Nee zoiets kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:37 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
ghegeh, Tallochje zat op een gegeven moment bij mij in de chatroom, volgens mij had jij het over iemand helemaal lauw raggen tegeen de muur ofniet![]()
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:38 schreef Djep het volgende:
[afbeelding]
Deze blijf ik zoooooooo goed vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het bij de jongsten, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand nog een potentieel doelwit om the Goatse'en?
de gebruikelijke link of ze lokken in me chatroom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe het bij de jongsten, succes gegarandeerd
www.solomio.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef Heinekenner het volgende:
geef de link is van de chatroom der chatrooms. of is dat een staatsgeheim?
wel gezellig daarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat een kk herrie heeft dat ene wijf erop
Deze? [419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel IIIquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:52 schreef Don_Antoin het volgende:
Help ik word bedreigd door een kudde negerts
nee, bij zo'n raveteefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze? [419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel III
hij heeft een petje opgezetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef Don_Antoin het volgende:
[afbeelding]
En toen ik zei: Dan weet ik genoeg, Adios!
Zei die: adios Homo en werd ik gebanned![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:52 schreef Don_Antoin het volgende:
Help ik word bedreigd door een kudde negerts
Da's die gast die kan voorspellen hoe je reincarneertquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef Pietklaaso het volgende:
Allemaal die uil bitchen dan
je doet t ook verkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:07 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
wtf die shit doet het heul niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |