Oooh Neeeeeeeeeehhhh Liess, erin getrapt gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd, nu heb ik spijt dat ik je mn msn gegeven heb.
Je kan altijd nog blockenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
een kinderhandje is gauw gevuldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer wat nou kinderachtiger is....![]()
Wel of geen OP![]()
Weet je hoe leuk ik op MSN ben?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh Neeeeeeeeeehhhh Liess, erin getrapt gewoon
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok ok ok.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!
Echt!![]()
'T komt door Day![]()
Telkens als zij in de buurt is ga ik automatisch op lieve-Ian-modus![]()
Tja, ik ben dat ook lief, een échte softiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!
Echt!![]()
'T komt door Day![]()
Telkens als zij in de buurt is ga ik automatisch op lieve-Ian-modus![]()
Het is erg charmant!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik ben dat ook lief, een échte softie
Ik moest hardop lachenquote:
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, is DGK zélf nog een beetje boeiend of mis ik niet veel?
Daar zullen de meningen vast wel over verdeeld zijn.quote:
Er is toch een 48uurs wapenstilstand?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veel![]()
Ik heb dus gewoon al uren geen streams gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veel![]()
Mag ik babykleertjes kopen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenMaar nu? zwangerschapstest? heb je ook een forum voor [OUD]
de kinderen slapen als roosjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is toch een 48uurs wapenstilstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |