abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50269685
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Go hard or go home
pi_50269687
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
Sjon heeft heel wat te verklaren.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50269726
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:

[..]

De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Maar nu zijn de studieboeken van Eric bijvoorbeeld wel rauschbaar. (volgens de regel van Brian)
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:59:11 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_50269754
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef FdW het volgende:
Ik vertrouw die Dreams Of Bounty niet zo.
Gaat het wel goed met het haar van mijn geliefde favoriete Lieke?
Oordeel zelf. Ze moeten het nog wel knippen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50269820
Amanda heeft er weer helemaal zin in na het zien van de nieuwe promo.
Zij vind zichzelf helemaal geweldig.Het grappige is dat zij gisteren vertelde dat zij een gesprek had met ''Favoriet''.
Die zei dat Amanda zich niet zo druk moest maken dat zij zo laag scoorde in de popoll,dat komt alleen maar omdat er veel meisjes stemmen en die gaan natuurlijk niet op jou stemmen.
Natuurlijk geloofde Amanda dit direkt want zij denkt dat vrouwen jaloers op haar uiterlijk zijn.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:01:24 #56
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50269825
Mijnheer Milton heeft mij net aan de bar het volgende verteld Ik citeer " Ik heb nog zo gezegd, GEEN BOMMETJE" aldus uit betrouwbare bron
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:03:18 #57
130054 demins
We weten niks
pi_50269881
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:

[..]

Sluwe undercover-agente die Tilly!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 15:03:29 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_50269886
Men is bezig de garderobe van Lieke uit de vijver te vissen, dus een nieuwe garderobe zit er niet in.
― Mark Twain
pi_50269904
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft er weer helemaal zin in na het zien van de nieuwe promo.
Zij vind zichzelf helemaal geweldig.Het grappige is dat zij gisteren vertelde dat zij een gesprek had met ''Favoriet''.
Die zei dat Amanda zich niet zo druk moest maken dat zij zo laag scoorde in de popoll,dat komt alleen maar omdat er veel meisjes stemmen en die gaan natuurlijk niet op jou stemmen.
Natuurlijk geloofde Amanda dit direkt want zij denkt dat vrouwen jaloers op haar uiterlijk zijn.
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:04:43 #60
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50269927
Hopelijk dreggen zij Natasja niet op
pi_50269945
Na een gesprek achter ben ik en mijn achter ban tot het volgende gekomen ( familie )
de boel om draaien...Misschien is Milton Felter wel een goede gozer. die helemaal ziek is van die Brulaap en daarom ook bij haar is weggegaan,(kan ik me voorstellen) en wil ook helemaal nergens op in gaan met de pers, HIJ weet als de beste dat die Brulaap knettergek is, en die gebruikt NU Milton F zijn verleden om mede bewonners bang te maken!........Dus toch maar een Fanclub voor Milton Felter!?
ps.... nee ik ben niet gebeld of bedreigd.......
pi_50269961
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.
Hooguit de categorie hoerenlopers valt op zoiets walgelijks.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50269966
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...

Ff een paar zaken een rijtje:

1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....

2) Milton zijn naam mag dan gevallen inzake Endstra/Holleeder, maar er wordt nu gesuggereerd alsof Milton een of ander spilfiguur is in dat wereldje. De kans is groter gezien zijn kickboksverleden dat het maar een simpele 'enforcer' is (enforcer = 'muscle'/spierbundel/krachtpatser/iemand die met de 'baas' meekomt wanneer 'het wekelijkse beschermgeld' niet wordt betaald). En van die 'enforcers' gaan er 13 in een dozijn.

3) Natasia beweert dat Huub allerlei kunnen overkomen wanneer hij in de buitenwereld is. Opnieuw suggereert ze alsof ze maar met haar vingers hoeft te knippen en dat de zaak wordt afgehandeld. Als ik me goed herinner, is/was ze een simpele (wel een beetje 'delusional') werkeloze huismoeder in een rijtjeshuis, laten we nou niet doen alsof zij op welk milieu dan ook enige invloed behalve het milieu in haar achtertuin.

4) Iemand die langer dan 2 seconden nadenkt en enig besef heeft van hoe werkt in het criminele milieu, weet dat Huub niks heeft te vrezen. Criminele milieu draait om macht en geld is macht in dat milieu....niets meer en niets minder...'het uitschakelen van Huub' heeft daar geen enkele invloed op (voor de mensen die niet kunnen lezen, dit is sarcasme)

5) Al deze grootspraak op fora en in DGK is ook maar allemaal in the eye of the beholder....iemand die in de grote stad woont en zich gewoon op straat begeeft, is minder onder de indruk van allerlei criminele activiteiten dan iemand die een klein dorpje woont of iemand die zich opsluit in zijn/haar woning en de wereld waarneemt via de computer...misschien maken die woorden van Natasia indruk op Jaap...sowieso heb ik gemerkt dat mensen zwarte mensen eerder associëren met 'gevaar'...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:06:39 #64
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50269982
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Men is bezig de garderobe van Lieke uit de vijver te vissen, dus een nieuwe garderobe zit er niet in.
Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjes
Keep the Sunny Side Up
pi_50270018
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb haar vanaf de eerste dag een ordinaire meid gevonden,ook haar figuur vond ik niet iets om jaloers op te zijn.Ik kijk dan liever naar het figuur van Nena of Melissa (de danslerares).
pi_50270031
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...

1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....

2) Milton zijn naam mag dan gevallen inzake Endstra/Holleeder, maar er wordt nu gesuggereerd alsof Milton een of ander spilfiguur is in dat wereldje. De kans is groter gezien zijn kickboksverleden dat het maar een simpele 'enforcer' is (enforcer = 'muscle'/spierbundel/krachtpatser/iemand die met de 'baas' meekomt wanneer 'het wekelijkse beschermgeld' niet wordt betaald). En van die 'enforcers' gaan er 13 in een dozijn.

3) Natasia beweert dat Huub allerlei kunnen overkomen wanneer hij in de buitenwereld is. Opnieuw suggereert ze alsof ze maar met haar vingers hoeft te knippen en dat de zaak wordt afgehandeld. Als ik me goed herinner, is/was ze een simpele (wel een beetje 'delusional') werkeloze huismoeder in een rijtjeshuis, laten we nou niet doen alsof zij op welk milieu dan ook enige invloed behalve het milieu in haar achtertuin.

4) Iemand die langer dan 2 seconden nadenkt en enig besef heeft van hoe werkt in het criminele milieu, weet dat Huub niks heeft te vrezen. Criminele milieu draait om macht en geld is macht in dat milieu....niets meer en niets minder...'het uitschakelen van Huub' heeft daar geen enkele invloed op (voor de mensen die niet kunnen lezen, dit is sarcasme)

5) Al deze grootspraak op fora en in DGK is ook maar allemaal in the eye of the beholder....iemand die in de grote stad woont en zich gewoon op straat begeeft, is minder onder de indruk van allerlei criminele activiteiten dan iemand die een klein dorpje woont of iemand die zich opsluit in zijn/haar woning en de wereld waarneemt via de computer...misschien maken die woorden van Natasia indruk op Jaap...sowieso heb ik gemerkt dat mensen zwarte mensen eerder associëren met 'gevaar'...
daar is het 1e lit van de Fanclub!
pi_50270034
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:

Milton is niet nummer 3. Dat is wel duidelijk. Hij is die linker.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 15:09:53 #68
135305 beequeen
Lost.
pi_50270053
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjes
Goeie deal
― Mark Twain
pi_50270058
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:05 schreef Villalux het volgende:
Misschien is Milton Felter wel een goede gozer. die helemaal ziek is van die Brulaap en daarom ook bij haar is weggegaan,(kan ik me voorstellen) en wil ook helemaal nergens op in gaan met de pers, HIJ weet als de beste dat die Brulaap knettergek is, en die gebruikt NU Milton F zijn verleden om mede bewonners bang te maken!........
Denk ook niet dat Milton zo dom is om "bekende" mensen uit een tv programma gaat bedreigen, dat kan alleen maar problemen opleveren. Denk inderdaad dat het gewoon grootspraak is van Natasja.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:10:28 #70
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50270066
Kom op Jongens en meisjes niet met z'n alllen tegen die lopende Wodkafles Amanda genaamd aanzeiken
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 15:11:11 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_50270077
Natasja komt binnen met kip, ze slaat heel demonstratief Lieke over.
― Mark Twain
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:11:40 #72
bright side of life
pi_50270093
Voorstel : Laten we hier doorgaan met COS en de Milton-verhalen naar een ander topic verplaatsen
Keep the Sunny Side Up
pi_50270102
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja komt binnen met kip, ze slaat heel demonstratief Lieke over.
ik hoop dat de kip besmet is met salmonella
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:12:29 #74
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50270115
Lieke heeft liever een haantje
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:13:07 #75
bright side of life
pi_50270136
Dit was een te mooi moment om geen cap van te maken.

Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')