abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197200
Ik heb eens na zitten denken over de nominaties die eraan zitten te komen.
Wij gaan er nu nog allemaal te veel van uit wie wij als kijker eruit willen hebben, maar wij hebben ons neer te leggen bij de nominaties die voortvloeien vanuit de bewoners. En ik heb zo“n vermoeden tussen welke twee bewoners het zal gaan.

Allereerst denk ik dat Ruud en Willem geen nominaties zullen vergaren. Omdat ze of zorgzaam of een rots in de branding zijn. Maurice zal er hooguit 1 krijgen van Bart (de jaloerse kippehoeder). Karin zal er ook weinig krijgen. Al denken velen dat Bianca veel nominaties zal krijgen, is dat denk ik niet zo. Bianca is namelijk close met Karin ("Ik kan alleen goed met Maurice en Bianca praten"), Ruud ("Als je wilt knuffelen Bianca, kom maar bij je teddybeer" en denk aan de huilscene waarbij Ruud Bianca in alles wilde steunen), Maurice (denkt hetzelfde als Karin) en Willem (die trekt steeds vaker naar Biankje en was als enige eerlijk over de krentenbroodaffaire). Daarnaast kan Sabine alleen met haar puberale problemen terecht bij Bianca omdat ze in dezelfde leeftijdsklasse zitten. Dus zal Bianca denk ik maar 2 nominaties krijgen, namelijk van tering Mona en Bart (de erecterende schijnheil).

De strijd zal dus gaan tussen Mona en Bart (met Sabine als derde) denk ik zo. Mona hoef ik niet meer uit te leggen (vooral niet na de krentenbroodaffaire, het Westbroek syndroom dat ze zo mooi wilde zingen, maar niemand reageerde en het feit dat juist MONA het publiek terecht moest wijzen van de groep zodat zij de verwijten van de kijkers zullen krijgen.. SLIM BEDACHT HAHAHAHA). Bart lijkt me duidelijk... die jongen valt iedereen in de rede en steelt de momenten van anderen, hij steekt geen poot uit in huis (naast het feit dat hij een latente poot is) en denkt alleen maar met zijn pik i.p.v. zijn hersens en dat hebben de oudere bewoners (Ruud, Willem en Karin) goed door. Maurice zal waarschijnlijk ook Bart nomineren nadat Bart deze week eens riep: Maurice, hou je bek.

En wat zal de grootste giller zijn? Juist ja, dat Sabine Bart weleens zou kunnen nomineren! Daar hoop ik het meeste op! Lijkt me heerlijk als hij in de studio te zien krijgt wie er op hem gestemd hebben en Sabine verschijnt in beeld hahahahahaha.

Leef naar je eigen talent!
pi_197201
Scherpe analyse Harper. Ik denk dat Sabine Bart wel eens weg zou kunnen sturen als vorm van voorbehoudsmiddel. Dusseh, in dat geval geen problemen meer over het al dan niet hebben van sex, enneh meteen een lovetest (V-programma!) om te kijken of de liefde wel echt is (?!). Als 'ie echt is denkt ze de 2 en een halve ton toch naar afloop te kunnen delen. Maar dat heeft ze mis, want Willem is als een echte diesel na een langzame start aan een heuse opmars bezig. Willem is niet meer te stoppen!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_197202
Ha die Haper,
Je bent lekker bezig vandaag, qua imput! We hebben net al gereageerd op je "volgende stemronde"-item, maar over Bart & Sabine hebben wij ook onze gedachten laten gaan, en wij denken dat de kans behoorlijk groot is dat Sabine haar aanbidder de zak gaat geven, maar... alleen als ze zeker weet dat er ook deze keer onderlinge geheimhouding wordt gewaarborgd. In dat geval knikkert ze hem er lekker uit, om zich vervolgens met frisse moed op Willem te storten, of op Ruud, of op Maurice (al naar gelang). Als er geen zekerheid is omtrent de geheimhouding, doet ze het NIET. Sabine is een laffe hond, die zet haar status van allemansvriend echt niet op het spel.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_197203
Sleutelvraag: Gaan de BB bewoners nu WEL OF NIET OPEN zijn OVER WIE ZE NOMINEREN ??

-----------
Bart: Per Seconde Geiler

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  donderdag 7 oktober 1999 @ 11:38:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_197204
ik geloof dat de BBers onderling hebben afgesproken om na de nominaties OPEN te zijn zodat ze weten hoe ze er aan toe zijn... wordt wel leuker zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_197205
Zouden ze daar nu al zijn doorgedraaid, om de nominaties te vertellen.Ik denk niet dat ze dit zullen doen. Dit ivm sfeer (is die er nog dan???)in huis. Maar om de spanning er in te houden zou het niet slecht zijn als Bart alias Kees; eruit zou vliegen. En ik geloof inderdaad dat S weer genoeg heeft gehad voor de komende week, dus ze kan Bart missen. Op naar het volgende slachtoffer.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_197206
Sabien Auping zal Bart niet nomineren, ze heeft hem nog nodig...

Ik denk toch dat Mona genomineerd wordt omdat die er duidelijk nog niet in is geslaagd bij de groep te horen.
En dat kattegejank van haar (zelfs je stem is lelijk) moet helemaal de druppel zijn. Zeker als ze ook tijdens het kaarten haar muil opentrekt.

Kapot is leuker
  donderdag 7 oktober 1999 @ 14:53:00 #8
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_197207
Jawel, de bewoners hebben afgesproken dat ze elkaar zullen vertellen wie ze hebben genomineerd. Dat kan nog een aardige huisvredebreuk opleveren!
pi_197208
quote:
op 10-07-1999 om 10:26 AM schreef Haper het volgende:
Ik heb eens na zitten denken over de nominaties die eraan zitten te komen.
Wij gaan er nu nog allemaal te veel van uit wie wij als kijker eruit willen hebben, maar wij hebben ons neer te leggen bij de nominaties die voortvloeien vanuit de bewoners. En ik heb zo“n vermoeden tussen welke twee bewoners het zal gaan.

Goed om te kunnen bepalen wie er uit gaat
zul je eerst moeten kijken wie de deelnemers
zelf zullen aandragen, Hieronder mijn idee:

3 Ruud nomineert Bart Sabine
1 Maurice nomineert Bart Mona
0 Willem nomineert Mona Sabine
5 Bart nomineert Mona Maurice
0 Karin nomineert Bart Sabine
3 Sabine nomineert Mona Ruud
3 Mona nomineert Bart Ruud
0 Bianca nomineert Ruud Bart

Dit zou dus neerkomen op Ruud,Bart,Sabine,Mona

Groeten Michiel

donderdag 7 oktober 1999 @ 15:18:00 #10
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_197209
Dat Mona wordt weggestemd, is wel duidelijk. Die heeft geen "vriendje" waar ze steun bij kan zoeken terwijl de rest dat allemaal wel heeft, in meerdere of mindere mate natuurlijk (ze kunnen niet allemaal ongestraft bij Maurice in bed kruipen). Ik denk dat de strijd om de tweede nominatie duidelijk in het teken van zal staan van de relatie van Bart en Sabine. Degenen die het leuk vinden, stemmen op Bianca of Karin en degenen die het niet leuk vinden stemmen op Bart. Het zal wel loslopen, want Mona gaat er toch uit. De ronde nį deze ronde wordt pas echt interessant.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 7 oktober 1999 @ 15:35:00 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_197210
Ik stel sowieso voor om de 'andere' genomineerde (dus niet Mona) weg te stemmen... Dat zou pas een stunt zijn.
Volgens mij gaat er een polarisatie plaatsvinden in de nominaties:
0 - Ruud: Maurice en Bianca
1 - Bart: Mona en Bianca
0 - Willem: Mona en Sabine
3 - Maurice: Mona en Bart
2 - Sabine: Mona en Maurice
6 - Mona: Bianca en Maurice
0 - Karin: Mona en Bianca
4 - Bianca: Mona en Sabine
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_197211
ik denk dat ze geen van alle iemand weg willen stemmen en dat ze daarom allemaal Mona nomineren. En dan maar hopen dat zij het wordt, dan kunnen ze lekaar weer drie weken in de ogen kijken. Tuurlijk moeten ze ook nog een andere naam noemen maar dat is voor de vorm

pi_197212
Als ze slim zijn nomineert iedereen Ruud en een 2e persoon naar keuze. Deze 2e persoon zal voor bijna iedereen Mona zijn.

Het publiek mnoet dan kiezen uit Ruud en Mona. Ergo: Daaaaaaag Mona.

Iedereen blij!

donderdag 7 oktober 1999 @ 16:24:00 #14
483 sdb
Pluk de dag
pi_197213
Ruud: blijven vanwege z'n (h)eerlijke opmerkingen.
Willem: blijven, anders hongeren ze uit.
Maurice: blijven ivm Karin
Karin: blijven ivm Maurice (interessant hoe zich dat gaat ontwikkelen)
Bianca: blijven, voer voor psychologen en zo herkenbaar als de pest.
Bart: blijven, maar dan wel
Sabine: eruit, heeft niks te melden (o, keigaaf) en om Bart te pesten
Mona: eruit (is duidelijk)
Life is a moment in space

donderdag 7 oktober 1999 @ 16:33:00 #15
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_197214
De nominaties zullen denk ik als volgt zijn:

(3) Bart: Mona en Maurice
(0) Ruud: Maurice en Bart
(0) Karin: Mona en Bart
(6) Mona: Maurice en Bianca
(5) Maurice: Mona en Bart
(2) Bianca: Mona en Maurice
(0) Willem: Bianca en Mona
(0) Sabine: Mona en Maurice

Het lijkt me duidelijk dat iedereen op Mona stemt behalve Ruud, die haar WEL aardig vindt (waarom weet niemand, zingen is het in ieder geval niet). Verder denk ik dat Maurice vaak genoemd gaat worden vanwege zijn kleurloosheid en zijn moeder/zoon verhouding met Karin. De anderen vinden dat denk ik niet zo geslaagd.
Bart wordt genomineerd door degenen die de relatie tussen hem en Sabine niet zien zitten (of dat willen verijdelen ivm de sfeer in huis).
Bianca wordt genomineerd door Mona, want die twee mogen elkaar sinds het begin al niet, en door Willem, die vindt haar teveel een "tight ass" met haar briefjes verbranden e.d.
Dus de keuze lijkt me duidelijk: Eerst Mona eruit en daarna mag Maurice opzouten.

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

donderdag 7 oktober 1999 @ 16:44:00 #16
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_197215
Wat een smerige pedofiel die Karin! Maurice is ook niet helemaal lekker, over latente poot gesproken, hij is er 1. Mist moederliefde zeker.

Go Willem!
Go Bianca!
Go Ruud!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_197216

WAT IK MIS IN DEZE SCHERPE ANALYSES IS HET FEIT DAT HET OM 250.000 GULDEN GAAT.
HET GAAT ER DUS NIET OM WIE WIE LEUK VIND.
NEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HET GAAT ER JUIST OM OM DE POPULAIRSTE TE NOMINEREN, ZODAT JE DUS WEER EEN CONCURRENT MINDER HEBT.

IN DIT GEVAL ZULLEN RUUD EN SABINE DUS MEER STEMMEN KRIJGEN (LET OP !! OMDAT IEDEREEN NU WEET DAT RUUD EEN FAN-CLUB HEEFT ZAL HIJ VOLGENS MIJ VERASSEND VEEL STEMMEN KRIJGEN)
DAN MENIGEEN DENKT. EN MONA.............
TJA DAT IS VOOR NIEMAND EEN CONCURRENT DUS DIE KUNNEN ZE VOORLOPIG NOG WEL EVEN LATEN ZITTEN.

Tiet voar'n pafke..

donderdag 7 oktober 1999 @ 18:16:00 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_197217
BIJ ONS IN VEENDAM HEBBEN WE SINDS KORT OOK
INTERNET DUS HEB IK EEN DIKKE 900HZ PC
GEKOCHT EN IK VIND HET HEEL LEUK
IK WEET ALLEEN DE CAPSLOCK NOG NIET TE ZITTEN
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_197218
Het lijkt me wel stoer als Sabine Bart de zak geeft, ik verwacht echter niet dat ze Willem zo'n prettige lover vind...
Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:57:00 #20
572 Sniper
Gull Catcher
pi_197219
Als BARTje OPROT, is dat sowieso grappig, wie hem ook nomineert...
pi_197220
quote:
op 10-07-1999 om 03:14 PM schreef Michiel het volgende:

3 Ruud nomineert Bart Sabine
1 Maurice nomineert Bart Mona
0 Willem nomineert Mona Sabine
5 Bart nomineert Mona Maurice
0 Karin nomineert Bart Sabine
3 Mona nomineert Bart Ruud

Bij nader inzien denk ik dat Karin Ruud ipv Bart zal nomineren, hierdoor gaat het tussen Ruud en Bart (exit Bart).

Motivatie:
Ruud nomineert Bart Sabine
Bart vond hij altijd een ventje en ondanks dat Sabine er lekker uitziet vindt Ruud haar maar een dom blondje

Maurice nomineert Bart Mona
Tsja M. ziet Bart als een concurent en Mona omdat die er het laatst bijkwam en M. geen 'balls' heeft om iemand ander te kiezen.

Willem nomineert Mona Sabine
Willem is te slim om het nog lang met Sabine uit te houden, ook hier Mona omdat ze er het laatst bijkwam.

Bart nomineert Mona Maurice
Bart ziet M. als een concurent Mona is te bedrijgend voor Bart, (zag je hoe hij haar aankeek toen ze binnen kwam)

Karin nomineert Ruud Sabine
Karin en ik denk alle vrouwen zijn het eeuwige platte gezeur over sex van Ruud nu wel zat. Sabine is te leeg voor Karin.

Ruud zie boven Mona omdat ook Sabine geen 'balls' heeft.

Mona nomineert Bart Ruud
Mona speelt save door geen vrouwen te nomineren (wij vrouwen moeten toch elkaar steunen) Maurice en Willem doen wel aardig tegen haar dus die ook niet.

Ruud zie boven, verder wordt Bianca doodziek van dat stuntelige brons gedrag van Bart (waar verder ook niet veel uitkomt).

OK shoot.

Groeten Michiel

donderdag 7 oktober 1999 @ 19:11:00 #22
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_197221
Hoi Nou Mij lijkt het moeilijk
om nu nog iemand te kiezen
en aangezien mona als laatste kwam
zal zei het wel worden denk ik
Back On track<P>
pi_197222
Laat mij eens even denken.

0 - Ruud: Maurice en Sabine
2 - Bart: Mona en Bianca
1 - Willem: Mona en Bart
1 - Maurice: Mona en Bianca
3 - Sabine: Mona en Willem
6 - Mona: Bianca en Sabine
0 - Karin: Mona en Sabine
3 - Bianca: Mona en Bart

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_197223
wat mij nou zo opvalt: op de veronica site hebben ze de laatste tijd alsmaar berichtjes dat sabine bart aan het afzeiken is. maar in de uitzendingen zien we daar nooit wat van terug. hoe zit dat?
als dat namelijk waar is, dan ligt het wel voor de hand dat sabine hem gaat nomineren
mooi he, alles
pi_197224
My lucky guess:

(5) Mona : Bianca/Maurice
(3) Maurice : Mona/Bart
(2) Bianca : Mona/Sabine
(2) Sabine : Mona/Bianca
(2) Bart : Mona/Maurice
(1) Karin : Ruud/Sabine
(1) Ruud : Maurice/Karin
(0) Willem : Mona/Bart

Strijd tussen Mona en Maurice om de kijkersgunst verliest Mona, maar met maar een miniem verschil....

Weet iemand trouwens nog wie wie nomineerde in de eerste ronde?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')