Ik kreeg 'm ook al binnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Haha,.
Kreeg net mailtje binnen van iemand die geen fok! user was. Maar wel een echte onz die hard was ()
Haha, hij had op Solmio iemand goatse laten zien :d
Ode.
Hier zijn SS![]()
[afbeelding]
nee, vleesdraai punt komquote:
Moest 'm eerst een paar keer lezen voordat ik 'm snapte.quote:
Welk chatboxje zit je in?quote:
Doe gewoon, maar het is net een verslaving dus pas wel op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik had net ook zoeen rukker gescreened maar ik durf hem niet te posten
ik had hem weggegooid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe gewoon, maar het is net een verslaving dus pas wel op.![]()
ctrl+z!!!quote:
Kijk eens op de vorige pagina en helemaal boven aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef vdvorst het volgende:
Deze is mij doorgestuurt (door street race)
[afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik was nederlandje.
Doe trouwens eens een andere fecking avatar nemen EW, ik word gestoord van dat ding.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk eens op de vorige pagina en helemaal onder aan.
Ah men waarom mis ik dat nou weerquote:
Neequote:
Om die gozer is deze hele reeks gestartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah men waarom mis ik dat nou weer
Vet man.
Dé OP?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Solomioquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Kan die kutlink nergens meer vinden.
Dat is volgens mij de oude.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:27 schreef Egotripper het volgende:
Ip-ban sucks
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Solomio
![]()
heb veel meer van hem... ik heb me echt dood gelachen om deze vent... echt.. met zijn helden hoofddoek... micheal jackson muziek luisteren.. ik wam niet meer bij...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah men waarom mis ik dat nou weer
Vet man.
Maar, heb je wel de nieuwste OP?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb hem al gemaakt, nu dezen og spammen
Iedereen.quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef Electro-Worm het volgende:
Behalve ikIk open hem gewoon en als er ietss fout is corrigeer ik het wel. Jezus, mierenneukers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |