Hey man,quote:Op zondag 18 november 2007 10:30 schreef SuperWeber het volgende:
Nou, de sneeuw is bijna verdwenen in Helsinki. Vandaag is het mijn laatste dag hier. Vanmiddag vlieg ik terug naar Nederland. Afgelopen vrijdag had ik het allerlaatste feestje van mijn afstudeerplaats hier. Pikkujoulu, ontzettend gelachen, wat kan een volk ontzettend veranderen met een beetje drank op. Met een beetje pijn in mijn hart heb ik afscheid genomen van mijn collega's en mijn begeleider.
Suomalainen sisu ftw!!
Thnx, de vlucht was prima, behalve dat het heetwater systeem naar de knoppen was en ik dus geen koffie kon krijgenquote:Op zondag 18 november 2007 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey man,
goede vlucht straks, je zal het wel gaan missen hier denk ik. Ondanks dat het soms een beetje een raar volkje is, raak je wel aan ze gehecht. Hoe doe je het met je vriendin trouwens, gaat zij met jou mee terug naar NL?
Dat is wel fijn, jij gaat ook in België werken? Of daar in de buurt? Hoe kijkt ze ernaar om te emigreren?quote:Op maandag 19 november 2007 09:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Thnx, de vlucht was prima, behalve dat het heetwater systeem naar de knoppen was en ik dus geen koffie kon krijgen. Mijn vriendin heeft ontslag genomen en komt aan het eind van dt jaar naar Nederland (eigenlijk naar België). Iets waar ze erg naar uit kijkt.
umberella, ik kom zeker regelmatig terug naar Finland, al is het alleen al vanwege de familie verplichtingen.
Ik ga in België werken en zij naar alle waarschijnlijkheid ook. Ze heeft al eens 3 maanden in Antwerpen gewoond en 7 maanden in Groningen, dus ze kent de lage landen al van binnen en van buitenquote:Op maandag 19 november 2007 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, jij gaat ook in België werken? Of daar in de buurt? Hoe kijkt ze ernaar om te emigreren?
Nou volgens mij ben je weer in Nederland...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik vlieg de 16e 's avonds naar Dusseldorf en pak van daaruit de auto naar huis. Ik kom pas over anderhalf jaar weer terug, van de zomer ga ik een jaar naar Barcelona, vanuit Barcelona ga ik dan meteen weer naar Helsinki.
Misschien dat ik tussendoor nog een paar keer terug kom, maar de meeste van mn vrienden zijn toch verdeeld over europa dan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef PrinceSL het volgende:
Zojuist te horen gekregen dat ik aan ben genomen om een half jaar te studeren aan HSE, the Helsinki School of Economics. Vanaf eind Augustus tot begin Januari zal ik dus in Finland wonen!!!
Dank je!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hoe voelt dat nu? Ongeduldig? Nieuwsgierig? Gespannen? Of alles tegelijk?![]()
Ah, dat is echt tof, dan maak je ook nog echt de verschillende jaargetijden meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef PrinceSL het volgende:
Zojuist te horen gekregen dat ik aan ben genomen om een half jaar te studeren aan HSE, the Helsinki School of Economics. Vanaf eind Augustus tot begin Januari zal ik dus in Finland wonen!!!
Ik ben benieuwd, heb er veel zin in! En natuurlijk reisjes naar Lapland en Sint Petersburg doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:40 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ah, dat is echt tof, dan maak je ook nog echt de verschillende jaargetijden mee
Zijn beide zeker de moeite waard. Ook Tallinn en Stockholm zijn met een bezoekje per (zuip)boot zeker de moeite waard...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:48 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heb er veel zin in! En natuurlijk reisjes naar Lapland en Sint Petersburg doen.
*beetje late reactie, sorry...*quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef umberrella het volgende:
april kom ik terug!
Maar ik zie dat jij in april ook naar mamatrash gaat, dus wellicht komen we elkaar daar wel tegen
Die tripjes ga ik ook zeker doen!quote:Op zondag 9 maart 2008 13:25 schreef Relin het volgende:
Beters!
En zeker wel al die tripjes doen, die zijn de moeite waard!
Weet je al waar je komt te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |