abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50266939
pi_50268122
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:55 schreef simmu het volgende:
hypothetisch vinden de mensen die deze man en zn hond normaal vinden het dus ook best als ik een valse hond op mijn eigen erf waar wellicht ook klanten komen los laat lopen. moet kunnen toch?

valse hond = dat beest controleren.
als een vreemde zonder mijn toestemming op mijn erf komt terwijl mijn waakhond los loopt is dat beest toch niet vals .. hij doet zijn werk, hij verdedigt zijn roedel .. als die naar mij hapt, zich niet aan mij onderwerpt, dan is die pas vals (of beter gezegd, slecht opgevoed) ..

voor de rest is het een simpel feit dat veel honden dat hebben .. en die afkeer blijkt wederzijds te zijn, je ziet maar zelden een donker persoon met een hond
pleased to meet you
pi_50270904
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef moussie het volgende:

[..]

als een vreemde zonder mijn toestemming op mijn erf komt terwijl mijn waakhond los loopt is dat beest toch niet vals .. hij doet zijn werk, hij verdedigt zijn roedel .. als die naar mij hapt, zich niet aan mij onderwerpt, dan is die pas vals (of beter gezegd, slecht opgevoed) ..

voor de rest is het een simpel feit dat veel honden dat hebben .. en die afkeer blijkt wederzijds te zijn, je ziet maar zelden een donker persoon met een hond
nee dus. een waakhond hoort niet te bijten, die hoort iemand onder controle te houden, daar zit verschil in. als een waakhond op een erf loopt, en er komt een vreemde aan en hij bijt: dan istie vals.

nja, whatever, ik hou op ook, dat je zelf niet een dergelijke hond tegenkomt, kan nog een verrassing worden dan. een hond bijt niet selectief.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:52:43 #79
167723 sanni
Acima de seu
pi_50271294
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
Jah.. die oren weg en e.e.a aanpassen en je hebt......... SIEG....
pi_50272219
Het klinkt een beetje raar dat verhaal, maar ook niet helemaal ongeloofwaardig. Ik heb een hond gehad die op slag verliefd was op alles wat op 2 benen liep en hem aandacht gaf, vriendjes wilde worden met anderen honden, katten en konijnen, maar die in een razende woede ontstak en meteen tot de aanval overging als hij witte honden zag. En dat terwijl hij zelf ook wit was.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:31:08 #81
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_50272309
Toevallig had ik ook een witte hond die een tering hekel had aan ALLE kleine witte hondjes. Niets anders. Kei lieve joekel. Totdat ie kleine witte hond(jes) zag.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_50273083
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef simmu het volgende:

[..]

nee dus. een waakhond hoort niet te bijten, die hoort iemand onder controle te houden, daar zit verschil in.
duh, en hoe denk je dat een waakhond een inbreker onder controle houdt ? Juist ja .. door dreigen met bijten of bijten en vasthouden tot je baas zegt dat je los moet laten
quote:
als een waakhond op een erf loopt, en er komt een vreemde aan en hij bijt: dan istie vals.
idd, hij hoort eerst te dreigen, tanden laten zien, grommen, de hele rambam, pas als die vreemde zich daar niets van aantrekt, niet maakt dat die weg komt, pas dan gaat een goede waakhond in de aanval
quote:
nja, whatever, ik hou op ook, dat je zelf niet een dergelijke hond tegenkomt, kan nog een verrassing worden dan. een hond bijt niet selectief.
mwah, als er een hond over het erf loopt en die zit naar me te grommen ga ik toch echt het erf niet op cq me op zijn territorium begeven ..

anyway, we weten nog niet eens of deze hond bijt, we weten alleen maar dat die tekeer gaat als die zwarte personen ziet .. en zoals ik al zei, het is een veel voorkomend verschijnsel, mijn hond heeft dat ook tot bepaalde hoogte, en dat is nou echt niet iets wat ik hem geleerd heb of zo, en het is ook niet dat die het nooit tegen komt, genoeg min of meer gekleurde personen in mijn vriendenkring die die van jongs af aan heeft meegemaakt .. vandaar mijn aanname dat het iets in de genen is, een of ander natuur-instinct dat sommige rassen hebben

ik kan die eigenaar dus begrijpen, voor hem is het uitermate onpraktisch om een gekleurd persoon dat geregeld over het erf moet lopen aan te nemen terwijl zijn hond daar los loopt .. je leert zo'n hond niet 123 om tegen zijn instincten in te gaan en als het je al lukt is het nog maar de vraag of het daarna nog een betrouwbare waakhond is
pleased to meet you
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:57:10 #83
3542 Gia
User under construction
pi_50274745
Ik vermoed dat deze hond een slechte ervaring heeft met een zwarte man. Misschien een keer een trap gehad of zo. Dat kan al als pup gebeurd zijn, zonder dat de eigenaar dat weet.

Onze Duitse herder, vroeger, was als pup gebeten door een boxer. Ze heeft haar hele leven lang een hekel aan boxers gehad.
pi_50274803
Wat een verhaal
pi_50281062
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
Ja, en ik heb een tijdje een forum bezocht, waar ze die katten verzamelen! Wet niet meer of dat nou kattenplaza of poezenpraatjes was, maar als rechtgeaard FOKker kun je daar wel lol hebben
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 10 juni 2007 @ 08:49:37 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50290847
ik ben benieuwd hoeveel negers die man in dienst had, toen hij zijn trouwe viervoeter nog niet had.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50301425
= Bewijst alleen hoe racistisch de mensen hier die de humor daar inzien zijn.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:34:09 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50302333
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:01 schreef Stratos het volgende:
= Bewijst alleen hoe racistisch de mensen hier die de humor daar inzien zijn.
ja want het is voor blankjes zo gepiept om bij een arabische slager te werken

helaas zijn de niet aangepasten in de minderheid en moeten ze zich aanpassen aan de geldende meerderheid. kut he? dat allah niet verder reikt dan je eigen voordeur?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 11 juni 2007 @ 14:22:47 #89
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_50331318
tis zijn bedrijf tis zijn hond, hij moet zelf weten wie hij aanneemt of niet.punt uit.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  maandag 11 juni 2007 @ 14:37:20 #90
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_50331883
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helaas zijn de niet aangepasten in de minderheid en moeten ze zich aanpassen aan de geldende meerderheid. kut he? dat allah niet verder reikt dan je eigen voordeur?
mjaah sommige mensen vinden dat nederland alleen maar moet geeeeeveen en nooit eens situaties hoeft om te keren.. want als je dat doet ben je zogenaamd meteen extreem rechts...
  maandag 11 juni 2007 @ 15:44:48 #91
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50334249
wat een reden!

Pracht artikel.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 11 juni 2007 @ 23:05:23 #92
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50354334
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
doodverwensing... modjes?
pi_50355877
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
Doodschieten die Meki
pi_50356370
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik werk voor een Iraanse winkelier, voor twee zelfs. Geen enkel probleem hoor.
En mijn voorouders wonen al vanaf 1600 in wat nu Nederland is.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_50356458
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:05 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

doodverwensing... modjes?
Meki heeft gelijk: een hond die schapen doodbijt of kinderen aanvalt of mensen bijt of puppies bijt, is gestoord. En aangezien er geen tbs voor honden bestaat, werden die 30 jaar geleden gewoon doodgeschoten.
Een hond hoort niet op eigen gezag mensen te bijten. Stil laten staan en wegjagen, akkoord. Maar bijten: afmaken.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 00:04:02 #96
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50357163
Waar zie jij staan dat die hond die Nigeriaan heeft gebeten?
pi_50357581
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zie jij staan dat die hond die Nigeriaan heeft gebeten?
Staat er inderdaad niet. De hond sprong tegen het hek op.
Blijkbaar durfde de baas het risico niet te nemen om het hek open te doen. (Trouwens: als de hond zo vals is dat de baas geen controle meer over hem heeft, is er met een van beiden of met beiden iets mis!)
OK: dan schieten we de baas dood!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 01:02:39 #98
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_50358677
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Staat er inderdaad niet. De hond sprong tegen het hek op.
Blijkbaar durfde de baas het risico niet te nemen om het hek open te doen. (Trouwens: als de hond zo vals is dat de baas geen controle meer over hem heeft, is er met een van beiden of met beiden iets mis!)
OK: dan schieten we de baas dood!
Hoezo? Blijkbaar is het aangeboren gedrag van dat beest. Moet hij dan doodgeschoten worden? Ze kunnen er toch ook voor zorgen dat dat beest niet in aanraking komt met negers? Ja, en het is jammer voor die Nigeriaan, maar die baas kiest onvoorwaardelijk voor dat beest. Dat wil dus niet zeggen dat die vent uberhaupt geen Nigerianen aanneemt.
pi_50359126
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:02 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hoezo? Blijkbaar is het aangeboren gedrag van dat beest. Moet hij dan doodgeschoten worden? Ze kunnen er toch ook voor zorgen dat dat beest niet in aanraking komt met negers? Ja, en het is jammer voor die Nigeriaan, maar die baas kiest onvoorwaardelijk voor dat beest. Dat wil dus niet zeggen dat die vent uberhaupt geen Nigerianen aanneemt.
Of het aangeboren gedrag is, blijkt nergens uit, maar dat maakt ook niet uit.
quote:
"Mijn waakhond verdraagt geen mensen met een zwarte huidskleur", liet de werkgever de man in een brief weten.
Dus als de baas onvoorwaardelijk voor dat beest kiest, kiest hij dus onvoorwaardelijk tegen zwarte mensen. Dus discrimineert hij negers, niet alleen Nigerianen, maar alle negers.
Zijn hond discrimineert, en hij volgt onvoorwaardelijk het oordeel van zijn hond.

Merkwaardige wereld!
pi_50359877
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Artbij het volgende:
Onze hond houd ook niet van zwarten, terwijl hij zelf ook zwart is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')