Wij gaan er nu nog allemaal te veel van uit wie wij als kijker eruit willen hebben, maar wij hebben ons neer te leggen bij de nominaties die voortvloeien vanuit de bewoners. En ik heb zo“n vermoeden tussen welke twee bewoners het zal gaan.
Allereerst denk ik dat Ruud en Willem geen nominaties zullen vergaren. Omdat ze of zorgzaam of een rots in de branding zijn. Maurice zal er hooguit 1 krijgen van Bart (de jaloerse kippehoeder). Karin zal er ook weinig krijgen. Al denken velen dat Bianca veel nominaties zal krijgen, is dat denk ik niet zo. Bianca is namelijk close met Karin ("Ik kan alleen goed met Maurice en Bianca praten"), Ruud ("Als je wilt knuffelen Bianca, kom maar bij je teddybeer" en denk aan de huilscene waarbij Ruud Bianca in alles wilde steunen), Maurice (denkt hetzelfde als Karin) en Willem (die trekt steeds vaker naar Biankje en was als enige eerlijk over de krentenbroodaffaire). Daarnaast kan Sabine alleen met haar puberale problemen terecht bij Bianca omdat ze in dezelfde leeftijdsklasse zitten. Dus zal Bianca denk ik maar 2 nominaties krijgen, namelijk van tering Mona en Bart (de erecterende schijnheil).
De strijd zal dus gaan tussen Mona en Bart (met Sabine als derde) denk ik zo. Mona hoef ik niet meer uit te leggen (vooral niet na de krentenbroodaffaire, het Westbroek syndroom dat ze zo mooi wilde zingen, maar niemand reageerde en het feit dat juist MONA het publiek terecht moest wijzen van de groep zodat zij de verwijten van de kijkers zullen krijgen.. SLIM BEDACHT HAHAHAHA). Bart lijkt me duidelijk... die jongen valt iedereen in de rede en steelt de momenten van anderen, hij steekt geen poot uit in huis (naast het feit dat hij een latente poot is) en denkt alleen maar met zijn pik i.p.v. zijn hersens en dat hebben de oudere bewoners (Ruud, Willem en Karin) goed door. Maurice zal waarschijnlijk ook Bart nomineren nadat Bart deze week eens riep: Maurice, hou je bek.
En wat zal de grootste giller zijn? Juist ja, dat Sabine Bart weleens zou kunnen nomineren! Daar hoop ik het meeste op! Lijkt me heerlijk als hij in de studio te zien krijgt wie er op hem gestemd hebben en Sabine verschijnt in beeld hahahahahaha.
Dan de fronten: we hebben willem-ruud (blijvertjes), karin-maurice (gezelli...)
bart en bien, enneh...bianca. en mona. Omdat bianca aardig met karin en volgens mij ook met bien kan kwekken blijft zij nog even. Tsja...ik denk dat het mona en maurice zullen worden: buiten mama K heeft maurice niet echt tof contact met de rest.
Ik ben wel benieuwd wie Ruud eruit wil hebben...Houdt hij van Mona, of niet...
Verder denk ik dat Mona ook nominaties krijgt. Juist omdat ze nog niets betekent, en omdat het een enge, dikke, lelijke, amsterdamse koe is die niet kan zingen natuurlijk!
Ik moet ook eerlijk zegen dat ik het deze keer best een lastige opgave vind om iemand weg te stemmen. Eigenlijk vind ik de groep zoals hij nu is heel interessant en vind ik het jammer om aan de onderlinge intercaties een einde te maken.
Mona, een best mens, maar ze doet te veel haar best. Ze probeert zich binnen een paar dagen onmisbaar te maken (informatie van buitenaf, de was doen, masseren) en durft niet echt het achterste van haar tong te laten zien in de groep, omdat ze bang is om genomineerd te worden.
Bianca, prachtig om haar te volgen. Eigenlijk is ze een heel kwetsbaar mens, die zich zelf op alle mogelijke manieren probeert af te schermen. De muur die ze om zich heen heeft gebouwd wordt echter steeds brozer en we gaan steeds meer van haar zien. Bianca wil ik nog niet missen en de groep denk ik ook niet.
Sabine, onecht en achterbaks. Zo komt ze op mij over, maar ik weet niet of zij ook de indruk maakt op de groep. In het begin was Sabine mijn favoriet, maar na enkele dagen is ze keihard van mijn voetstuk afgevallen. Ik vrees dat zij deze ronde nog weinig nominaties krijgt, maar een volgende keer zal zij zeker aan de beurt zijn. Om het maar even oneerbiedig te zeggen "stont komt altijd bovendrijven".
Bart, stoer geblaat maar weinig wol. Deze jongen weet wat hij moet zeggen om indruk te maken, maar kan zijn woorden geen kracht bijzetten. Hij laat zich gebruiken door Sabine en heeft hij dat nu echt niet door????
Bart moet meer van zich laten zien, anders vliegt hij eruit.
Hetzelfde geldt voor de stille en zwijgzame Maurice. Hij neemt het spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud", wel heel letterlijk op. De uitspraken die hij doet zijn vrij neutraal en vaag. Wat wil deze jongen nu eigenlijk?? Een jongen die alles maar goed lijkt te vinden. Grow up Maurice, voordat het te laat is.
Karin en Ruud weten wat ze willen en zijn wie ze zijn. Misschien niet "mijn type" mensen, maar stabiele persoonlijkheden. Zij zijn rotsen in de branding. Zij gaan nog langer niet, nog langer niet....
Willem is top! Willem is eerlijk, is echt, is emotioneel, Willem is zichzelf (of ik laat me grandioos misleiden). Willem gaat er vandoor met de pingels.
Het lijkt me trouwens wel leuk om na het bekent maken van de nominatie de mensen nog een weekje bij elkaar te houden.
Dat maakt het programma en stuk "leuker"
Trouwens... BIANCA SITE op http://www.haper.demon.nl/indexbianca.html
Stel je voor je bent getrouwd en kijkt samen met je twee kinderen naar TV.Opeens vraagt de jongste "Pappa, wie is toch die vreemde jongen die bij mamma in bed ligt en steeds aan haar zit ? "...........
KORTOM STEM ALLEMAAL OP KARIN !!!!!!!
quote:
op 10-07-1999 om 02:06 PM schreef Haper het volgende:
Persoonlijk vind ik mij analyse iets scherper dan die van Barbarella, want als het aan haar ligt blijft iedereen zitten waar ie zit deze ronde en er moet er toch echt een uit! ;-)))
Haper, het is ook niet mijn bedoeling geweest om iemand te noemen, zoals ik al schreef, vind ik dat in dit stadium nog lastig (en voorbarig). Ik ben puur bezig met beeldvorming. In de tijd die ons nog rest kan er nog veel gebeuren en als ik uiteindelijk een keuze moet maken, doe ik dat ook.
Puur uit medelijden gna gna stem ik op Mona
Greetz Juul
quote:
op 10-07-1999 om 03:40 PM schreef de Veenkoloniėr het volgende:Als er dan toch iemand serieus antwoord moet geven,laat ik dat dan maar doen. Ik vind ABSOLUUT dat KARIN eruit moet.En wel om de volgende en enige correcte reden:
Stel je voor je bent getrouwd en kijkt samen met je twee kinderen naar TV.Opeens vraagt de jongste "Pappa, wie is toch die vreemde jongen die bij mamma in bed ligt en steeds aan haar zit ? "...........
KORTOM STEM ALLEMAAL OP KARIN !!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |