Geloof je dat daar op gereageerd wordt door de redactie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Aangezien ik jullie betaal voor deze streams, zou ik graag een VERKLARING willen zien waarom a.) de streams gelockt werden en b.) waarom jullie NIETS toelichten. Was het niet "It's all in the game"? Al dit gissen en gokken van de medefora-gebruikers leidt alleen maar tot verdere onzin.
misschien ging dat over haar stiefvader, ik weet het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef Larisje het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar volgens mij toen Syl haar vader was overleden. vertelde ze dat van de kanker. Of ik heb het mis hoor?![]()
waarom moet ze dat op de streams verkondigen... hadden ze beter tijdens de steamlock kunnen regelen..... stelletje dombo'squote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Dus Natasia mag even zonder contactpunten bellen met Wilgo? Wat een achterlijk zooitje daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef FdW het volgende:
Palma haar man is ook vermoord....
Alsof heel streamend nederland die tieten nog niet gezien hadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En jaap heeft de tieten van natasia van zijn site gehaald..... blijkbaar is hij blijkbaar erg geschrokken van het verhaal van achter
Of collect hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Dus Natasia mag even zonder contactpunten bellen met Wilgo? Wat een achterlijk zooitje daar.
ze had het over achter hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Slaappillen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft wel zin in een <tuut>. Natasia : "Daar door ik ook een keer aan mee, ga maar even bellen". En Amanda heeft meteen ook zin .......
Met zo'n kind verbaast me dat helemaal niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef Nasp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qieckHap7jY
In dit filmpje staat ook dat de vader en stiefvader van Amanda "zelfmoord" hebben gepleegd.![]()
Vermoord, door haar stemquote:
Gelukkig voor Eric geniet hij nu bescherming vanuit het criminele milieu.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Amanda komen dus echt uit vrij criminele families. Beetje vreemd dat zulke aso's in het programma mogen. Het straalt er ook echt vanaf trouwens, vooral van Amanda.
ik ook niet meer......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien ging dat over haar stiefvader, ik weet het niet
Oyquote:
Dat is een tendentieuze voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ellende begon toen Brian achter Huub en Natasia aan begon te rennen. Wat hij toen gedaan heeft weten we niet.
Gek he, dat Delley's moeder niet op TV wil en zelfs telefonisch contact weigert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef Nasp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qieckHap7jY
In dit filmpje staat ook dat de vader en stiefvader van Amanda "zelfmoord" hebben gepleegd.![]()
helemaal top zeg - er zit dus iemand in het huis, Natasia, die banden heeft met "een mafia" die dus eigenlijk beter maar helemaal niet aangepakt mag worden. zooooooo mooi dit DGK redactie - jullie weten denk ik allang wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En jaap heeft de tieten van natasia van zijn site gehaald..... blijkbaar is hij blijkbaar erg geschrokken van het verhaal van achter
Net als Jaap en Brian..........CHICKEN!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef schatje het volgende:
Nou DGK_Redactie, reageer nu eens, wat is er allemaal aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |