De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
Sjon heeft heel wat te verklaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Even.... dus Brian mag de piano (lesmateriaal) wel onklaar maken, maar de nagelspullen van Amanda (eveneens lesmateriaal) moeten op straffe des doods met rust gelaten worden?
Maar nu zijn de studieboeken van Eric bijvoorbeeld wel rauschbaar. (volgens de regel van Brian)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Oordeel zelf. Ze moeten het nog wel knippenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:54 schreef FdW het volgende:
Ik vertrouw die Dreams Of Bounty niet zo.
Gaat het wel goed met het haar van mijn geliefde favoriete Lieke?
Sluwe undercover-agente die Tilly!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef noekje het volgende:
[..]
De nagelspullen zijn chemisch en dat schijnt gevaarlijk te zijn. Tilly was daar echt heel duidelijk in dat het gevaarlijk was om daar mee te gaan kloten.
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef kybe het volgende:
Amanda heeft er weer helemaal zin in na het zien van de nieuwe promo.
Zij vind zichzelf helemaal geweldig.Het grappige is dat zij gisteren vertelde dat zij een gesprek had met ''Favoriet''.
Die zei dat Amanda zich niet zo druk moest maken dat zij zo laag scoorde in de popoll,dat komt alleen maar omdat er veel meisjes stemmen en die gaan natuurlijk niet op jou stemmen.
Natuurlijk geloofde Amanda dit direkt want zij denkt dat vrouwen jaloers op haar uiterlijk zijn.
Hooguit de categorie hoerenlopers valt op zoiets walgelijks.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.![]()
Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Men is bezig de garderobe van Lieke uit de vijver te vissen, dus een nieuwe garderobe zit er niet in.
Ik heb haar vanaf de eerste dag een ordinaire meid gevonden,ook haar figuur vond ik niet iets om jaloers op te zijn.Ik kijk dan liever naar het figuur van Nena of Melissa (de danslerares).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen ze net binnenkwam had ze ook nog een mooi figuurtje. Daarna begonnen me pas die kromme mannenpootjes op te vallen........ en met al die kilo's eraan is er niet veel meer op jaloers op te zijn.![]()
daar is het 1e lit van de Fanclub!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...
Ff een paar zaken een rijtje:
1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....
2) Milton zijn naam mag dan gevallen inzake Endstra/Holleeder, maar er wordt nu gesuggereerd alsof Milton een of ander spilfiguur is in dat wereldje. De kans is groter gezien zijn kickboksverleden dat het maar een simpele 'enforcer' is (enforcer = 'muscle'/spierbundel/krachtpatser/iemand die met de 'baas' meekomt wanneer 'het wekelijkse beschermgeld' niet wordt betaald). En van die 'enforcers' gaan er 13 in een dozijn.
3) Natasia beweert dat Huub allerlei kunnen overkomen wanneer hij in de buitenwereld is. Opnieuw suggereert ze alsof ze maar met haar vingers hoeft te knippen en dat de zaak wordt afgehandeld. Als ik me goed herinner, is/was ze een simpele (wel een beetje 'delusional') werkeloze huismoeder in een rijtjeshuis, laten we nou niet doen alsof zij op welk milieu dan ook enige invloed behalve het milieu in haar achtertuin.
4) Iemand die langer dan 2 seconden nadenkt en enig besef heeft van hoe werkt in het criminele milieu, weet dat Huub niks heeft te vrezen. Criminele milieu draait om macht en geld is macht in dat milieu....niets meer en niets minder...'het uitschakelen van Huub' heeft daar geen enkele invloed op (voor de mensen die niet kunnen lezen, dit is sarcasme)
5) Al deze grootspraak op fora en in DGK is ook maar allemaal in the eye of the beholder....iemand die in de grote stad woont en zich gewoon op straat begeeft, is minder onder de indruk van allerlei criminele activiteiten dan iemand die een klein dorpje woont of iemand die zich opsluit in zijn/haar woning en de wereld waarneemt via de computer...misschien maken die woorden van Natasia indruk op Jaap...sowieso heb ik gemerkt dat mensen zwarte mensen eerder associëren met 'gevaar'...
Milton is niet nummer 3. Dat is wel duidelijk. Hij is die linker.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
En mensen alsjeblaft, neem Natasia helemaal niet zo serieus...maandenlang worden hele fora volgekalkt over het gebrek aan realiteitsbesef van Natasia en nu gaan al haar zogenaamde dreigementen serieus nemen...
Ff een paar zaken een rijtje:
1) Die foto die werd geplaatst, daarvan is het mij nog steeds onduidelijk wie Milton is...een aantal mensen suggereert dat het de linker is, maar anderen beweren weer dat van links gezien nummer drie is....
Goeie dealquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke krijgt nieuwe kleren en Natasia krijgt dat oude spul voor haar kindjes
Denk ook niet dat Milton zo dom is om "bekende" mensen uit een tv programma gaat bedreigen, dat kan alleen maar problemen opleveren. Denk inderdaad dat het gewoon grootspraak is van Natasja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:05 schreef Villalux het volgende:
Misschien is Milton Felter wel een goede gozer. die helemaal ziek is van die Brulaap en daarom ook bij haar is weggegaan,(kan ik me voorstellen) en wil ook helemaal nergens op in gaan met de pers, HIJ weet als de beste dat die Brulaap knettergek is, en die gebruikt NU Milton F zijn verleden om mede bewonners bang te maken!........
ik hoop dat de kip besmet is met salmonellaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja komt binnen met kip, ze slaat heel demonstratief Lieke over.![]()
![]()
![]()
voor sommige mensen daar is het normaalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er aan iedereen in de kapsalon gevraagd, wil je wat eten, behalve aan Lieke???
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit was een te mooi moment om geen cap van te maken.
[afbeelding]
Er zijn 2 foto's.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Milton is niet nummer 3. Dat is wel duidelijk. Hij is die linker.
Omdat Natasja een aso kutwijf is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:13 schreef petraa het volgende:
Waarom wordt er aan iedereen in de kapsalon gevraagd, wil je wat eten, behalve aan Lieke???
Verder ben ik het met je eens hoor en vind ik dat de criminele grootspraak erg op het polderniveau blijft steken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef Pulu het volgende:
quote:
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef DrsH het volgende:
Mogelijk moeten wij de inwoners van de gouden kooi een uitnodigen voor een zeiltochtje op een Historische klipper naar Engeland kan J de M declareren bij de sociale dienst in Rotterdam
ja laten we het over kip hebben!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorstel : Laten we hier doorgaan met COS en de Milton-verhalen naar een ander topic verplaatsen
Onderbroek??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.
Op de foto met 3 man staat hij links, op de foto met 5 man in het midden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Die oude foto dan. De niewe heb ik zelf geplaatst. Het gaat om die foto die al 100x geplaatst is. Hij is die bolle in die lelijke broek. Demins had daar een leuk woord voor.
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze kijken Lieke erop aan dat de Febo de kleren uit de vijver moeten vissen. Onvoorstelbaar.
Lekker rustig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Ze gaan doen of Lieke niet bestaat volgens Natas
ik dacht dat de gehele groep opgelegd had gekregen dat er 48 een wapenstilstand was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Ze gaan doen of Lieke niet bestaat volgens Natas
Ik kan heel zielig reageren door door te wijzen op jouw geweldige spelling (volgens mij schrijf je lid nog altijd met 1 D)....alleen maar omdat ik reageer met wat meer voorbehoud dan de gemiddelde door emotie overmande poster ben ik gelijk liD van de fanclub....beetje zwak hoor....quote:
Eric is ook al de hele tijd bezig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik dacht dat de gehele groep opgelegd had gekregen dat er 48 een wapenstilstand was.
Nasty blijft zuigen de bitch
Ik heb net ff een sms gestuurd voor Liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.
Oh ,wat hoop ik dat Lieke hoog in popoll staat.
goed idee, dan is het makkelijker om streams met BEAN te muten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Natasia zegt dat ze Lieke moeten negeren en net doen of zij niet bestaat.
Oh ,wat hoop ik dat Lieke hoog in popoll staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |