Nee, maar ik val nogsteeds op mannen hoor...quote:
Oepsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe je als ik zeg dat dit het uittreksel van mijn orgineel is?
Mag ik in dat geval even tegen je op rijden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, maar ik val nogsteeds op mannen hoor...
Of was het niet de bedoeling dat ik dat bekend zou maken, mmmmzz....
*voelt aan kadetjes van Talithaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
*knuffelt Ian en veegt snel lippenstift van wangen
![]()
![]()
Sterker nog: ik zie een Part Deux komenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is dit mijn eerste topic waar de TT uiteindelijk nog ergens op gaat slaan ook.
Neeh doe maar nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vragen om het origineel.
Dan Nederlandschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zie een Part Deux komen
buk eensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe je als ik zeg dat dit het uittreksel van mijn orgineel is?
Ja alleen als het heel subtiel gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval even tegen je op rijden?
Heb je honger?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*voelt aan kadetjes van Talitha
is je vader soms bakker![]()
2Day or not 2 ask Dayquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ask Day or not 2 ask Day?
Zal ik mijn checklist dan maar voor later bewaren?
Nou, rij-ze dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over.
Ik ben subtiel in alles wat ik doe. [afbeelding]
De andere bevatten wat voorbeeldjes. Heb dat laten vallen omdat het vaak namen bevat en dat vind ik eignelijk weer iets minder.quote:
Voel je niks vanquote:
het wordt weer tijd voor een ophok plichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |