Opel Astra 1.6 Station, paar maanden oud, luxe uitgevoerd (LM-velgen, getinte ramen, climate control, radio/cd met mp3 enz), 10.000km stond er pas op de teller (rook nog nieuw). Via via heb ik dat kunnen regelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:08 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een auto van 150 E voor 40 E in Finland, dat moet nog een groter barrel zijn dan wanneer je er in Nederland 1 voor hetzelfde geld koopt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opel Astra 1.6 Station, paar maanden oud, luxe uitgevoerd (LM-velgen, getinte ramen, climate control, radio/cd met mp3 enz), 10.000km stond er pas op de teller (rook nog nieuw). Via via heb ik dat kunnen regelen.
K was vergeten te zeggen dat k em gehuurd had voor 1 dag. niet gekocht
Toch geen zilver grijze bij sixtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opel Astra 1.6 Station, paar maanden oud, luxe uitgevoerd (LM-velgen, getinte ramen, climate control, radio/cd met mp3 enz), 10.000km stond er pas op de teller (rook nog nieuw). Via via heb ik dat kunnen regelen.
K was vergeten te zeggen dat k em gehuurd had voor 1 dag. niet gekocht
Nee hoor, donker blauw en niet van Sixt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:42 schreef Scuba_81 het volgende:
[..]
Toch geen zilver grijze bij sixt, want zo een had ik deze zomer flink misbruikt, omschrijving klopt pcies met die ik had
Ik heb in Oulu nog even -11 meegepikt...quote:Op zondag 4 november 2007 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, donker blauw en niet van Sixt.
De eerste sneeuw van dit jaar is weer gevallen gisteren(nouja, de 1e sneeuw die blijft liggen iig). Maar t wordt weer iets warmer van de week, dus dan zal t wel weer verdwijnen.
Gaan dan ook niet naar Ouluquote:Op maandag 5 november 2007 17:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb in Oulu nog even -11 meegepikt...
(Geen sneeuw helaas)
Mijn schoonfamilie woont daar idd. Hier in het centrum ligt bijna niks. Ik zag vanmorgen wel een tramchauffeur die even een wissel, of wat ze ook gebruiken om het juiste spoor op te gaan omzette met een grote pook omdat hij waarschijnlijk vastgevroren oid wasquote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan dan ook niet naar Oulu(daar zit je schoonfamillie toch?).
Bij mij voor de deur ligt het nog trouwens, maar jij woont meer in het centrum he?
Wat ik nooit zo heb begrepen dat Rovaniemi best veel uitwissel studenten heeft!quote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef PeuRac het volgende:
Joh is een grapje, SW weet wat ik bedoel, dr valt gewoon niks te beleven daaroT is vast erg mooi, maar t is zo'n stad waar je lieverd niet woont
Het klopt wel dat het er een beetje saai kan zijn, maar als je wilt genieten van je rust, is Oulu the place to bequote:Op maandag 5 november 2007 20:10 schreef PeuRac het volgende:
Joh is een grapje, SW weet wat ik bedoel, dr valt gewoon niks te beleven daaroT is vast erg mooi, maar t is zo'n stad waar je lieverd niet woont
Halve meter tot een meter is heel normaal, in Helsinki komt t meestel niet boven de halve meter uit.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Er is een gijzeling gaande in Finland, 3 mensen zijn dood geschoten, er is verder nog niks bekend.
De moeder en zusje van een meisje uit mijn klas waren op die school, zij zijn gelukkig veilig
Het is in Nederland inmiddels ook op het nieuws.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Er is een gijzeling gaande in Finland, 3 mensen zijn dood geschoten, er is verder nog niks bekend.
De moeder en zusje van een meisje uit mijn klas waren op die school, zij zijn gelukkig veilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |