Ja duidelijkquote:
Fokking rel... terrorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
ja, maar jij bent gewoon para!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
Die vermeende partijdigheid over disana heb ik misschien ook aan bijgedragen....
Ik heb geroepen dat ze voor en tegenstanders had... tot in de crew.
Ik doelde daarbij het feit dat op het moment dat disana op fok kwam, gelijk de mods naar de mond praatte en zo het lieverdje van een mod werd, die gelijk een topic voor haar opende die zelfs sticky werd.
Die mod is nu admin en zag ik na een disana rel ook in FB verschijnen terwijl ik die daar normaal nooit zie....
Ik dacht 1 en 1 is 2
Ik kan er geen oordeel over vellen omdat ik er te weinig lees maar gaandeweg zal me steeds meer duidelijker wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms word ik ingeseind dat er hier wordt gezeurd. Uit mezelf zul je me hier niet zien rellen.
Ik ben zelf tijdenlang Admin geweest op een grote profielensite, dus ik weet waar ik over praat, en als je een goeie mod wil zijn dan moet je laten zien dat je een voorbeeldfunctie hebt, dus eerst mod, dán user.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Het is jammer dat je dat zo ziet. Ik ben in de 1e plaats een user en daarna pas mod.
Joh, gewoon laten waaien. 99 van de 100 keer doe ik dat ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan er geen oordeel over vellen omdat ik er te weinig lees maar gaandeweg zal me steeds meer duidelijker worden
Je werkt hypnotiserend met diequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, gewoon laten waaien. 99 van de 100 keer doe ik dat ook![]()
Ja, je kon toch sparen voor een fiets???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Krijg je hier zegeltjes na een tig aantal posts![]()
Alleen als je je inliktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Heb ik alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, je kon toch sparen voor een fiets???![]()
heb jij zin om ergens aan te likkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben zelf tijdenlang Admin geweest op een grote profielensite, dus ik weet waar ik over praat, en als je een goeie mod wil zijn dan moet je laten zien dat je een voorbeeldfunctie hebt, dus eerst mod, dán user.
Just my 2 cents.
.... Ik tel zo tot tien en dan val je in een diepe slaap... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... slaap. En je luistert naar mijn stem, en je hoort alleen mijn stem, en je herhaalt wat mijn stem zegt: Disana is best wel lief. En als ik met mijn vingers knip dan word je wakker, en dan vertel je de hele zaal:quote:
Heb net in de cos geroepen dat je je nest in moest gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij zin om ergens aan te likken![]()
Bij mij welquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net in de cos geroepen dat je je nest in moest gaan![]()
quote:
Ik ben ook een "voorbeelduser" maar niet daadkrachtig genoeg om goed te modden, ik zou het wel willen maar of ik het zou kunnen is vraag 2...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.
Vandaar dat ik het misschien anders zie.
Dan mogen een paar modjes hun rechten ontzegd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.
ik zal er eens over nadenken, als ik tijd hebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar mootie is, maar ik wil hier iets over kwijt.
Ja alweer, nog steeds.
Ik heb er de afgelopen tijd meerdere malen aan gerefereerd Avonne dat je verkeerd overkwam. En ook nu kom je niet goed over. Dat ligt niet aan mij, dus ik denk dat je toch echt bij jezelf moet kijken hoe en waarom het is dat mensen jou constant verkeerd begrijpen.
heb het nogal druk vandaag met allerlei discussies. Er staan ook nog een paar andere klachten op de rol. Wordt aan gewerkt.quote:Verder wijs ik je er op dat het mij wel degelijk is opgevallen dat peter weg was, maar dat hij vandaag net zo hard weer terug was om te klieren. Beetje vreemd dus.
Wie ik? Of andere personen?quote:Het is goed dat jezelf erkend dat je een fout hebt gemaakt, maar probeer daar iets van te leren. Er lopen hier meer mensen rond die constante proberen op een soort van hyperfanatieke manier hun gelijk te maken. Dit werkt dus niet.
kloptquote:Dit klinkt allemaal iets pissiger dan ik bedoel, maar ik heb het idee dat aan jou hele omslachtige tactvolle uitleggen niet besteed zijn.
Zit al bij de -400quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
.... Ik tel zo tot tien en dan val je in een diepe slaap... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... slaap. En je luistert naar mijn stem, en je hoort alleen mijn stem, en je herhaalt wat mijn stem zegt: Disana is best wel lief. En als ik met mijn vingers knip dan word je wakker, en dan vertel je de hele zaal:
Disana is best lief.
Aha, ik zou je niet zo willen noemen maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |