Knip! Knip! Knip! Je hoort mijn stem en alleen mijn stem en je voelt je ontspannen en als ik zometeen voor de 368800e keer met mijn vingers knip sta je op en ga je een lekker glaasje koud water halen.quote:
Ik reageer op een openbaar topic, op een openbare post... als Day dan zo sociaal is om daarop terug te reageren, geef ik daar wéer een reactie op, ik geef graag mijn mening.quote:
Ja was ff wezen terrug aan het scrollen.quote:
Zie onder tis ook niet makkelijk dat geruziequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik reageer op een openbaar topic, op een openbare post... als Day dan zo sociaal is om daarop terug te reageren, geef ik daar wéer een reactie op, ik geef graag mijn mening.
Dat mag hier.
Denk ik.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was ff wezen terrug aan het scrollen.![]()
Ik zie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie onder tis ook niet makkelijk dat geruzie
Ja ik ben ook nog steeds onder hypnose zie jequote:
Ik heb 368800 keer geknipt, zie verder terug. Als het nou nog niet helpt, dan weet ik het echt niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog steeds onder hypnose zie je![]()
PM? Dat is toch dat ding waar Ian me steeds mee lastig valt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:26 schreef Day het volgende:
Veulen het is al laat. Je mening is duidelijk, hoop dat ik een aantal dingen duidelijker heb gemaakt, anders PM je me maar.
Een ding vind ik wel raar: waarom zou ik, als mod, mijn mening niet uit mogen dragen? DIt is toch een discussie-forum?
Goftedomme ik ben heul onschuldigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
PM? Dat is toch dat ding waar Ian me steeds mee lastig valt?![]()
Ligt eraan welk nummer je in gedachte hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Liess het volgende:
Maare, Ian,, we zouden een liedje zingen
Vandaar mijn eerste opmerking, je moet Mod zijn, en daarnaast User, en niet andersom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Veulen het volgende:
En je mag best een mening hebben, maar je moet er voor zorgen dat mensen hem niet koppelen aan jou mod zijn. Dat is zo verdomde lastig dat het bijna niemand lukt![]()
Paul de Leeuw - Zeik op mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan welk nummer je in gedachte had![]()
Helemaal niet, de helft van me box word gevuld door vage pm's van jouquote:
Mijn blik dwaalt afquote:
Weet ik, het is duidelijk dat je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:30 schreef Liess het volgende:
Vandaar mijn eerste opmerking, je moet Mod zijn, en daarnaast User, en niet andersom.
Ben blij dat ik daar geen last van heb, afkloppen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal niet, de helft van me box word gevuld door vage pm's van jou![]()
Omg, ik word er helemaal emotioneel van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn blik dwaalt af
ik denk aan jou
ik heb je al zo vaak gezien
in mijn droom
ik vraag me af
waar ben je nou
als jij eens wist
wat ik je zeggen wou
zeik op mij!
zeik op mijhij!!!!
na zoveel goeds kan ik je niet meer laten gaan
zeik op mij!
zeik op mijhij!!!!
een mooier lot bestaat niet
dus vraag ik je, zeik op mij!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik, het is duidelijk dat je ervaring hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |