als een vreemde zonder mijn toestemming op mijn erf komt terwijl mijn waakhond los loopt is dat beest toch niet vals .. hij doet zijn werk, hij verdedigt zijn roedel .. als die naar mij hapt, zich niet aan mij onderwerpt, dan is die pas vals (of beter gezegd, slecht opgevoed) ..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:55 schreef simmu het volgende:
hypothetisch vinden de mensen die deze man en zn hond normaal vinden het dus ook best als ik een valse hond op mijn eigen erf waar wellicht ook klanten komen los laat lopen. moet kunnen toch?
valse hond = dat beest controleren.
nee dus. een waakhond hoort niet te bijten, die hoort iemand onder controle te houden, daar zit verschil in. als een waakhond op een erf loopt, en er komt een vreemde aan en hij bijt: dan istie vals.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef moussie het volgende:
[..]
als een vreemde zonder mijn toestemming op mijn erf komt terwijl mijn waakhond los loopt is dat beest toch niet vals .. hij doet zijn werk, hij verdedigt zijn roedel .. als die naar mij hapt, zich niet aan mij onderwerpt, dan is die pas vals (of beter gezegd, slecht opgevoed) ..
voor de rest is het een simpel feit dat veel honden dat hebben .. en die afkeer blijkt wederzijds te zijn, je ziet maar zelden een donker persoon met een hond
duh, en hoe denk je dat een waakhond een inbreker onder controle houdt ? Juist ja .. door dreigen met bijten of bijten en vasthouden tot je baas zegt dat je los moet latenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef simmu het volgende:
[..]
nee dus. een waakhond hoort niet te bijten, die hoort iemand onder controle te houden, daar zit verschil in.
idd, hij hoort eerst te dreigen, tanden laten zien, grommen, de hele rambam, pas als die vreemde zich daar niets van aantrekt, niet maakt dat die weg komt, pas dan gaat een goede waakhond in de aanvalquote:als een waakhond op een erf loopt, en er komt een vreemde aan en hij bijt: dan istie vals.
mwah, als er een hond over het erf loopt en die zit naar me te grommen ga ik toch echt het erf niet op cq me op zijn territorium begeven ..quote:nja, whatever, ik hou op ook, dat je zelf niet een dergelijke hond tegenkomt, kan nog een verrassing worden dan. een hond bijt niet selectief.
Ja, en ik heb een tijdje een forum bezocht, waar ze die katten verzamelen! Wet niet meer of dat nou kattenplaza of poezenpraatjes was, maar als rechtgeaard FOKker kun je daar wel lol hebbenquote:
ja want het is voor blankjes zo gepiept om bij een arabische slager te werkenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:01 schreef Stratos het volgende:
= Bewijst alleen hoe racistisch de mensen hier die de humor daar inzien zijn.
mjaah sommige mensen vinden dat nederland alleen maar moet geeeeeveen en nooit eens situaties hoeft om te keren.. want als je dat doet ben je zogenaamd meteen extreem rechts...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want het is voor blankjes zo gepiept om bij een arabische slager te werken![]()
helaas zijn de niet aangepasten in de minderheid en moeten ze zich aanpassen aan de geldende meerderheid. kut he? dat allah niet verder reikt dan je eigen voordeur?
doodverwensing... modjes?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
Doodschieten die Mekiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
Ik werk voor een Iraanse winkelier, voor twee zelfs. Geen enkel probleem hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want het is voor blankjes zo gepiept om bij een arabische slager te werken![]()
helaas zijn de niet aangepasten in de minderheid en moeten ze zich aanpassen aan de geldende meerderheid. kut he? dat allah niet verder reikt dan je eigen voordeur?
Meki heeft gelijk: een hond die schapen doodbijt of kinderen aanvalt of mensen bijt of puppies bijt, is gestoord. En aangezien er geen tbs voor honden bestaat, werden die 30 jaar geleden gewoon doodgeschoten.quote:
Staat er inderdaad niet. De hond sprong tegen het hek op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zie jij staan dat die hond die Nigeriaan heeft gebeten?
Hoezo? Blijkbaar is het aangeboren gedrag van dat beest. Moet hij dan doodgeschoten worden? Ze kunnen er toch ook voor zorgen dat dat beest niet in aanraking komt met negers? Ja, en het is jammer voor die Nigeriaan, maar die baas kiest onvoorwaardelijk voor dat beest. Dat wil dus niet zeggen dat die vent uberhaupt geen Nigerianen aanneemt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Staat er inderdaad niet. De hond sprong tegen het hek op.
Blijkbaar durfde de baas het risico niet te nemen om het hek open te doen. (Trouwens: als de hond zo vals is dat de baas geen controle meer over hem heeft, is er met een van beiden of met beiden iets mis!)
OK: dan schieten we de baas dood!
Of het aangeboren gedrag is, blijkt nergens uit, maar dat maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar is het aangeboren gedrag van dat beest. Moet hij dan doodgeschoten worden? Ze kunnen er toch ook voor zorgen dat dat beest niet in aanraking komt met negers? Ja, en het is jammer voor die Nigeriaan, maar die baas kiest onvoorwaardelijk voor dat beest. Dat wil dus niet zeggen dat die vent uberhaupt geen Nigerianen aanneemt.
Dus als de baas onvoorwaardelijk voor dat beest kiest, kiest hij dus onvoorwaardelijk tegen zwarte mensen. Dus discrimineert hij negers, niet alleen Nigerianen, maar alle negers.quote:"Mijn waakhond verdraagt geen mensen met een zwarte huidskleur", liet de werkgever de man in een brief weten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Artbij het volgende:
Onze hond houd ook niet van zwarten, terwijl hij zelf ook zwart is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |