Rumblequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef JBvE het volgende:
wat houd de nieuwe update 1.82 presies in??
Nee dan hadden ze de 20gb wel uitgebracht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
In de mediamarkt in Groningen en Alphen aan de Rijn is de ps3 499 E. Misschien andere plaatsen ook wel maar dan moet je even op www.mediamarkt.nl bij aanbiedingen zoekn . Wel opschieten want de aanbieding geldt tot en met zondag!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
Kun je de PS3 nou ergens goedkoper krijgen? (500 ofzo'?) vriend wil em ook gaan kopen
kijk maar op http://pw.tweakers.netquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef Mindstate het volgende:
yeah right... volgens mij kun je met update 1.82 je bestandsnamen veranderen.. ook kun je iets met de foto's die je op de ps3 hebt staan doen (vergroten en verkleinen) en nee... nog steeds geen wallpaperfunctiequote:
Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Gstyles het volgende:
Op de Playstation Blog laat Eric Lempel, Director of PlayStation Network Operations, weten dat er binnen enkele dagen een nieuwe Playstation 3 firmware update aankomt.
De nieuwste PS3 firmware met versie nummer 1.82 zal volgens Lempel het afspelen mogelijk maken van AVC High Profile ( H.264/MPEG-4).
Tot nu toe gaf Sony geen voorinformatie over dergelijke updates maar omdat veel bezoekers van de blog hierop hebben aangedrongen is deze informatie nu eerder gecommuniceerd.
Net als bij eerdere updates kan de software weer via het standaard PS3 menu worden binnengehaald.
Als we alles goed begrepen hebben wordt het hiermee mogelijk om in het toegevoegde HD video formaat te streamen met de PS3. Met zo’n functionele uitbreiding zal de PS3 weer een wat completere multimedia machine geworden. Hopelijk is dit ook een aanzet tot de ondersteuning van veel meer gangbare video formaten.
bron: http://www.hdtvnieuws.nl/(...)update-182-op-komst/
Je kon niet alle HD video streamen, specifiek de x264 bestanden die gebruik maken van de High Profile(wat dus bij de meeste x264 bestanden het geval was).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kon al gewoon HD video streamen, dus deze update is niet zo duidelijk. Enige wat je niet kon streamen waren die MKV containers, misschien dat het na deze update wel mogelijk is? Want verder heb ik alle formaten al een keer via mijn PS3 gestreamed.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resistance Map Packs Coming Tomorrow and Other Musings….+
Posted by Greg Phillips // Line Producer, SCEA
I wanted to let you all know that the Resistance map packs are scheduled for release tomorrow (Friday) on the PlayStation Store. Normally, the Storefront only updates on Thursday, but we wanted to make sure you had something before the weekend with a special Friday release because you’ve been so patient with us and waited for this. No sense in making you wait until next week. We should have it up on the store by the early afternoon PST.
For those that have been following this saga since the beginning, this is not the first release date for the maps and content update. It is, however, the final one. We have completed testing on the global server and after many late nights, gallons of coffee and takeout dinners, we’re ready to go tomorrow. The team down at Insomniac, as well as us here in SCEA PD, are really excited about this launch, and can’t wait to get going with some of the best RFOM players on these new maps. Yes, these are global servers, so we’ll be competing with our friends on either side of both oceans as well.
And for those who are joining us late, all you need to remember is this:
• Downloadable content for Resistance: Fall of Man will be available this Friday, June 29th.
• There is a free content update which includes global play along with several other enhancements.
• There are two brand new, online maps that can be bought in a pack from the PlayStation Store for $7.99.
Full details on the content can be found here
See you in Westmorland.
Oh yeah, and next week we’ll have some Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction news, featuring a sneak peak of what will be shown at E3.
http://blog.us.playstation.com/![]()
Misschien zijn ze heel grootquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]7,99 voor twee maps
schofterig.
Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:51 schreef Mindstate het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat PES pas in December uitkwam?
Resistance wil niet updaten trouwens
als heel de wereld ook tegelijk in gaat loggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Nou ik heb de update wel, maar wat een klote zooi zeg. Het werkt voor geen meter meer![]()
Aanmelden moet je 10x proberen en zoveel vastlopers heb ik nog nooit gehad in een half uur.
Hoop dat ze het nog wat aanpassen want dit is niks zo.
Die maps zijn trouwens 4.50
Ik heb een stukje op de 360 gespeeld. En hij was a-okay.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het waard om Rainbow six Las Vegas te kopen? Ben namelijk echt toe aan een nieuw ps3 spel Motorstorm/Resistance grijs gespeeld, en speel nu voornamelijk Pro 6.
En zit nog erg te twijfelen? Wie heeft hem en kan mij een beetje meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |