Kan ik ook zellef man. waidtoch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Baajguardian, ik wil met u Solomiowers terroriseren
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef yosander het volgende:
BG, wat doet jouw zusje op Solomio?![]()
![]()
!
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/sBG.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
We moeten nix!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Stak het volgende:
[..]
oh
alle fokkers moeten een . (punt) achter hun naam zetten
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef yosander het volgende:
Wie zit er nog bij schatje?
Let maar op als ik er aan kom._!
www.fakewebcam.com misschienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
BG IS een meisje.. en al die tijd ons voor de gek houden :s![]()
Nee, ze doet steeds wat anders.quote:
Gast serieus, optieven mijn naam te misbruiken anders habt je een probleem, met je ballonhoofd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef yosander het volgende:
BG, wat doet jouw zusje op Solomio?![]()
![]()
!
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/sBG.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast serieus, optieven mijn naam te misbruiken anders habt je een probleem, met je ballonhoofd.
quote:
Iek heb je ip vuile nierdonateur, als je mijn naam loopt te fucken dan fuck ik jou met zoeen emmer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef MoederTeresa het volgende:
Ga je huilen als k je naam gebruik maar jij zet wel screenshots van jan en alleman hier neer te zetten lekker hypocriet ventje ben je (k)
make luvvv not warquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iek heb je ip vuile nierdonateur, als je mijn naam loopt te fucken dan fuck ik jou met zoeen emmer.
kloatzak.
Ik haxxor heul niet man, ik kom je vet vinden weetjetoch, ik ben een vriend van peter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:46 schreef MoederTeresa het volgende:
Veel plezier met me ip, kan niet wachten tot je me haxx0rd...
Iedereen kent Peter!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef MoederTeresa het volgende:
wie de fok is peter, en ben geen man btw
Peter is niks gozar.. ik blaas hij heulemaal weg..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik haxxor heul niet man, ik kom je vet vinden weetjetoch, ik ben een vriend van peter.
Was jij piefpafpoef?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat een bosmongool, die 15 jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |