Tegenwoordig kunnen ze dat beter bij elke standaard puppycursus gaan aanlerenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Wat gaan ze doen, de hond aanklagen?
Of de hond het is aangeleerd of niet is een tweede, maar is het strafbaar je hond op huidskleur te conditioneren?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Artbij het volgende:
Onze hond houd ook niet van zwarten, terwijl hij zelf ook zwart is.
jawel: dat staat er dus juist wel: de man weigert om die hond op te sluiten ofzo. hoor eens, ik heb een zwaar agro kat (beest heeft eens een inbreker weg weten te jagen). als ik bezoek krijg gaat dat beest de slaapkamer in, simpel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en voor degene (sorry kan even niet teruglezen terwijl ik schrijf) die iets zei over geen hond willen die wellicht aggressief kan reageren... Mijn hondje alias ontplofte cavia, die mij al meer dan 11 jaar zeer dierbaar is, gaat uit zijn stekker als er post door de brievenbus komt. Agressief? Vast wel. Lelijk tegen de postbode? Vast ook wel. Moet ik hem daarom maar wegdoen? Dacht het niet. Ik zorg er voor dat er niets met de beste man/vrouw postbode kan gebeuren (bijten doet hij namelijk nooit! alleen grommen en blaffen naar de post) dus ach...
Er staat toch niet dat de hond van deze man alle zwarte mannen verscheurt? Hij reageert er lelijk op. Die man laat zijn hond er toch niet op los?
Het is een waakhond en met die koperdiefstallen overal kan ik me voorstellen dat je die niet op gaat sluiten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef simmu het volgende:
[..]
jawel: dat staat er dus juist wel: de man weigert om die hond op te sluiten ofzo. hoor eens, ik heb een zwaar agro kat (beest heeft eens een inbreker weg weten te jagen). als ik bezoek krijg gaat dat beest de slaapkamer in, simpel.
Zodra jij een brievenbus bevestigd zodat de postbezorger niet door het hek heen hoeft kan dat prima.quote:je gaat toch niet zeggen "nee meneer de postbode, u mag hier niet meer komen, want mijn hond heeft een hekel aan u" en dan van de ptt (of hoe dat tegenwoordig ook heten mag) eisen dat ze een andere oplsossing verzinnen voor het feit dat jij dus je post niet ontvangt?
het schijnt ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt het vaker bij katten
[afbeelding]
en wederom: een goede waakhond pakt niet zomaar iemand. die jaagt de inbreker een hoek in, en houdt hem daar tot er iemand komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een waakhond en met die koperdiefstallen overal kan ik me voorstellen dat je die niet op gaat sluiten.
[..]
Zodra jij een brievenbus bevestigd zodat de postbezorger niet door het hek heen hoeft kan dat prima.
Moet je niet in een rond huis wonenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
en wederom: een goede waakhond pakt niet zomaar iemand. die jaagt de inbreker een hoek in, en houdt hem daar tot er iemand komt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een intervieuw met de hond gehad, hij zegt niets tegen negerts te hebben..
[afbeelding]
Hehehequote:
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |