fluitketelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ben de koning van de arbitraire liefkozingen.
... Ovenwant.
Of andersom: wij zijn users die bereidt zijn grenzen te overschrijden en daarom kijken we naar DGK.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de overeenkomst van de users hier is dat we constant met de gedragingen in de villa geconfronteerd worden.
In ONZ, PTA, TRU, TTK enz. zitten mensen niet allemaal (vrij) constant naar hetzelfde te kijken....
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
Aiaiaiaiiiiiiii
Avonne sluit me daar toch een potentieel juweeltje![]()
Domme Nowlive'ers die uithalen naar Marco.
echt hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Arme Day zit nog door die überpost van Veulerst te ploegen?![]()
Niet slechtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zelf ook lang op zitten schrijven. Mare misschien kan je d'r een lekker drankje aanbieden en wat lekkers... Helpt vastquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Zoals ik al zei: Dat wordt een Part Deux... want het komt in onderdelen en daar wordt dan ook nog weer op gereageerd, dus voor je het weet is er binnen de SC topicreeks een hele "Ask Day" seriequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja maar heel veel is grootspraak, de rest doet het omdat het "maar" internet is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als overeenkomst van de users hier is dat we constant met de gedragingen in de villa geconfronteerd worden.
In ONZ, PTA, TRU, TTK enz. zitten mensen niet allemaal (vrij) constant naar hetzelfde te kijken....
avonnequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef PC eend het volgende:
Aiaiaiaiiiiiiii
Avonne sluit me daar toch een potentieel juweeltje![]()
Domme Nowlive'ers die uithalen naar Marco.
En deel 1 staat dan op mijn naam!?!?!?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Dat wordt een Part Deux... want het komt in onderdelen en daar wordt dan ook nog weer op gereageerd, dus voor je het weet is er binnen de SC topicreeks een hele "Ask Day" serie
Terwijl het gewoon eigenlijk 'ask avonne' had moeten zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Dat wordt een Part Deux... want het komt in onderdelen en daar wordt dan ook nog weer op gereageerd, dus voor je het weet is er binnen de SC topicreeks een hele "Ask Day" serie
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar heel veel is grootspraak, de rest doet het omdat het "maar" internet is.
Volgens mij zijn veel mensen wel normaal
Ik bedoel, jij zit altijd in een kroeg
modderfiguurquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet slecht![]()
Volgens mij is ze wel modmaterial
Rel! Rel! Rel! Rel! Rel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of andersom: wij zijn users die bereidt zijn grenzen te overschrijden en daarom kijken we naar DGK.![]()
Dat is een hele mooie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of andersom: wij zijn users die bereidt zijn grenzen te overschrijden en daarom kijken we naar DGK.![]()
Zolang die grenzen maar vanaf de bureaustoel overtreden kunnen worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar heel veel is grootspraak, de rest doet het omdat het "maar" internet is.
Volgens mij zijn veel mensen wel normaal
Inderdaad, want diep in ons hart zijn wel allemaal lafaardsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:47 schreef FuTilE het volgende:
Zolang die grenzen maar vanaf de bureaustoel overtreden kunnen worden.
Uitstekende aanvulling.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zolang die grenzen maar vanaf de bureaustoel overtreden kunnen worden.
Ja duh... dat kan ook wel vanuit de kroeg natuurlijk... multitasking jeweetsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar kan je blijkbaar wel dikke ruzie met mij maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |