abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58950652
M'n Roma aandelen boeren goed ja. Toch hoop ik niet dat de club in Buitenlandse handen overgaat.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_58951347
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:41 schreef DIGGER het volgende:
M'n Roma aandelen boeren goed ja. Toch hoop ik niet dat de club in Buitenlandse handen overgaat.
En juist vanwege die aandelen verwacht ik dat dit een truc van Soros is.

Omdat die aandelen zo aan het stijgen zijn zal Soros meer moeten gaan betalen, dat probeert hij hiermee gewoon tegen te gaan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_62980252
Of we hebben gisteren de ommekeer gezien, of het komt dit seizoen niet meer goed met Roma (hooguit in de Coppa Italia wellicht)
pi_63649536

Puike reeks zijn we neer aan het zetten.
Ik typ straat.
pi_63880450
Roma wellicht overgenomen door Tamoil?
pi_63882828
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:37 schreef Blawh het volgende:
Roma wellicht overgenomen door Tamoil?
Daar gaan we weer, het is wachten op de ontkennende reactie uit het Roma kamp.
Ik typ straat.
pi_63885592
Daar is het al.
quote:
Roma Deny Takeover Bid Reports
Roma have denied reports suggesting a possible takeover by Tamoil and insist the club are not for sale...

Roma have denied reports of a takeover bid by the Libya state-owned oil company, Tamoil.
Reports in La Repubblica on Tuesday suggested Tamoil had been in touch with the Sensi family's holding company Italpetroli - who own the club.

However, the Giallorossi have released a statement denying the reports of a takeover.
"With reference to the news reported on Tuesday, Italpetroli would like to communicate that there has been no contact with Tamoil regarding a takeover.

"The company would also like to make clear once again that there has been no pressure by Unicredit regarding any control."

Speculation regarding a sale of the club has been rife but it seems like the Italian club will still be owned by the Sensi family, albeit through parent company Italpetroli.

Meanwhile, the Lupi clash with Bordeaux in the Champions League later tonight for a place in the last 16 of the competition.
Ik typ straat.
pi_63888562
En dat was gegadigde 3 in 6 maanden.
pi_66282952
Weet iemand toevallig een leuke kroeg/plek in Rome om arsenal-roma te kijken?
pi_70284071
quote:
Roma ontkent overname door Fioranelli

AS Roma is nog steeds in handen van de familie Sensi. De oliemaatschappij Italpetroli, dat mede-eigenaar is, spreekt de berichten tegen dat de club maandag wordt overgenomen door de zakenman Vinicio Fioranelli.

"Er is geen overeenkomst die zal leiden tot de verkoop van de aandelen van AS Roma," luidt een officiële verklaring van Italpetroli op Ansa.it.

Vanwege grote financiële problemen gaan er geruchten dat de familie Sensi de club wil gaan verkopen. Al jaren is de familie eigenaar van de Romeinen. Nadat clubicoon Franco Sensi vorig jaar augustus overleed, naam dochter Rosella (foto) de positie als voorzitter over.

De geldproblemen hebben er ook voor gezorgd dat Roma op het veld minder goed presteert. Afgelopen seizoen eindigden de Giallorossi in de Serie A op een teleurstellende zesde plaats.
quote:
AS Roma trekt Guberti van gepromoveerd Bari aan

22/06/2009 20:23

Stefano Guberti heeft aan de promotie van Bari een opmerkelijke transfer overgehouden. De middenvelder die in januari werd overgenomen van Ascoli verhuist naar AS Roma.

Sinds zijn komst naar Bari speelde Guberti achttien wedstrijden voor de Galletti en scoorde daarin liefst negen keer. Als speler van Ascoli had de 24-jarige middenvelder 73 duels nodig voor hetzelfde aantal treffers.

Roma legde de middenvelder voor vier jaar vast, ook al heeft hij bijna geen ervaring in de Serie A. In het seizoen 2006/07 speelde Guberti namens Ascoli 22 wedstrijden op het hoogste niveau, waarin hij één keer scoorde.
Suarez zou ook in beeld zijn bij Roma, maar kan me toch haast niet voorstellen dat hij naar AS Roma gaat. Het zal daar toch wel veel beter moeten komend seizoen.
pi_70284453
Ik denk dat het sterk afhankelijk is van of de club overgenomen wordt of niet. Momenteel is er nauwelijks geld. Suarez lijkt me niet het type spits dat Roma zoekt, volgens mij is er meer behoefte aan een heuse goalgetter.
Ik typ straat.
pi_70340937
Roma heeft de resterende helft van het contract van Motta (Udinese) gekocht.
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:45:52 #113
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70342062
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

maar kan me toch haast niet voorstellen dat hij naar AS Roma gaat.
Waarom niet? Ik denk niet dat de absolute Europese top al op Suarez zit te wachten en net daaronder is Roma natuurlijk een geweldige club om voor te spelen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_70758131
Die take-over onrust blijft maar rond de club hangen, kan nooit goed zijn.
Als spits wordt nu Cruz genoemd (Roma zou meer kans maken dan Fiorentina & Napoli).
pi_71237744
L'Aeroplano, ik zal hem altijd blijven herinneren vanwege zijn Derby goals.

De berichten over de mogelijke verkoop van Aquilani stemmen mij niet echt vrolijk, sowieso zie ik de toekomst voor de club niet zo heel rooskleurig in.
Ik typ straat.
pi_72213576
5x scoren binnen 18 minuten

Het kan nog MFK Kosice
pi_72496508
De titel kan beter gewijzigd worden in "Strijdend tegen Sensi en zichzelf" ofzo.

Wat sfeerbeelden rond het trainigscentrum in Trigoria gisteren:

Romein Ranieri zal Roma overigens defensiever laten voetballen, dus het mooie van het spel gaat er dan ook nog eens af (terwijl Roma helemaal niet het elftal heeft hiervoor qua verdediging).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')