En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanaelquote:
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Eht waar .. Die heeft talentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanael
Dat heeft ie zekerquote:
klikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 nu ook luistert naar HyperWarp
Hmm mss verkeerd opgeslagen ik kan het zo niet beoordelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zeker
Niet zelf gecomponeert maar dankzij Tobi Neumann
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Of moet ik achttien zijnNee niks werkt nu ff niet geen enkele link. Zal mijn roestige pc wel zijn. Maar [i]hulde [/i Goed
![]()
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favoquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favo![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn we deaudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |