkamer en in de slaapkamer gewoon analoog signaal naar de tv.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:11:51 #6
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50273410
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef Serinde het volgende:
Wil je perse de extra zenders die je via de box hebt, ook op je andere tv? Wij hebben de box in de woonkamer en in de slaapkamer gewoon analoog signaal naar de tv.
klopt, maar dan moet ik kijken wat er beneden op staat,
ik wil juist appart kunnen regelen (dat ze dus onder iets anders kunnen kijken)
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:11:51 #7
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_50273411
Was het niet 5 euro? Dat zei die UPC muts die ik aan de telefoon had van de week...
phluphy for president!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:12:15 #8
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50273423
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Was het niet 5 euro? Dat zei die UPC muts die ik aan de telefoon had van de week...
4.16 voor 90 zenders,
2.16 voor 40 of 50 zenders,

dat is volgens de site dan
pi_50273466
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Heb je dan analoog of digitaal signaal boven?

Aan je beschrijving te zien heb je boven een digitaal signaal.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:13:58 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_50273467
Ze geven toch maar één mediabox per adres?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:16:47 #11
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_50273536
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:12 schreef vdvorst het volgende:

[..]

4.16 voor 90 zenders,
2.16 voor 40 of 50 zenders,

dat is volgens de site dan
Ah zo. Neem het over een paar maanden dus dan ga ik wel voor 4.16 denk . 40 extra zenders is niet erg .
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Adelante het volgende:
Ze geven toch maar één mediabox per adres?
1 box per aansluiten dacht ik. Zou idd iets moeten zijn dat dat ding met meerdere TV's werkt, maar dat is nog te duur en brengt ze nog niet genoeg op gok ik zo .
phluphy for president!
pi_50273728
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:11 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Je hoeft alleen hetzelfde te kijken als je op beide tv's digitaal kijkt..........
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Light het volgende:

[..]

Heb je dan analoog of digitaal signaal boven?

Aan je beschrijving te zien heb je boven een digitaal signaal.
Juist, dat bedoel ik.
Gewoon op de 2e tv analoog ipv digitaal, zit je niet met dat zappen. In de slaapkamer mis ik die extra zenders toch niet. Wat ik me wel voor kan stellen als je ook Film1 etc. heb
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:58:18 #13
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50280239
Volgens mij gewoon analoog, maar het signaal gaat via de tv, dan een splitter, dan dan naar 2 tv's boven,
als onder dus upc aan staat, kan ik die zender boven zien, maar ik kan boven dus alleen die zender kijken, tenzij ik onder zap.

maar het is maar 1 tv per box volgens mij, dus 2 boxen moet mogelijk zijn (waarom inet, meer klanten meer geld, toch? )

maar niemand weet dus of je voor 2.16 een box krijgt, en zo ja, een gewone of hdd?
pi_50280298
van UPC.nl :
quote:
Ik wil graag een tweede UPC MediaBox ontvangen. Is dat mogelijk?

Op dit moment kan er per huishouden slechts één UPC MediaBox worden geleverd. UPC is echter continu zijn dienstenpakket aan het uitbreiden. Binnenkort hebt U de mogelijkheid om meerdere mediaboxen aan te sluiten, houdt hiervoor deze website in de gaten.
Gewoon tussen veelgestelde vragen. Zelf niet gekeken dus
  zaterdag 9 juni 2007 @ 21:12:39 #15
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50280672
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Serinde het volgende:
van UPC.nl :
[..]

Gewoon tussen veelgestelde vragen. Zelf niet gekeken dus
Oh, ik dacht nogaltijd dat dat mogelijk was...
  Donald Duck held zaterdag 9 juni 2007 @ 21:15:11 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50280743
Trek gewoon de analoge kabel naar boven. De decoder heeft waarschijnlijk ook gewoon een analoge coax uitgang. Die steek je gewoon direct in de tv en daarop moet je dan de zenders instellen gewoon op de ouderwetse manier door frequenties/kanalen op te zoeken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50290244
je kan via upc extra kastje kopen (129) of bijbetalen 2.19 per maand krijg je kastje extra hebben wij ook hier
pi_50318939
Je kunt gewoon het signaal splitsen en dan op je andere tv het analoge signaal gebruiken, geen punt. je hebt geen tweede box nodig.

Ik begrijp trouwens echt niet dat er mensen zijn die wel 2,16 euro per maand willen betalen voor digitale televisie, maar niet nog 2 euro voor een hoop extra kanalen. Dat is nou juist het grote voordeel van het product...

UPC heeft trouwens een aanbieding, waarbij je digitale tv + het extra zenderpakket + een mediabox met ingebouwde harde schijf-recorder krijgt voor 10 euro per maand. Het eerste half jaar is het gratis en op proef. Het verschil tussen dit pakket en het normale digitale gebeuren met extra zenders is nog geen 6 euro per maand. Dus als je van plan bent om een recorder te kopen, zou ik voor deze actie gaan. Die dingen kosten toch al gauw 200+ euro als je ze los koopt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 11 juni 2007 @ 09:05:14 #19
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50321041
quote:
Op maandag 11 juni 2007 01:44 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt gewoon het signaal splitsen en dan op je andere tv het analoge signaal gebruiken, geen punt. je hebt geen tweede box nodig.

Ik begrijp trouwens echt niet dat er mensen zijn die wel 2,16 euro per maand willen betalen voor digitale televisie, maar niet nog 2 euro voor een hoop extra kanalen. Dat is nou juist het grote voordeel van het product...

UPC heeft trouwens een aanbieding, waarbij je digitale tv + het extra zenderpakket + een mediabox met ingebouwde harde schijf-recorder krijgt voor 10 euro per maand. Het eerste half jaar is het gratis en op proef. Het verschil tussen dit pakket en het normale digitale gebeuren met extra zenders is nog geen 6 euro per maand. Dus als je van plan bent om een recorder te kopen, zou ik voor deze actie gaan. Die dingen kosten toch al gauw 200+ euro als je ze los koopt.
Dus voor 2,16 krijg je de gewone box,
maar hierboven staat dat het eigenlijk niet mag?

bovendien, die extra zenders zijn zenders die je toch niet zo vaak kijkt, daarom hoef ik dat niet,
maar dan denk ik dat ik even 2 van die boxen bijbestel
pi_50322963
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:05 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Dus voor 2,16 krijg je de gewone box,
maar hierboven staat dat het eigenlijk niet mag?
Dat wat niet mag, meerdere boxen? Volgens UPC is het niet mogelijk, maar dat zegt natuurlijk niet alles...
quote:
bovendien, die extra zenders zijn zenders die je toch niet zo vaak kijkt, daarom hoef ik dat niet,
Tja, ik vind juist dat daar nog een paar redelijk leuke tussen zitten, in tegenstelling tot in de rest van het pakket.

[/uote]
maar dan denk ik dat ik even 2 van die boxen bijbestel
[/quote]

Probeer het gerust.
pi_50325489
officieel krijg je geen 2 boxen op 1 adres. Wie weet in toekomst wel.
  maandag 11 juni 2007 @ 12:07:38 #22
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_50326406
quote:
Op maandag 11 juni 2007 01:44 schreef heiden6 het volgende:

je hoeft het signaal net te splitsen, op de digitale ontvanger zit een mogelijkheid op je 2de tv analoog aan te sluiten
pi_50326466
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef gateway het volgende:

[..]

je hoeft het signaal net te splitsen, op de digitale ontvanger zit een mogelijkheid op je 2de tv analoog aan te sluiten
Dat is natuurlijk ook gewoon een afsplitsing.
  maandag 11 juni 2007 @ 19:08:07 #24
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_50341781
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook gewoon een afsplitsing.
dat wel, maar je mediabox moet wel als eerste aan de aansluiting zitten (zonder splitters ertussen) na de mediabox kan je wel splitten naar meerdere analoge tv's
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:51:04 #25
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50361218
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef gateway het volgende:

[..]

dat wel, maar je mediabox moet wel als eerste aan de aansluiting zitten (zonder splitters ertussen) na de mediabox kan je wel splitten naar meerdere analoge tv's
maar dan kan ik nog steeds niet zelf zappen, dus schiet ik er niks mee op,
pi_50361613
Wij hebben beneden digitaal en boven analoog maar kunnen gewoon zappen, ergens heb je iets fout gedaan lijkt mij (maar vraag me niet wat, ik ben een noob op dat gebied)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:37:39 #27
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50378988
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:30 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben beneden digitaal en boven analoog maar kunnen gewoon zappen, ergens heb je iets fout gedaan lijkt mij (maar vraag me niet wat, ik ben een noob op dat gebied)
oke, zappen lukt, maar niet via de digitale zenders van upc,
ik kan dus gewoon de standaart zenders zien, maar als ik bijvoorbeeld extreme sports wil zien via upc, zal ik dus benenden moeten zappen,
ik wil dus alle zenders digitaal boven kunnen zien, en daar ook kunnen zappen,

en zappen is alleen mogelijk via de decoder van upc, en als deze beneden staat zal ik boven dus een apparte moeten hebben
pi_50380587
Okee ik snap hem. Bel ze op en vraag het, dan weet je zeker of het kan
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:42:43 #29
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_50385773
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef vdvorst het volgende:

[..]

oke, zappen lukt, maar niet via de digitale zenders van upc,
ik kan dus gewoon de standaart zenders zien, maar als ik bijvoorbeeld extreme sports wil zien via upc, zal ik dus benenden moeten zappen,
ik wil dus alle zenders digitaal boven kunnen zien, en daar ook kunnen zappen,

en zappen is alleen mogelijk via de decoder van upc, en als deze beneden staat zal ik boven dus een apparte moeten hebben
dan koop je zo'n zender, die stuurt alles door! Hoef je alleen maar de AB afstandsbediening mee te nemen
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:42:17 #30
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_50400616
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:42 schreef gateway het volgende:

[..]

dan koop je zo'n zender, die stuurt alles door! Hoef je alleen maar de AB afstandsbediening mee te nemen
maar, we hebben 3 tv's, en waarschijnlijk kijken we niet op ieder moment dezezelfde zenders...
bovendien, als de ab hier ligt, kunnen ze benenden niet zappen, en dan zit je een programma te kijken, begint iemand anders ineens te zappen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')