abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_53351321
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef warrel het volgende:

[..]

Waar? Gewoon bij de AKO of moet je perse naar een grotere kiosk?
Ik had hem bij Selexyz Donner in Rotterdam vandaan, maar aangezien het een internationaal magazine is zal die ook wel te krijgen zijn bij de AKO en Bruna op de grotere stations...
pi_53383898
Ik heb 'm, en ik vind de shoots echt leuk!!
I will take the sun in my mouth
pi_53392199
Björk interview:
quote:
Hilferty: What are you always striving to achieve in your music?
Bjork: Unison.

Hilferty: What will you do for New Yorkers in Madison Square Garden?
Bjork: Sing.

Hilferty: Where does your voice come from?
Bjork: My throat.
pi_53559273
Tegenvallende optreden bij Conan O'Brien
http://uk.youtube.com/watch?v=yTIe3SiHZdA

En Björk op de set van Wanderlust
http://www.subterraneanbl(...)nza-on-subterranean/

Eindelijk een fatsoenlijke clip
pi_53573483
Haar accentje!
pi_53644971
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:19 schreef Inu het volgende:
Haar eerste radio-optreden is gewoon echt super schattig! Verder nog een jazz-nummer en nog twee nummers van haar eerste album. Ben nu aan het kijken of ik dat eerste album ergens op een rommelmarkt kan vinden hier
Yeah, right... Van die eerste LP uit 1977 zijn maar een paar duizend exemplaren gemaakt. Dat ding is inmiddels een paar honderd dollar waard. Dat weten de IJslanders ook wel hoor!

Ik heb een jaar of vijftien terug via Bad Taste nog een nieuw (destijds onverkocht) exemplaar kunnen kopen, maar dat voorraadje is natuurlijk ook al lang op. Wel kun je het album als bootleg kopen, of downloaden natuurlijk.
pi_53647331
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Haar accentje!
lief hč, als ze Engels spreekt
pi_53657526
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Yeah, right... Van die eerste LP uit 1977 zijn maar een paar duizend exemplaren gemaakt. Dat ding is inmiddels een paar honderd dollar waard. Dat weten de IJslanders ook wel hoor!

Ik heb een jaar of vijftien terug via Bad Taste nog een nieuw (destijds onverkocht) exemplaar kunnen kopen, maar dat voorraadje is natuurlijk ook al lang op. Wel kun je het album als bootleg kopen, of downloaden natuurlijk.
Ik hoef ook niet per se de echt LP, gewoon een kopietje vind ik ook goed, vind de liedjes alleen zo schattig

(zag hier gister btw ook die gelimiteerde Hlemmur uitgave met tekeningenboek, dvd en cd van Sigur Ros, maar dat is een ander topic natuurlijk )
pi_54495722
Jeeeej.. Er komt een Declare Independence video!! Hij is waarschijnlijk mijn meest gedraaide nummer van dit jaar
quote:

As we eagerly anticipate the release of Michel's seventh Björk video — a very interesting video, I might add — commenter Adam Robinson sent me links to pictures from the shoot. They're from gaffer63, the same blogger who posted some pictures from the Be Kind Rewind shoot, and they can be seen here and here.

The pictures show Michel, Björk, and a cadre of people standing around a big contraption whose guts hang inside a warehouse in Queens. If the pictures look bizarre, wait 'til you see what happens in the video!
Meer foto's:

pi_54497086
En dat terwijl de video's voor Wanderlust en Innocence nog niet eens af zijn?

Maar ik vind het wel leuk!
pi_54500729
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 01:10 schreef warrel het volgende:
En dat terwijl de video's voor Wanderlust en Innocence nog niet eens af zijn?

Maar ik vind het wel leuk!
Wanderlust is inderdaad al gefilmd alleen denk ik dat ze nog bezig zijn met post-production. De Innocence video is er al Ze hebben gewoon de fan-made video gebruikt als officiële video
pi_54501028
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:54 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Wanderlust is inderdaad al gefilmd alleen denk ik dat ze nog bezig zijn met post-production. De Innocence video is er al Ze hebben gewoon de fan-made video gebruikt als officiële video
Vind ik wel gemeen voor dengenen die die video hadden gemaakt, vet veel werk in de hoop om te winnen en samen te werken met Björk..
pi_54512466
Nice die foto's. Weet er iemand welke studio er aan die clip aan het werken is? Ik ga stage lopen bij UVPH in NY, en die vertelden me dat ze aan een Bjork clip aan het werken waren. Ben benieuwd of het deze is...
Tri State. Tri State. !
pi_54593401
Declare Independence video komt begin december uit. Ook krijgen we een making of.
pi_54965583
Klik hier voor een making of van Declare Independence met Michel Gondry.

Video komt volgende week. Single met remixen komt uit op 1 januari.
pi_55066496
Het schijnt dat er ook een video is opgenomen voor The Dull Flame of Desire...
pi_55069424
wtf http://www.youtube.com/watch?v=LGC0VVobi6E

Ik verwachte wel meer. Je zou denken dat dit Gondry's eerste video is
  donderdag 6 december 2007 @ 00:27:31 #168
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_55070144
tvp
pi_55073722
quote:
Mooie video, fijne claustrofobische sfeer.
pi_55075119
Ik ben het met Peter6000 eens. Hoewel ik iets gelikters had verwacht, valt dat houtje-touwtje-ruwe-gedoe wel een beetje bij het liedje. Het is echt een oerkreet en de video op zich ook. Hele rauw, hoewel het nķg rauwer had gekund.

Maar wat is er met Wanderlust gebeurd?
pi_55077951
Die komt hierna. Ik denk dat ze bezig zijn met post-production.
pi_55078104
Ik vind het een fantastische clip, soort van lo-fi met een hi-fi idee. Kijkend naar de foto's zou je eerder iets bombastisch verwachten. Dat is het gelukkig niet geworden. En dat is wat mij betreft het mooie aan Bjork, ze blijft verrassen.
Aldus.
pi_56686271
Ik ben hier op mijn stage in New York en we zijn aan Wanderlust van Bjork aan het werken. Vrijdag issie af!
Tri State. Tri State. !
pi_56686466
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:53 schreef _Supreme het volgende:
Ik ben hier op mijn stage in New York en we zijn aan Wanderlust van Bjork aan het werken. Vrijdag issie af!
PICTURES!
pi_56686715
Ik kan een paar dingetjes verklappen, Mooi water en Mammoet-achtige beesten!
Tri State. Tri State. !
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')