Ja, wat wil je nou?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:20 schreef Soury het volgende:
Ik raak zeer in slaap van dit geslijm en gezeik![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:24 schreef djimmy het volgende:
geef brain eens een paar goeie laat hem zien dat iedereen hem haat kk sukkeltje
Rellen !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?
Rellen of geylen!?
Waarom zou ik zeikert doe zelf es wat ipv dat geslijm en gelikquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeikert doe zelf es wat ipv dat geslijm en gelik![]()
Hoef het toch niet te herhalen....quote:
Ik ga er iig niet op in, fijne nacht nogquote:
Nou wil ik es rellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga er iig niet op in, fijne nacht nog
Helaas is het je niet geluktquote:
Nee ben er niet goed inquote:
Waarschijnlijk wel als ik zou weten wat het was.quote:
Een "Bongetje" dat is een kus met alle liefde, waardoor er alleen maar geluk bestaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als ik zou weten wat het was.![]()
Yoh . Heb godsamme net een joint in de fikquote:
Tis al de tweede keer dat ik het hard heb aanstaanquote:
Slaat dus echt aan blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis al de tweede keer dat ik het hard heb aanstaan
En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanaelquote:
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Eht waar .. Die heeft talentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanael
Dat heeft ie zekerquote:
klikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 nu ook luistert naar HyperWarp
Hmm mss verkeerd opgeslagen ik kan het zo niet beoordelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zeker
Niet zelf gecomponeert maar dankzij Tobi Neumann
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Of moet ik achttien zijnNee niks werkt nu ff niet geen enkele link. Zal mijn roestige pc wel zijn. Maar [i]hulde [/i Goed
![]()
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favoquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favo![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn we deaudt?
Suc6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 06:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben abnormaal![]()
Maar ik geef me gewonnen.
Ik duik mijn nest in.
Moet er zo weer uit![]()
Is het lijntje uitgewerkt?quote:
En staat er wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef Mike1964 het volgende:
*checkt MED*
![]()
Dat had al veel eerder moeten gebeuren m.i.
Hey! Manu!quote:
Die Disanik is eindelijk voor een tijdje van het forum afgetieft, wat een zeikstraal is dat zeg. Die heeft echt een betonnen plaat voor d'r kop...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En staat er wat?
Edit: En ze was nog wel zo lief
Je kunt zeggen wat je wil, maar een volhouder is het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die Disanik is eindelijk voor een tijdje van het forum afgetieft, wat een zeikstraal is dat zeg. Die heeft echt een betonnen plaat voor d'r kop...
Veel plezier denk ik danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
Maar ik ben weer weg, even naar de zwarte markt....
Is die nu al afgelopen?? Rellen ofzo??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
he wat jammer Mike, ik kom net van de EO jongerendag en heb een liefdesfilm gemaakt
liefdeindeSC![]()
![]()
Dank schatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die nu al afgelopen?? Rellen ofzo??
Weer een geweldig filmpje![]()
![]()
Zat Peter het uitzicht te blokkeren?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank schat![]()
De EO duurde de hele dag, maar ik ben maar weg gesniekt............................ het werd wat te confronterend![]()
En zieke mensen mochten op de eerste rij, dus ik kon niks zien![]()
Nee, Ik zat op zijn schoot............... heerlijk warm en met veel liefdequote:
Dat is inderdaad een heel rekbaar begrip bij de EO...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
he wat jammer Mike, ik kom net van de EO jongerendag en heb een liefdesfilm gemaakt
liefdeindeSC![]()
![]()
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel rekbaar begrip bij de EO...![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb ooit eens op VOL gelezen dat je zo jong bent als je je voelt![]()
Komen ze op VOL terug ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!![]()
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
WTF die RG hoeren spelen pas om 15.00 uur![]()
banquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!![]()
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
Vroeger.................... toenn ik nog geen pc had en belgie nog niet beschikbaar was, alles zwart wit was en RG dames met burkas op het veld liet spelen, was ik depressief. Maar nu![]()
fill?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik hoorde van een TV kijker dat ze mn Jaap fil hebben gejat bij Talpa
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?![]()
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waard![]()
Is de leeftijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...![]()
Dag debuurvrouw!quote:
Wat is er gisteren voor ongebruikelijks gebeurd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
Nu al weg ???quote:
Iedereen wacht tot disanik weer terug is over 48 uur...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Ana voor de winquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef demins het volgende:
Mijn voorkeur als man gaat uit naar Ivanovic, maar Henin zal wel winnen...
Snel kijken, want een damesfinale kan zó afgelopen zijn!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |