Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel rekbaar begrip bij de EO...![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb ooit eens op VOL gelezen dat je zo jong bent als je je voelt![]()
Komen ze op VOL terug ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!![]()
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
WTF die RG hoeren spelen pas om 15.00 uur![]()
banquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!![]()
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
Vroeger.................... toenn ik nog geen pc had en belgie nog niet beschikbaar was, alles zwart wit was en RG dames met burkas op het veld liet spelen, was ik depressief. Maar nu![]()
fill?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik hoorde van een TV kijker dat ze mn Jaap fil hebben gejat bij Talpa
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?![]()
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waard![]()
Is de leeftijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...![]()
Dag debuurvrouw!quote:
Wat is er gisteren voor ongebruikelijks gebeurd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
Nu al weg ???quote:
Iedereen wacht tot disanik weer terug is over 48 uur...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Ana voor de winquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef demins het volgende:
Mijn voorkeur als man gaat uit naar Ivanovic, maar Henin zal wel winnen...
Snel kijken, want een damesfinale kan zó afgelopen zijn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |