abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50251720
Ik zou het al in de advertentie gezet hebben:
quote:
GEZOCHT:

Magazijnmedewerker (m, blank)
Niet dak racistisch ben hoor, maar mijn hond verdraagt ook geen negers
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50252395
Wat voor hond was het?

Honden hebben ook iets tegen postbodes. Ook racisme .
pi_50252595
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ken jij de Belgen en hun waakhonden? Dat zijn vaak de meest valse krengen die er zijn man, zoals zij met hun waakhonden omgaan is bij de beesten af.
moet je eens verder naar het zuiden gaan .. Fransen en hun waakhonden, vooral die op het platte land
pleased to meet you
pi_50254079
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef moussie het volgende:

[..]

moet je eens verder naar het zuiden gaan .. Fransen en hun waakhonden, vooral die op het platte land
mwoch, gewoon hier in brabant kan je ook aardig wat valserikken tegenkomen hoor. de buren (was familie) vroeger jenden de ond (een herder) altijd met het eten, de kinderen pestten hem, beest was vals als de neten. *maar niet tegen mij* want ik stond elke ochtend klaar met 2 suikerklontjes

een nichtje heeft toen wel haar oog verloren aan dat beest. dat wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50255063
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef simmu het volgende:

[..]

mwoch, gewoon hier in brabant kan je ook aardig wat valserikken tegenkomen hoor. de buren (was familie) vroeger jenden de ond (een herder) altijd met het eten, de kinderen pestten hem, beest was vals als de neten. *maar niet tegen mij* want ik stond elke ochtend klaar met 2 suikerklontjes

een nichtje heeft toen wel haar oog verloren aan dat beest. dat wel.
valse honden kan je idd overal tegen komen, en die kunnen idd onberekenbaar happen .. was die van jouw in een slechte bui geweest hadden die 2 suikerklontjes je ook niet gered (ervaring) ..
maar ik denk dat dat hier niet de issue is, het gaat meer om de reactie die sommige honden hebben op donkere mensen, of dat nou door kleding komt, huidskleur, geur, whatever, sommigen honden gaan gewoon op defensieve modus als ze dat zien
pleased to meet you
pi_50255843
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:35 schreef moussie het volgende:

[..]

valse honden kan je idd overal tegen komen, en die kunnen idd onberekenbaar happen .. was die van jouw in een slechte bui geweest hadden die 2 suikerklontjes je ook niet gered (ervaring) ..
maar ik denk dat dat hier niet de issue is, het gaat meer om de reactie die sommige honden hebben op donkere mensen, of dat nou door kleding komt, huidskleur, geur, whatever, sommigen honden gaan gewoon op defensieve modus als ze dat zien
true, maar het maakte wel een boel uit in de eerste reactie als ik thuiskwam (ja, ze lieten dat beest loslopen)

mijn punt is: je kan het dan dus niet maken om dat dier los rond te laten lopen. ik heb zelf een kat die ronduit vals is (behalve tegen ons, voor ons is het een superlief beestje) *dus* zet ik haar weg als er bezoek komt!

in dit geval: heeft die man geen gekleurde klanten? en ook een eerder argument: wat nu als die gekleurde meneer erg goed en loyaal zou zijn (ik weet het; sommigen hier geloven niet dat gekleurde mensen dat kunnen zijn, zenofobie is een vak apart tenlotte), dan ben je toch zonder meer een domme idioot lijkt me. laten we wel wezen: als je dit probleem oprecht rustig goed overdenkt is het toch niet handig om die hond los te laten lopen?
pi_50257149
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef simmu het volgende:

[..]

true, maar het maakte wel een boel uit in de eerste reactie als ik thuiskwam (ja, ze lieten dat beest loslopen)

mijn punt is: je kan het dan dus niet maken om dat dier los rond te laten lopen. ik heb zelf een kat die ronduit vals is (behalve tegen ons, voor ons is het een superlief beestje) *dus* zet ik haar weg als er bezoek komt!

in dit geval: heeft die man geen gekleurde klanten? en ook een eerder argument: wat nu als die gekleurde meneer erg goed en loyaal zou zijn (ik weet het; sommigen hier geloven niet dat gekleurde mensen dat kunnen zijn, zenofobie is een vak apart tenlotte), dan ben je toch zonder meer een domme idioot lijkt me. laten we wel wezen: als je dit probleem oprecht rustig goed overdenkt is het toch niet handig om die hond los te laten lopen?
mwah, normaal gesproken lopen je klanten niet achter op het erf rond, die komen voor in de winkel, of evtl de winkel/werkplaats, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt dat bij een bedrijf waar je wel achter op het erf moet komen om je handel te kiezen honden los lopen
pleased to meet you
pi_50257192
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:36 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, normaal gesproken lopen je klanten niet achter op het erf rond, die komen voor in de winkel, of evtl de winkel/werkplaats, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt dat bij een bedrijf waar je wel achter op het erf moet komen om je handel te kiezen honden los lopen
nja, dan zouden werknemers toch ook prima in de winkel/werkplaats kunnen rondlopen?
pi_50257512
doodschieten die hond
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 01:47:11 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50260353
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat voor hond was het?

Honden hebben ook iets tegen postbodes. Ook racisme .
Dan kunnen er weer nieuwe afleveringen van Eek! The Cat geschreven worden, met Sharky die nu aan xenofobie lijdt.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:53:42 #61
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50263453
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
Is wel erg kort door de bocht he Meki.

Een hond doet wat de baas hem geleerd heeft.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:01:12 #62
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_50263600
Hét beste is dat die hond Blacky heet.
Jusqu'ici tout va bien
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:03:00 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_50263638
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Artbij het volgende:
Onze hond houd ook niet van zwarten, terwijl hij zelf ook zwart is.
Hierdoor kwam mijn smoothie op het scherm
pi_50263684
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef simmu het volgende:

[..]

nja, dan zouden werknemers toch ook prima in de winkel/werkplaats kunnen rondlopen?
klopt, maar je neemt zo'n werknemer natuurlijk niet in dienst om op zijn krent te gaan zitten terwijl de baas het materiaal zelf van achter op het erf moet gaan pakken omdat je loslopende waakhond anders billen gaat happen
pleased to meet you
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2007 @ 11:42:00 #65
163650 Greys
pi_50264393
Als er een zwarte klant komt, is dat maar even en kan hij de hond vastleggen/opsluiten, ALS de hond al in de winkel mag komen. Dus heeft de baas er amper tot weinig last van. Als de werknemer zwart is die hij aanneemt, is die werknemer daar dus altijd en moet de hond altijd vastliggen of opgesloten zijn. Dan heb je weinig meer aan je waakhond he Het is toch allemaal niet zo moeilijk?!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50264515
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn schoonvader, zelf een Marokkaan, heeft ook een hond die het niet op negers heeft. Best lullig aangezien de beste man een aantal negers in z'n vriendenkring heeft.

En dat is echt natuurlijk, hij heeft dat beest al vanaf dat ie een paar weken oud is en toen had ie het al.
rot eens op met je irritante geblaat over je smerige vriendin, kneus. het is echt niet stoer dat ze marokkaans is.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2007 @ 11:49:44 #67
163650 Greys
pi_50264553
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef AllisonStokke het volgende:

[..]

rot eens op met je irritante geblaat over je smerige vriendin, kneus. het is echt niet stoer dat ze marokkaans is.
Pardon? Met je verkeerde been uit bed gedonderd vandaag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50264578
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:47 schreef AllisonStokke het volgende:

[..]

En van welke gebande josti ben jij de kloon?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 juni 2007 @ 11:52:06 #69
163650 Greys
pi_50264612
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En van welke gebande josti ben jij de kloon?
Joh, die is gewoon jaloers dat jij een vriendin hebt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:52:13 #70
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_50264615
Zo'n hond ken ik ook.
Die gaat tekeer bij mensen uit Noord-Afrika.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_50264634
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef Meki het volgende:
doodschieten die hond
Stumper
pi_50264647
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Joh, die is gewoon jaloers dat jij een vriendin hebt
Ach, als ie nou op z'n hand gaat zitten totdat z'n hand gevoelloos is.......
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:54:17 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50264651
zeker een volbloed duitse herder?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50266050
hypothetisch vinden de mensen die deze man en zn hond normaal vinden het dus ook best als ik een valse hond op mijn eigen erf waar wellicht ook klanten komen los laat lopen. moet kunnen toch?

valse hond = dat beest controleren.
pi_50266790
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

het schijnt ja...
[afbeelding]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties