Jazeker, die was ook langquote:
Ik vind anders dat je erg modderig uit de hoek komt op het moment.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
ja, maar we gedragen ons hier toch nooit als mods? We baggeren net zo hard mee
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:50 schreef Day het volgende:
TIjdens BB6 is er nooit gemod in de SC, dat is (over het algemeen) altijd goed gegaan.
Ik zat al in een "boek" genaamd Zelda, was ook spannend btw!quote:
En dan is het 2: uur nogwat?quote:
Dan moeten jullie wel heul ver gaan, hoor. Pas als ik met m'n zweepje ga zwaaien, moet je uitkijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen jullie ook, maar jullie zijn er wel..... en ik ben er ook van overtuigd dat dat effect heeft, daarbij weet ik zeker dat je ook in je meebaggermodus wel reageert als je dingen ziet die echt te ver gaan
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat al in een "boek" genaamd Zelda, was ook spannend btw!
Maargoed, ik mag dus het e.e.a. gaan lezen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt dat idee toch vandaan dat ik altijd t bier zou zitten als ik in de kroeg zit??
Ik heb hem nog gekregen van Methusalem..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je doos is...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel heul ver gaan, hoor. Pas als ik met m'n zweepje ga zwaaien, moet je uitkijken
Je weet dat Ian daar op kickt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel heul ver gaan, hoor. Pas als ik met m'n zweepje ga zwaaien, moet je uitkijken
ik dacht van pandoraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gekregen van Methusalem..
Ach ik heb toch niet veel beters te doen dus zet hem even in mn "todo" listquote:
de spanning... ik krijg jeuk in mij liezen ... wat is erquote:
Dat was niet het antwoord wat ik verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |