abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:17:24 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50268441
Lieke krijgt extensions en Amanda zit in de kapsalon sterke verhalen te vertellen over de tijd dat ze haar eigen kapsalon had

Op FOK draait de discussie vooral om wie de vader van Yairo is (is het Milton wel is het Milton niet) en beheerst de fijne familie en vriendenkring van Natasia en Amanda sowieso het gesprek...
En dat door dit gesprek van Amanda en Natasia met Jaap:
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:32 schreef Dark het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=QtZ1H0DOtxw

N tegen J - Als je ooit weer in de buitenwereld bent, NIET met H , NIET met H opstap gaan. NIET bij hem in dezelfde auto gaan zitten. Zorg dat je NIET met hem gezien wordt, want de auto waarin je zit met hem, gaat de lucht in, ECHT WAAR!
B - Echt!
N - Echt, ik maak geen grapje.
E - Daarom word ik zo boos.
N - Ik maak geen grapje.
A - En mijn vader is er niet voor niets niet meer! En mijn stiefvader is ook niet, dus.......
A - Het is geen beste wereld mensen
N - Begrijpen we elkaar?
Allen - Ja.
J - Dat meen je niet!?
J tegen A - Je vader is er niet meer vanwege criminele shit!?
A - En m'n stiefvader is ook een probleem.
B - Echt!
J - Kan je .....er wel uit dan, voor d'r eigen veiligheid, uit dat wereldje?
A - Nou, het is niet dat............streamlock

Jaap wordt dus ook even fijntjes bedreigd en waarschijnlijk geen terror meer tegen BAN.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:18:01 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_50268473
Dit artikel kende ik nog niet. Let vooral op de zin, dat ze minimaal anderhalf jaar de tijd voor zichzelf neemt in de Kooi.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article953597.ece
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:18:06 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50268478
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
[..]
natasia heeft pas het volgende aan eric vertelt
ze is 5 jaar en 6 (inmiddels7) maanden met wilgo
voor wilgo is ze 2 jaar aleen geweest met haar kinderen
en aangezien yairo nog 7 moet worden klopt het verhaal niet of is yairo echt van iemand anders
Dus ze is 5½ jaar met Wilgo, en daarvoor 2 jaar alleen, ze is dus 7½ jaar bij Milton weg.....

Volgens mij wordt Yairo eind deze maand 7 jaar dus het klopt wel, en dan is ze dus bij haar ex weggegaan toen ze 3 maanden zwanger was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_50268480
hoop dat lieke een nieuwe garderobe krijgt,
met een briefje voor alle bewonners dat het kleding budget ver overschreden is en ze
de eerste tijd geen nieuwe krijgen
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:18:33 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_50268497
Leuke TT
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50268523
hm? wat een brave TT. What happened to Milton F. alias de bottenbreker? Z'n connecties met Natasia, Herma, Henk Hondekop en natuurlijk Carlos?
pi_50268569
Hmz... iedereen is er altijd vanuit gegaan dat NatasJa zichzelf Natasia noemt omdat dat van DGK_REDAKTIE moest (de naam iets "miljonairs-achtig" maken). Maar dat guestbook (zie vorige COS) is uit 2003, en toen gebruikte ze ook al de naam Natasia.

Dus zelfs voordat ze in DGK zat had ze al een paar steekjes los zitten.
pi_50268572
Maar dat zit niet in me. Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi. Als ik deze kans niet zou hebben gehad, zou ik het misschien niet hebben gered. Ik ben heel erg tegen pillen, maar in die situatie had ik misschien wel aan de antidepressiva gezeten.

Uit het AD

Dat blijft me zo verbazen: Dat zijn dus de enige opties: In stukken hakken of DGK. En wat is er mis met anti-depressiva in godsnaam......... therapie en medicijnen was 100% zeker een betere optie geweest.
pi_50268583
http://dgkstopgeweld.web-log.nl/

dit voor mensen die hier echt iets aan willen doen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50268585
Bianca: Lijposcuctie
pi_50268610
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
Maar dat zit niet in me. Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi. Als ik deze kans niet zou hebben gehad, zou ik het misschien niet hebben gered. Ik ben heel erg tegen pillen, maar in die situatie had ik misschien wel aan de antidepressiva gezeten.

Uit het AD

Dat blijft me zo verbazen: Dat zijn dus de enige opties: In stukken hakken of DGK. En wat is er mis met anti-depressiva in godsnaam......... therapie en medicijnen was 100% zeker een betere optie geweest.
ik zou zeggen gedwongen opnemen die dame zij is een gevaar voor zichzelf en haar omgeving!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:22:04 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_50268615
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus ze is 5½ jaar met Wilgo, en daarvoor 2 jaar alleen, ze is dus 7½ jaar bij Milton weg.....

Volgens mij wordt Yairo eind deze maand 7 jaar dus het klopt wel, en dan is ze dus bij haar ex weggegaan toen ze 3 maanden zwanger was.
Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50268632
Hysterisch lekker wijf:
mag een beetje lippenstift wel?

Voor sommige vrouwen is enig plamuurwerk noodzakelijk, maar liefst zo min mogelijk.
Met jou ben ik bijvoorbeeld al bij het wakker worden gelukkig, puur zoals je bent.

O.T. Milton F. is dat niet de voorzitter van de 020 KVK die een zoon heeft...
Nee, die heet de Vilder bedenk ik me nu.. De V. heet ook Sjaak die ze Henkie noemen maar door anderen Alex genoemd wordt. Is er nu weer een extra criminele link? Wordt wel ingewikkeld zo..
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:23:10 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50268635
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.
Als ze getrouwd waren dan is hij voor de wet de vader van Yairo.......
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_50268654
Mooi op tijd, top OP
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:24:56 #16
111260 Charmian
a little joy
pi_50268677
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgkstopgeweld.web-log.nl/

dit voor mensen die hier echt iets aan willen doen
quote:
en laten we het met ze allen bewerkstelligen.
alleen al om die zin, doe ik er niet aan mee
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:25:23 #17
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50268699
Voor de liefhebbers, de nieuwe kijkcijfer grafieken staan weer klaar
Zie Kijkcijfers, Deel 6
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:26:38 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_50268727
En dit stukje dan?


Ik ben niet in De Gouden Kooi gekomen om de villa en het geldbedrag te winnen. Als ik na het behalen van mijn doelen niet de enige ben die is overgebleven, ga ik toch de Kooi uit. Ik wil niet langer dan anderhalf jaar wegblijven, daarvoor houd ik te veel van mijn gezin. Je hebt hier geen controle over je eigen leven, terwijl ik dat wel altijd had. Dat is héél moeilijk voor mij. Je boodschappen worden gedaan, je ondergoed gekocht en afspraken voor je gemaakt. Ik ben heel dankbaar dat ik deze kans krijg, maar hierdoor besef ik wel wat ik thuis heb.
Bron: AD.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:26:56 #19
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50268735
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je rekensommetje klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat Milton de vader is. Als ik de verhalen zo hoor en lees (zie de SV van VOL van vannacht) kon madame nogal tekeer gaan tijdens het stappen.
Ik heb altijd begrepen/gehoord dat Milton vader is van beide kinderen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2007 @ 14:29:00 #20
135305 beequeen
Lost.
pi_50268789
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze getrouwd waren dan is hij voor de wet de vader van Yairo.......
Dat klopt dan weer wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:30:53 #21
111260 Charmian
a little joy
pi_50268845
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:21 schreef ericahysterica het volgende:
http://dgkstopgeweld.web-log.nl/

dit voor mensen die hier echt iets aan willen doen
Trouwens was het Brian die hier iets over zei? Ik vermoed zelfs dat hij deze site heeft gemaakt, de vuile hypocriete rat
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:31:48 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50268865
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen/gehoord dat Milton vader is van beide kinderen.
Hier idem, maar als het doodsaai is dan kom je als streamende huisvrouw al snel tot een complottheorie, en we weten wat voor BS er nog meer bij VOL vandaan gekomen is.....
"Hij is vergiftigd..."

Ze kunnen daar zoveel roepen, maar omdat het gezegd wordt is het nog niet waar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_50268924
De advocaten van Sjon maken overuren. De tent gaat binnenkort dicht en zo wordt het de geinterneerden onmogelijk gemaakt de hoofdprijs te winnen.
Indien het programma bij RTL een herstart krijgt - ook al is het in gewijzigde vorm - dan kunnen advocaten van de huidige groep eens lekker gaan grasduinen.....
Het wordt steeds spannender rondom DGK:-)
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:37:03 #24
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50269034
Op kingjaap geplaatst namens Huub :
quote:
Palma is een oude taart.

Lieve vrienden van Nowlife,

Er moet mij iets van het hart, tijdens alle beslommeringen omtrent het verdwijnen, verschijnen en terugkrijgen van mijn weblog is mij ter ore gekomen dat jullie boos zijn.


Vanwege de prachtige taart die abusievelijk aan Brian werd gegeven. Ik zal nu de werkelijke toedracht uit de doeken doen. Inside information vanuit de Gouden Kooi hoe het echt zat. Dit om een hoop misverstanden uit de weg te krijgen en ervoor te zorgen dat de juiste persoon hier de schuld van krijgt…….

De taart werd binnengebracht door niemand minder dan Palma, zoals jullie ongetwijfeld hebben gevolgd op de streams vond ze het ook heel erg leuk om te zeggen dat hij niet van mij was. Ze wreef heel duidelijk in dat hij lekker voor Brian was en niet voor mij, en god oh god, wat vond ze dat prachtig.

Later in de fitness zaal (toen ze naar achter was geroepen en op haar plek gezet dat die taart voor mij was en niet Brian door Polo, jullie weten wie ik daar mee bedoel) kwam ze ook vertellen dat ze een “vergissing” had gemaakt, en had “aangenomen” door de gitaar op de taart dat hij voor Brainless was.

Palma is verteld hier is een taart voor Huub breng hem de villa in, en toen ze bij de paardenstallen binnenkwam en naar de keuken liep heeft zij het plan opgevat om mij een hak te zetten Dit is niet door Polo bedacht of door iemand anders, de enige verantwoordelijke hiervoor is Palma en niemand anders.

Sly ik snap dat je de gang van zaken zeker niet prettig vond (alsof Nowlife een pro Brainless actie op zou zetten, jullie zien net zoals de meeste mensen precies wat dat stuk tuig is) Maar Sly de schuld ligt niet bij Polo, dus mailtjes van hem naar jou op de site zetten is onnodig. Want hij had er helemaal niets mee te maken. Ook hij is blij met jullie en jullie krijgen dan ook altijd heel veel medewerking voor leuke dingen. Cadeautjes van jullie komen de villa in en bij de fandag hebben we ff fantastisch kunnen Meeten and Greeten met zijn allen,

Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..

Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!

Nowlife de gekste!

X en een hug

Jullie Huubje
Keep the Sunny Side Up
pi_50269056
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef Charmian het volgende:
Trouwens was het Brian die hier iets over zei? Ik vermoed zelfs dat hij deze site heeft gemaakt, de vuile hypocriete rat
Volgens die site zijn Brian en Natasja "mensen met klasse", dus denk inderdaad dat de site door Wifebeater of iemand uit z`n familie gemaakt is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')