jij hebt ook nog niets geleerd,je krijgt van niemand sjoege....(behalve van mij nu,maar ik ben nu eenmaal vriendelijk)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian zegt nu hele wezenlijke dingen.
Huub heeft IEDEREEN kanker toegewenst.
Eric ziet het, Brian ziet het, iedereen ziet het.
Huub heeft als enige helemaal niets geleerd.
![]()
Misschien houden ze haar wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
amanda is al erg lang bij de buren.
oh ja, om iets te leren, daarom zitten ze daar - natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.
Ik heb Natasia geen bedreigingen horen uiten.
Ntasia is wel bezorgd over wat er zou kunnen gebeuren.
als ze daar net zo koppig gaat zitten wezen als toen ze terug kwam van Jensen, dan wens ik de redactie veel plezier met haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
amanda is al erg lang bij de buren.
Nou wat ergquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Die heeft het zogenaamd druk in Limburg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu je het over een ei hebt...Juf Judith al een tijdje niet gespot..![]()
Die komt echt niet meer terug, en dat is maar goed ook. JJ is history.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu je het over een ei hebt...Juf Judith al een tijdje niet gespot..![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...
In elk geval Huub, Lieke en Jaap in de top 3... wanneer wordt de POPO weer bekend gemaakt??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...
NORMAAL gesproken is dat HIER toch een ban?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
Ik wens jou kanker toe, en nu?![]()
Nu hoor je een ban te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
* zoekt middelvingersmileyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.
ben je aan het quoten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieke is een schele snol met een kutstem....................
![]()
je bent denk ik in de war met Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Die kijken vast naar dit programma jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vraagt zich af wat de andere homo`s ervan vinden dat Huub zo anti-homoseksueel is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker milieu kom jij....nu snap ik dat je geen ramen hebt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Kan Peter mij als user dan ook met rust laten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dus![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lekker milieu kom jij....nu snap ik dat je geen ramen hebt...![]()
![]()
Spoken like a true saintquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.
Ik heb Natasia geen bedreigingen horen uiten.
Ntasia is wel bezorgd over wat er zou kunnen gebeuren.
kies maarquote:
quote:
Ik zit er niet mee en ik heb hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Meganog het volgende:
Huub zegt dat hij is gekomen voor het spel. Als er zaken van buitenaf gaan meespelen dan begrijpt hij het niet meer. Dan kan hij het spel niet meer spelen.
Dat gebeurt door Natasia al weken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
blijkbaar bedreigen ze huub met iets van buiten..... en dat schijnt men constant te doen.....
Oneerlijke strijd dus.............quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
blijkbaar bedreigen ze huub met iets van buiten..... en dat schijnt men constant te doen.....
Huub heeft heel groot gelijk. DGK redactie moet die zwarte heks eruit halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub begrijpt niet dat ze het achter allemaal goed vinden, dat Natasja Huub steeds bedreigt, en hij daar niks over mag zeggen.
Lieke vindt het niet verstandig dat hij daar nu over praat.
Het enige wat Huub rest is een villa laten bouwen in Thailand..John Mieremet heeft dat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik denk dat Talpa nu denkt dat het daar al te laat voor is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft heel groot gelijk. DGK redactie moet die zwarte heks eruit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |