abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50244090
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is een waakhond en met die koperdiefstallen overal kan ik me voorstellen dat je die niet op gaat sluiten.

[..]

Zodra jij een brievenbus bevestigd zodat de postbezorger niet door het hek heen hoeft kan dat prima.
en dat hij iets tegen zwarten heeft
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:13:59 #42
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50244439
Mijn hond blaft ook hoofdzakelijk naar zwarten.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:22:58 #43
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_50244698
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef Gabry het volgende:
Mijn hond blaft ook hoofdzakelijk naar zwarten.
zou jij je cybernation land even willen updaten voor mij, kan je namelijk goed gebruiken als trade partner

please
pi_50245223
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef JohnDope het volgende:
Het klopt wel dat honden agressief kunnen worden, wanneer er een ander menselijk ras bij hun in die buurt komt, als ze die niet gewend zijn.
Zeker waakhonden hebben dat.
hmz, ik betwijfel dat het wat met ras te maken heeft, deze honden zijn namelijk ook agressief tegenover mensen in zwarte kleding .. ik kan alleen maar aannemen dat ze dat donkere bedreigend vinden, iets in het genetische geheugen misschien, lijkt een beetje op een grizzly, zo'n beetje de enige natuurlijke vijand van zijn voorvaderen ?
pleased to meet you
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:48:55 #45
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_50245511
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Om van het 'discriminatie'- en 'racisme'gezeik af te zijn, waar het tegenwoordig al belachelijk snel op wordt gegooid, word je inderdaad bijna gedwongen om te gaan liegen over een bepaalde reden. Daar heb je, helaas , gelijk in!
Die man is zo dom geweest om eerlijk te zijn. Triest dat dat zo wordt afgestraft en hij daar zoveel last mee krijgt.

Oh en voor degene (sorry kan even niet teruglezen terwijl ik schrijf) die iets zei over geen hond willen die wellicht aggressief kan reageren... Mijn hondje alias ontplofte cavia, die mij al meer dan 11 jaar zeer dierbaar is, gaat uit zijn stekker als er post door de brievenbus komt. Agressief? Vast wel. Lelijk tegen de postbode? Vast ook wel. Moet ik hem daarom maar wegdoen? Dacht het niet. Ik zorg er voor dat er niets met de beste man/vrouw postbode kan gebeuren (bijten doet hij namelijk nooit! alleen grommen en blaffen naar de post ) dus ach...
Er staat toch niet dat de hond van deze man alle zwarte mannen verscheurt? Hij reageert er lelijk op. Die man laat zijn hond er toch niet op los?
Nee maar waar het in dit verhaal misgaat is dat hij een werknemer niet kan aannemen omdat die hond hem niet binnenlaat. Zo klinkt het toch een beetje als een smoes. Ik weet niet wat het voor bedrijf is (nou ja, smeedijzerij, maar in wat voor ruimtes ze werken bedoel ik) maar ik zou het ook raar vinden als de hond de hele dag tussen de werknemers door rent, dus er is vast wel een andere oplossing mogelijk voor het probleem dan bot afwijzen.
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 17:50:50 #46
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50245590
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef moussie het volgende:

[..]

hmz, ik betwijfel dat het wat met ras te maken heeft, deze honden zijn namelijk ook agressief tegenover mensen in zwarte kleding .. ik kan alleen maar aannemen dat ze dat donkere bedreigend vinden, iets in het genetische geheugen misschien, lijkt een beetje op een grizzly, zo'n beetje de enige natuurlijke vijand van zijn voorvaderen ?
Misschien hebben ze een andere lichaamsgeur.

Of een combinatie van beide.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_50246248
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Gabry het volgende:

[..]

Misschien hebben ze een andere lichaamsgeur.

Of een combinatie van beide.
mwah, mijn buurman is zo blank als wat, grote kerel met meestal zwarte kleding, en als die in het zwart is gaat mijn hond op tilt, heeft die gewoon blauwe spijkerbroek aan met een licht shirtje is er niets aan de hand .. misschien dat geur een bijkomende factoor is maar hoofdzakelijk gaat het toch om "groot en donker=bedreigend" denk ik
pleased to meet you
pi_50246386
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Laurabeest het volgende:

[..]

Nee maar waar het in dit verhaal misgaat is dat hij een werknemer niet kan aannemen omdat die hond hem niet binnenlaat. Zo klinkt het toch een beetje als een smoes. Ik weet niet wat het voor bedrijf is (nou ja, smeedijzerij, maar in wat voor ruimtes ze werken bedoel ik) maar ik zou het ook raar vinden als de hond de hele dag tussen de werknemers door rent, dus er is vast wel een andere oplossing mogelijk voor het probleem dan bot afwijzen.
een werkplaats en wat opslag met een erf neem ik aan, zoals zoveel bedrijven .. en die hond loopt dus vrij rond op het erf als bewaking, en tja, je zal toch wat vaker per dag van de werkplaats naar de opslag moeten neem ik aan .. en je neemt geen werknemers aan om alsnog zelf al je materiaal te moeten pakken

wat ik me afvraag is of die vakbondsmensen die nou zitten te zaniken zelf geen honden hebben, zo'n zeldzaam verschijnsel is het namelijk niet
pleased to meet you
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:07:30 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50250540
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:25:19 #50
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50251138
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef simmu het volgende:

[..]

en wederom: een goede waakhond pakt niet zomaar iemand. die jaagt de inbreker een hoek in, en houdt hem daar tot er iemand komt.
Ken jij de Belgen en hun waakhonden? Dat zijn vaak de meest valse krengen die er zijn man, zoals zij met hun waakhonden omgaan is bij de beesten af.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_50251720
Ik zou het al in de advertentie gezet hebben:
quote:
GEZOCHT:

Magazijnmedewerker (m, blank)
Niet dak racistisch ben hoor, maar mijn hond verdraagt ook geen negers
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_50252395
Wat voor hond was het?

Honden hebben ook iets tegen postbodes. Ook racisme .
pi_50252595
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ken jij de Belgen en hun waakhonden? Dat zijn vaak de meest valse krengen die er zijn man, zoals zij met hun waakhonden omgaan is bij de beesten af.
moet je eens verder naar het zuiden gaan .. Fransen en hun waakhonden, vooral die op het platte land
pleased to meet you
pi_50254079
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef moussie het volgende:

[..]

moet je eens verder naar het zuiden gaan .. Fransen en hun waakhonden, vooral die op het platte land
mwoch, gewoon hier in brabant kan je ook aardig wat valserikken tegenkomen hoor. de buren (was familie) vroeger jenden de ond (een herder) altijd met het eten, de kinderen pestten hem, beest was vals als de neten. *maar niet tegen mij* want ik stond elke ochtend klaar met 2 suikerklontjes

een nichtje heeft toen wel haar oog verloren aan dat beest. dat wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50255063
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef simmu het volgende:

[..]

mwoch, gewoon hier in brabant kan je ook aardig wat valserikken tegenkomen hoor. de buren (was familie) vroeger jenden de ond (een herder) altijd met het eten, de kinderen pestten hem, beest was vals als de neten. *maar niet tegen mij* want ik stond elke ochtend klaar met 2 suikerklontjes

een nichtje heeft toen wel haar oog verloren aan dat beest. dat wel.
valse honden kan je idd overal tegen komen, en die kunnen idd onberekenbaar happen .. was die van jouw in een slechte bui geweest hadden die 2 suikerklontjes je ook niet gered (ervaring) ..
maar ik denk dat dat hier niet de issue is, het gaat meer om de reactie die sommige honden hebben op donkere mensen, of dat nou door kleding komt, huidskleur, geur, whatever, sommigen honden gaan gewoon op defensieve modus als ze dat zien
pleased to meet you
pi_50255843
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:35 schreef moussie het volgende:

[..]

valse honden kan je idd overal tegen komen, en die kunnen idd onberekenbaar happen .. was die van jouw in een slechte bui geweest hadden die 2 suikerklontjes je ook niet gered (ervaring) ..
maar ik denk dat dat hier niet de issue is, het gaat meer om de reactie die sommige honden hebben op donkere mensen, of dat nou door kleding komt, huidskleur, geur, whatever, sommigen honden gaan gewoon op defensieve modus als ze dat zien
true, maar het maakte wel een boel uit in de eerste reactie als ik thuiskwam (ja, ze lieten dat beest loslopen)

mijn punt is: je kan het dan dus niet maken om dat dier los rond te laten lopen. ik heb zelf een kat die ronduit vals is (behalve tegen ons, voor ons is het een superlief beestje) *dus* zet ik haar weg als er bezoek komt!

in dit geval: heeft die man geen gekleurde klanten? en ook een eerder argument: wat nu als die gekleurde meneer erg goed en loyaal zou zijn (ik weet het; sommigen hier geloven niet dat gekleurde mensen dat kunnen zijn, zenofobie is een vak apart tenlotte), dan ben je toch zonder meer een domme idioot lijkt me. laten we wel wezen: als je dit probleem oprecht rustig goed overdenkt is het toch niet handig om die hond los te laten lopen?
pi_50257149
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef simmu het volgende:

[..]

true, maar het maakte wel een boel uit in de eerste reactie als ik thuiskwam (ja, ze lieten dat beest loslopen)

mijn punt is: je kan het dan dus niet maken om dat dier los rond te laten lopen. ik heb zelf een kat die ronduit vals is (behalve tegen ons, voor ons is het een superlief beestje) *dus* zet ik haar weg als er bezoek komt!

in dit geval: heeft die man geen gekleurde klanten? en ook een eerder argument: wat nu als die gekleurde meneer erg goed en loyaal zou zijn (ik weet het; sommigen hier geloven niet dat gekleurde mensen dat kunnen zijn, zenofobie is een vak apart tenlotte), dan ben je toch zonder meer een domme idioot lijkt me. laten we wel wezen: als je dit probleem oprecht rustig goed overdenkt is het toch niet handig om die hond los te laten lopen?
mwah, normaal gesproken lopen je klanten niet achter op het erf rond, die komen voor in de winkel, of evtl de winkel/werkplaats, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt dat bij een bedrijf waar je wel achter op het erf moet komen om je handel te kiezen honden los lopen
pleased to meet you
pi_50257192
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:36 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, normaal gesproken lopen je klanten niet achter op het erf rond, die komen voor in de winkel, of evtl de winkel/werkplaats, ik heb het iig nog nooit mee gemaakt dat bij een bedrijf waar je wel achter op het erf moet komen om je handel te kiezen honden los lopen
nja, dan zouden werknemers toch ook prima in de winkel/werkplaats kunnen rondlopen?
pi_50257512
doodschieten die hond
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 01:47:11 #60
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_50260353
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Wat voor hond was het?

Honden hebben ook iets tegen postbodes. Ook racisme .
Dan kunnen er weer nieuwe afleveringen van Eek! The Cat geschreven worden, met Sharky die nu aan xenofobie lijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')