Wtf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Doe iets! Snel! Anders val ik in slaap.![]()
Beetje een pijpmondjequote:
Latersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Ik stap nu heel elegant in me auto en gaat kippiee halen latersssssssssss allemaal
toch wel... gejat hoop ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Ik stap nu heel elegant in me auto en gaat kippiee halen latersssssssssss allemaal
mij afvoerpijp lekt bij het mondje... misschienquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
En voor het geval het niet meer wil met de sokken....
[afbeelding]
Je hebt serieus zitten typen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net een fokking lang verhaal getikt. Zal je zien dat Day niet meer tevoorschijn komt. Denk dat ik hem zo maar even in de FB knal.
Oh goed idee, dan knal ik mijn vragenlijst en checklist er ook even opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net een fokking lang verhaal getikt. Zal je zien dat Day niet meer tevoorschijn komt. Denk dat ik hem zo maar even in de FB knal.
zet je leven niet op het spel... denk aan spel tip 9...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ben ik nou de enige die uit zijn nek zat te lullen over vragen voor Day?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh goed idee, dan knal ik mijn vragenlijst en checklist er ook even op
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die uit zijn nek zat te lullen over vragen voor Day?![]()
Ik zat al op het kringesprek te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duidelijk van welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[X] Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik zo'n checklist ook zo inladen dat Day alleen ja of nee kan aanvinken?
Die spelfout verpest het alleen een beetje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme!
Check mijn fucking kwaliteitspost in de FB!!!
OMFG!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |