ach, harm hoeft alleen van een beeldschermpje te lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht altijd al dat Harm Edens niet grappig was, maar jet kan inderdaad nóg erger
das het ergste ik walg van die stem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
ach, harm hoeft alleen van een beeldschermpje te lezen![]()
ik vind patrick anders in een serieuze programma's weer heel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef RobertVH het volgende:
[..]
ach, harm hoeft alleen van een beeldschermpje te lezen![]()
Het dieptepunt blijft die patrick lodiers die geen benul heeft wanneer die een zoemer moet gebruiken (how hard can it be)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Is dat die lange blonde niet grappige klaphark?
Nee, het komt van Never Mind the Buzzcocks van de BBC... maar goed, daar heb je wél een goeie/leuke presentator en _leuke_ panelledenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef mirelia het volgende:
ligt het aan mij of is Doe maar normaal een copy van DWHN qua opzet?
Hmmja zoiets, gejat van een Engels programma. Of overgekochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef mirelia het volgende:
Ik denk niet dat Simon Amstell het niveau van Mark Lamarr haalt qua onbeschoftheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nee, het komt van Never Mind the Buzzcocks van de BBC... maar goed, daar heb je wél een goeie/leuke presentator en _leuke_ panelleden
ja, een beetje gejat van dwhn en ook van die stenders late(?)... weet ik hoe t heet, dat programma van rob stenders op talpa/tienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef mirelia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |