abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55419242
Ik had graag de 19e gegaan inderdaad maar het wordt Parma.
pi_55420597
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik had graag de 19e gegaan inderdaad maar het wordt Parma.
nice gast vergeet geen foto's te maken
pi_55441941
We treffen Real Madrid in de CL. Moeilijk maar wel mooi. Bijkomend voordeel is dat Roma misschien weer eens op de Nederlandse TV komt met die Nederlandse inbreng bij Real.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55449207
Zware loting maar ja, dat zou het sowieso wel worden. Wel mooi affiche en je weet het maar nooit met Real, die laten toch vaak verdedigend steken vallen en in een KO fase kan dat beslissend zijn, zeker daar Real favoriet zal zijn maar toch de laatste jaren vaak op dit punt gestruikeld is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55493874
weer geen punten ingelopen op Inter

dida
pi_55493974
Mooie pingel van Totti trouwens.
Ik typ straat.
pi_55494044
totti is volledig de ouwe wat een held!
pi_55498872
Nu even winterstop is goed voor hem (En Aquilani), dat zijn toch de 2 belangrijkste steunpilaren van het elftal.
pi_55499530
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie pingel van Totti trouwens.
http://www.asromaultras.it/0708romasampdoria_totti1.mpg

Hij heeft er wel een handje van om veel en mooi te scoren tegen Sampdoria.
pi_55550194
quote:
'Roma-selectie mist snelheid en kracht'
Geschreven door Bart van de Laak op dinsdag, 25 december om 12:50

Roma-coach Luciani Spalletti wil de komende transferperiode zijn elftal op alle fronten verstevigd zien. De Italiaan is tevreden met de tweede plek op de ranglijst die Roma inneemt, maar vindt dat er nog flink wat verbeteringen zijn door te voeren.

“Soms lijkt het erop dat we geen vaste ondergrond hebben, een selectie zonder substantie”, zei de oud-coach van Udinese in de Italiaanse media. Roma kocht in de zomer volgens hem goed in, maar gewoon niet voldoende.

De club die onder andere Ludovic Giuly van Barcelona contracteerde dit seizoen, is daarmee ook enigszins uit balans liet de trainer weten. “Op een veld van 110 meter is techniek alleen niet voldoende. Je hebt ook snelheid nodig, en kracht. We spelen geen partijtjes vijf tegen vijf", aldus Spalletti.
pi_55724157
quote:
'Roma-legende Totti gaat verlengen'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 2 januari om 14:45

Er bestaan nog maar weinigen van zijn soort. Iemand die zich voor het leven aan één club bindt. Francesco Totti is het levende bewijs bij AS Roma. De aanvoerder van de Romeinen gaat volgens het goed ingevoerde Corriere dello Sport binnen enkele weken zijn contract verlengen. De afgezwaaide international (59 interlands) heeft in de Italiaanse hoofdstad nog een verbintenis tot en met de zomer van 2010. In zijn nieuwe overeenkomst zal de looptijd met twee jaar worden uitgebreid.

Het dagblad meldt verder dat Totti er in salaris op achteruit zal gaan. Momenteel is hij met 5,8 miljoen euro per jaar een van de grootverdieners in de Serie A. Maar zijn wens om minimaal tot zijn 35e levensjaar in het shirt van de Giallorossi te schitteren, lijkt te worden ingewilligd.

De 31-jarige aanvaller maakte in 1993 zijn debuut voor Roma. Bijna vijftien jaar later mag Totti zich een levende legende in het elftal van Luciano Spalletti noemen. Il Bimbo d'Oro (De Gouden Jongen) is de meeste scorende speler ooit van Roma en ook niemand anders dan hem werkte meer duels in het donkerrode shirt af.
helden nu nog wat nieuwe aankopen deze transferperiode en dan Inter pakken
pi_55724862
quote:
'Nederlanders in belangstelling Roma'
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 2 januari om 15:28
De transferperiode is geopend en het geruchtencircuit draait op volle toeren. Diverse Italiaanse media denken nu te weten dat AS Roma zich wil versterken met een drietal Nederlanders. Urby Emanuelson, Royston Drenthe en Arjen Robben zouden in Rome meer dan gemiddeld worden begeerd.

De buitenlandse interesse voor Ajacied Emanuelson is niet nieuw. Tottenham Hotspur deed in december nog tevergeefs een gooi naar de diensten van de linkerflankspeler. Afgelopen kalenderjaar toonde Roma al eens belangstelling, maar deze interesse verflauwde daarna weer. De Oranje-international moet tien miljoen euro kosten.

Drenthe ziet bij Real Madrid, in tegenstelling tot Emanuelson bij Ajax, de reservebank vaak van dichtbij en is volgens Il Romanista ook een belangrijk doelwit van Roma. Zijn vertrek uit Spanje lijkt vooral uit een verhuuroptie te bestaan.

Ook Arjen Robben heeft in het Santiago Bernabéu nog geen vast voet aan de grond weten te krijgen. De buitenspeler werd het afgelopen halfjaar veelvuldig gehinderd door blessureleed. Real-trainer Bernd Schuster zou bereid zijn om de Groninger te verkopen als Roma daar een gepast bedrag bij kan bieden. Eerder investeerde de Spaanse landskampioen een slordige 36 miljoen euro in de speler.
Hier zou ik toch wat minder blij mee zijn.
Ik typ straat.
pi_55729410
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hier zou ik toch wat minder blij mee zijn.
Inderdaad.

Alleen Drenthe zou OK zijn, mits ie gehuurd wordt of voor een lagere transfersom van die 13 miljoen komt. Die heeft nog wel de potentie, is nog jong.

Emanuelsson: Niks voor Roma, zoals Roma speelrt heeft het een verdediger nodig die ook echt kan verdedigen, naast opkomen, passen en een voorzet geven. Emanuelsson is als verdediger gewoon ondermaats, punt.

Robben: Over de top heen, veel te blessuregevoelig (gaat ie helemaal in de Serie A merken, mocht het er ooit van komen - maar dan graag ergens bij een K-club).

Goede nieuws is wel dat vandaag de verhalen van zowel Aquilani als z'n agent naar buiten kwamen dat Aquilani alleen verder kijkt dan Roma als het gaat om een vakante bestemming.
pi_55730032
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:03 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Inderdaad.

Alleen Drenthe zou OK zijn, mits ie gehuurd wordt of voor een lagere transfersom van die 13 miljoen komt. Die heeft nog wel de potentie, is nog jong.

Emanuelsson: Niks voor Roma, zoals Roma speelrt heeft het een verdediger nodig die ook echt kan verdedigen, naast opkomen, passen en een voorzet geven. Emanuelsson is als verdediger gewoon ondermaats, punt.

Robben: Over de top heen, veel te blessuregevoelig (gaat ie helemaal in de Serie A merken, mocht het er ooit van komen - maar dan graag ergens bij een K-club).

Goede nieuws is wel dat vandaag de verhalen van zowel Aquilani als z'n agent naar buiten kwamen dat Aquilani alleen verder kijkt dan Roma als het gaat om een vakante bestemming.
Kan ik me wel redelijk in vinden.

Ik vind Robben in potentie een geweldige speler, alleen ik denk niet dat hij ooit een heel seizoen heel blijft. Iedere euro die je er aan besteed is weggegooid geld. Helaas.
Ik typ straat.
pi_55947627
Aquilani is weer wedstrijd fit
pi_56479178
quote:
AS Roma heeft miljoenenschuld openstaan

AS Roma lijkt in financieel zwaar weer terecht te zijn gekomen. Voorzitter Franco Sensi zou volgens La Gazzetta Dello Sport een schuld van ruim 370 miljoen euro open hebben staan, waardoor de club zo snel mogelijk in de verkoop moet worden gedaan. Vanuit Italiė en Engeland kwamen er een aantal maanden geleden berichten in de wereld, dat AS Roma op het punt stond om verkocht te worden. Moedermaatschappij Italpetroli zou verantwoordelijk zijn voor de schulden, waardoor de Sensi-familie de gehele club door zou moeten verkopen. Tom Hicks, de huidige mede-eigenaar van Liverpool, werd al eerder in verband gebracht met de Romeinse club.

Binnen de familie van Sensi is het vertrouwen echter groot dat de club gewoon bij hen blijft. "AS Roma is van ons, niemand zal daar aan komen," aldus Rosella, dochter van voorzitter Franco en verantwoordelijk voor de administratie bij de Giallorossi. "Men zal in de problemen komen wanneer er ook maar geprobeerd wordt om de club van ons af te pakken. Zo lang mijn vader leeft, behoort de club tot ons toe."

Het is al langer bekend dat AS Roma moeite heeft om het hoofd boven water te houden qua financiėn. Het was echter niet bekend hoe groot de schulden van de club waren. De kenners voorspellen dat Sensi binnen enkele maanden de club van de hand zal doen.
pi_57185820
HELDEN!

Ik typ straat.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:47:32 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57185908
Ik heb niks met AS Roma maar idem met Real, gefeliciteerd jongens
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57188136
quote:
De Rossi admires mature Roma
Wednesday 5 March, 2008
Daniele De Rossi assures that this is the ‘real Roma’ and their Bernabeu success came about partly thanks to the mistakes in Manchester.

“We know that over a season with so many games you can have a hiccup like we did at Siena, but the real Roma is the one we saw in Madrid,” he said of the 2-1 victory.

The Giallorossi’s Champions League credentials were hit hard last season by a 7-1 drubbing at Old Trafford, but that could be a crucial learning curve.

“The Manchester defeat was a one-off and we hope it is impossible for it to ever happen again. We have to play our game and I think we did better in the first leg than the second because we had to fight back from a goal down.

“It wasn’t easy to come here with a packed out stadium and face a club of such history, but if you start thinking about that you’ll do nothing, so we focused only on ourselves.”

Real Madrid were beaten 4-2 on aggregate, but Raul’s temporarily equaliser in Spain was clearly offside.

“I did see Raul was offside, but I was already booked and so tried to keep my complaints to myself,” smiled De Rossi.

The Final is not entirely out of the question for Luciano Spalletti’s men now.

“Not every Roma side in history has gone as far in Europe and Serie A as we have, so we must try to keep going and make the most of this positive time.

“We are aware that we are a good squad, as we have reached the final eight for two years running. There is a long road to Moscow, but we believe and this win will give us even more faith.”

They are also only six points adrift of the Serie A leadership and in the final four of the Coppa Italia.

“The Coppa Italia may be a smaller trophy, but we are in the semi-finals and would be idiots to give up at this stage.”

This week it was rumoured that Real Madrid were interested in making a bid for De Rossi.

“I came here to play for Roma and do not like to talk about which club wants me or how much they are offering. It is an honour to play for Roma and I hope to be here for as long as possible.”
Ik typ straat.
pi_57189995
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
HELDEN!

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Absoluut, prestatie van formaat en gewoon verdiend.
pi_57190131
Mooi spandoek ook gisteravond: "non c'e problemo"

Straks maar eens even de krant lezen http://www.ilromanista.it/
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:04:08 #73
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57196534
kippenvel gister, super gespeeld. Op naar de finale!

Roooomaaa roooomaaa rooomaaa!
pi_57198456
Nu ff Schalke of Fenerbahce loten.
Ik typ straat.
  donderdag 6 maart 2008 @ 17:17:30 #75
97934 ASroma
Flamboyant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: