Jaquote:
Goed na denken, dan kom je er van zelf wel een keer achterquote:
Nadenkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed na denken, dan kom je er van zelf wel een keer achter![]()
Ik voel me topquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nadenken![]()
om deze tijd in het weekend, voel je je wel helemaal goed
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we nu eindelijk de ondergang zien van het vlaams blok?
Jij moet nog naar bed hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik voel me topen dan doe je het volgende week maar
Doe je best daar eens met zijn allenquote:
Nope lag gister 10 voor 12quote:
Ik doe al zo lang als ik kan mijn best, maar een hoop mensen wil mij niet volgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je best daar eens met zijn allen![]()
Ah, jij bent uitgeslapen.quote:
Snappen ze dat dan nog niet, dat ze jou allemaal moeten volgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik doe al zo lang als ik kan mijn best, maar een hoop mensen wil mij niet volgen![]()
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snappen ze dat dan nog niet, dat ze jou allemaal moeten volgen
Welke film zat je te kijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wanneer ik gisteren in slaap ben gevallen, maar het tweede reclameblok van de film heb ik niet meer bewust meegemaakt.
Zalig zo in de zetel slapen
Kunnen we daar niet wat aan doen? Ze goed onderwijzen oid?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet wat aan doen? Ze goed onderwijzen oid?
Dat is niet helemaal waar. Als het uw doel is om te onderwijzen over de politiek, met daarbij de insteek dat men niet op het vlaams blok moet stemmen zit daar wel zeker een voorkeur in namelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie lesgeeft, mag geen politieke voorkeur uitspreken
Die insteek mag je (in België) toch helemaal niet laten blijken hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als het uw doel is om te onderwijzen over de politiek, met daarbij de insteek dat men niet op het vlaams blok moet stemmen zit daar wel zeker een voorkeur in namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |