Wat doe je!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je post maar... maar dan niet komen zeuren dat ik je had moeten waarschuwen dat het banmateriaal was
Je hebt je momentenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat met die timing zit dus ook nog wel goed.![]()
Saai.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Gaat tering snel hier
Samenvatting iemand?
Leandra en Ian hadden ruzie en nu niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Gaat tering snel hier
Samenvatting iemand?
Ontopic: Day wil je met me trouwen?
Het Petraa-syndroom is besmettelijk!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik heb hoofdpijn en wil m'n bed in maar die kutpuber zoonlief is nog niet thuis....![]()
Dat scheelt een hoop teruglezenquote:
Wanneer??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leandra en Ian hadden ruzie en nu niet meer.
Damn, ik heb hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik heb hoofdpijn en wil m'n bed in maar die kutpuber zoonlief is nog niet thuis....![]()
Al 3 keer proberen we iedereen ervan te overtuigen dat we écht aan het rellen zijn tegen elkaar: niemand trapt erin.quote:
Kinderen, echt een verreiking voor je levenquote:
Ships ik moet wachten tot ze belt, en ze vroeg nog wil je brengen of halen!!!! Had ik nu maar gezegd brengen.quote:
meer wil je niet zien... je kotst zo de SC onderquote:
Try me!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
meer wil je niet zien... je kotst zo de SC onder![]()
![]()
Ja, geweldig... sterker nog: je had ruzie met me terwijl ik er niet eens wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al 3 keer proberen we iedereen ervan te overtuigen dat we écht aan het rellen zijn tegen elkaar: niemand trapt erin.
Er is niets aan de hand en we hebben ineens ruzie!?![]()
Net, en het best heftig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |