Allereerst denk ik dat Ruud en Willem geen nominaties zullen vergaren. Omdat ze of zorgzaam of een rots in de branding zijn. Maurice zal er hooguit 1 krijgen van Bart (de jaloerse kippehoeder). Karin zal er ook weinig krijgen. Al denken velen dat Bianca veel nominaties zal krijgen, is dat denk ik niet zo. Bianca is namelijk close met Karin ("Ik kan alleen goed met Maurice en Bianca praten"), Ruud ("Als je wilt knuffelen Bianca, kom maar bij je teddybeer" en denk aan de huilscene waarbij Ruud Bianca in alles wilde steunen), Maurice (denkt hetzelfde als Karin) en Willem (die trekt steeds vaker naar Biankje en was als enige eerlijk over de krentenbroodaffaire). Daarnaast kan Sabine alleen met haar puberale problemen terecht bij Bianca omdat ze in dezelfde leeftijdsklasse zitten. Dus zal Bianca denk ik maar 2 nominaties krijgen, namelijk van tering Mona en Bart (de erecterende schijnheil).
De strijd zal dus gaan tussen Mona en Bart (met Sabine als derde) denk ik zo. Mona hoef ik niet meer uit te leggen (vooral niet na de krentenbroodaffaire, het Westbroek syndroom dat ze zo mooi wilde zingen, maar niemand reageerde en het feit dat juist MONA het publiek terecht moest wijzen van de groep zodat zij de verwijten van de kijkers zullen krijgen.. SLIM BEDACHT HAHAHAHA). Bart lijkt me duidelijk... die jongen valt iedereen in de rede en steelt de momenten van anderen, hij steekt geen poot uit in huis (naast het feit dat hij een latente poot is) en denkt alleen maar met zijn pik i.p.v. zijn hersens en dat hebben de oudere bewoners (Ruud, Willem en Karin) goed door. Maurice zal waarschijnlijk ook Bart nomineren nadat Bart deze week eens riep: Maurice, hou je bek.
En wat zal de grootste giller zijn? Juist ja, dat Sabine Bart weleens zou kunnen nomineren! Daar hoop ik het meeste op! Lijkt me heerlijk als hij in de studio te zien krijgt wie er op hem gestemd hebben en Sabine verschijnt in beeld hahahahahaha.
-----------
Bart: Per Seconde Geiler
Ik denk toch dat Mona genomineerd wordt omdat die er duidelijk nog niet in is geslaagd bij de groep te horen.
En dat kattegejank van haar (zelfs je stem is lelijk) moet helemaal de druppel zijn. Zeker als ze ook tijdens het kaarten haar muil opentrekt.
quote:
op 10-07-1999 om 10:26 AM schreef Haper het volgende:
Ik heb eens na zitten denken over de nominaties die eraan zitten te komen.
Wij gaan er nu nog allemaal te veel van uit wie wij als kijker eruit willen hebben, maar wij hebben ons neer te leggen bij de nominaties die voortvloeien vanuit de bewoners. En ik heb zo“n vermoeden tussen welke twee bewoners het zal gaan.
Goed om te kunnen bepalen wie er uit gaat
zul je eerst moeten kijken wie de deelnemers
zelf zullen aandragen, Hieronder mijn idee:
3 Ruud nomineert Bart Sabine
1 Maurice nomineert Bart Mona
0 Willem nomineert Mona Sabine
5 Bart nomineert Mona Maurice
0 Karin nomineert Bart Sabine
3 Sabine nomineert Mona Ruud
3 Mona nomineert Bart Ruud
0 Bianca nomineert Ruud Bart
Dit zou dus neerkomen op Ruud,Bart,Sabine,Mona
Groeten Michiel
Het publiek mnoet dan kiezen uit Ruud en Mona. Ergo: Daaaaaaag Mona.
Iedereen blij!
(3) Bart: Mona en Maurice
(0) Ruud: Maurice en Bart
(0) Karin: Mona en Bart
(6) Mona: Maurice en Bianca
(5) Maurice: Mona en Bart
(2) Bianca: Mona en Maurice
(0) Willem: Bianca en Mona
(0) Sabine: Mona en Maurice
Het lijkt me duidelijk dat iedereen op Mona stemt behalve Ruud, die haar WEL aardig vindt (waarom weet niemand, zingen is het in ieder geval niet). Verder denk ik dat Maurice vaak genoemd gaat worden vanwege zijn kleurloosheid en zijn moeder/zoon verhouding met Karin. De anderen vinden dat denk ik niet zo geslaagd.
Bart wordt genomineerd door degenen die de relatie tussen hem en Sabine niet zien zitten (of dat willen verijdelen ivm de sfeer in huis).
Bianca wordt genomineerd door Mona, want die twee mogen elkaar sinds het begin al niet, en door Willem, die vindt haar teveel een "tight ass" met haar briefjes verbranden e.d.
Dus de keuze lijkt me duidelijk: Eerst Mona eruit en daarna mag Maurice opzouten.
Go Willem!
Go Bianca!
Go Ruud!
IN DIT GEVAL ZULLEN RUUD EN SABINE DUS MEER STEMMEN KRIJGEN (LET OP !! OMDAT IEDEREEN NU WEET DAT RUUD EEN FAN-CLUB HEEFT ZAL HIJ VOLGENS MIJ VERASSEND VEEL STEMMEN KRIJGEN)
DAN MENIGEEN DENKT. EN MONA.............
TJA DAT IS VOOR NIEMAND EEN CONCURRENT DUS DIE KUNNEN ZE VOORLOPIG NOG WEL EVEN LATEN ZITTEN.
quote:
op 10-07-1999 om 03:14 PM schreef Michiel het volgende:3 Ruud nomineert Bart Sabine
1 Maurice nomineert Bart Mona
0 Willem nomineert Mona Sabine
5 Bart nomineert Mona Maurice
0 Karin nomineert Bart Sabine
3 Mona nomineert Bart Ruud
Bij nader inzien denk ik dat Karin Ruud ipv Bart zal nomineren, hierdoor gaat het tussen Ruud en Bart (exit Bart).
Motivatie:
Ruud nomineert Bart Sabine
Bart vond hij altijd een ventje en ondanks dat Sabine er lekker uitziet vindt Ruud haar maar een dom blondje
Maurice nomineert Bart Mona
Tsja M. ziet Bart als een concurent en Mona omdat die er het laatst bijkwam en M. geen 'balls' heeft om iemand ander te kiezen.
Willem nomineert Mona Sabine
Willem is te slim om het nog lang met Sabine uit te houden, ook hier Mona omdat ze er het laatst bijkwam.
Bart nomineert Mona Maurice
Bart ziet M. als een concurent Mona is te bedrijgend voor Bart, (zag je hoe hij haar aankeek toen ze binnen kwam)
Karin nomineert Ruud Sabine
Karin en ik denk alle vrouwen zijn het eeuwige platte gezeur over sex van Ruud nu wel zat. Sabine is te leeg voor Karin.
Ruud zie boven Mona omdat ook Sabine geen 'balls' heeft.
Mona nomineert Bart Ruud
Mona speelt save door geen vrouwen te nomineren (wij vrouwen moeten toch elkaar steunen) Maurice en Willem doen wel aardig tegen haar dus die ook niet.
Ruud zie boven, verder wordt Bianca doodziek van dat stuntelige brons gedrag van Bart (waar verder ook niet veel uitkomt).
OK shoot.
Groeten Michiel
0 - Ruud: Maurice en Sabine
2 - Bart: Mona en Bianca
1 - Willem: Mona en Bart
1 - Maurice: Mona en Bianca
3 - Sabine: Mona en Willem
6 - Mona: Bianca en Sabine
0 - Karin: Mona en Sabine
3 - Bianca: Mona en Bart
(5) Mona : Bianca/Maurice
(3) Maurice : Mona/Bart
(2) Bianca : Mona/Sabine
(2) Sabine : Mona/Bianca
(2) Bart : Mona/Maurice
(1) Karin : Ruud/Sabine
(1) Ruud : Maurice/Karin
(0) Willem : Mona/Bart
Strijd tussen Mona en Maurice om de kijkersgunst verliest Mona, maar met maar een miniem verschil....
Weet iemand trouwens nog wie wie nomineerde in de eerste ronde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |