abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 juni 2007 @ 14:35:34 #21
163650 Greys
pi_50238691
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Dagonet het volgende:
Wat gaan ze doen, de hond aanklagen?

Of de hond het is aangeleerd of niet is een tweede, maar is het strafbaar je hond op huidskleur te conditioneren?
Tegenwoordig kunnen ze dat beter bij elke standaard puppycursus gaan aanleren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:35:42 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_50238702
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Artbij het volgende:
Onze hond houd ook niet van zwarten, terwijl hij zelf ook zwart is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:38:53 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50238810
Heb een intervieuw met de hond gehad, hij zegt niets tegen negerts te hebben..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50238909
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Greys het volgende:

[..]
Oh en voor degene (sorry kan even niet teruglezen terwijl ik schrijf) die iets zei over geen hond willen die wellicht aggressief kan reageren... Mijn hondje alias ontplofte cavia, die mij al meer dan 11 jaar zeer dierbaar is, gaat uit zijn stekker als er post door de brievenbus komt. Agressief? Vast wel. Lelijk tegen de postbode? Vast ook wel. Moet ik hem daarom maar wegdoen? Dacht het niet. Ik zorg er voor dat er niets met de beste man/vrouw postbode kan gebeuren (bijten doet hij namelijk nooit! alleen grommen en blaffen naar de post ) dus ach...
Er staat toch niet dat de hond van deze man alle zwarte mannen verscheurt? Hij reageert er lelijk op. Die man laat zijn hond er toch niet op los?
jawel: dat staat er dus juist wel: de man weigert om die hond op te sluiten ofzo. hoor eens, ik heb een zwaar agro kat (beest heeft eens een inbreker weg weten te jagen). als ik bezoek krijg gaat dat beest de slaapkamer in, simpel.
je gaat toch niet zeggen "nee meneer de postbode, u mag hier niet meer komen, want mijn hond heeft een hekel aan u" en dan van de ptt (of hoe dat tegenwoordig ook heten mag) eisen dat ze een andere oplsossing verzinnen voor het feit dat jij dus je post niet ontvangt?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50238986
erger nog: die man heeft een zaak. laten we nu eens even het hypothetische geval bekijken van een gezin (blank) met een geadopteerd zwart kindje (jazeker: dat komt weleens voor) die iets komen kopen wat die beste man verkoopt, of ze komen iets laten maken ofzo, whatever. dat beest ziet dat kindje, en dan?
pi_50239034
Als je de post zowel van de TNT als de SAND zou kunnen ontvangen en je hond heeft om onverklaarbare redenen alleen problemen met de TNT dan laat je toch ook alleen de post vanaf SAND komen? Dat dit niet mogelijk is door allerlei oorzaken zorgt er voor dat je een andere oplossing gaat zoeken zoals een brievenbus in de tuin oid.

In dit geval is de keuze er ook. De smid kan de beste man gewoon niet aannemen omdat hij dan steeds z'n hond ergens op moet sluiten en dat alleen maar om te voorkomen dat er een schijn van discriminatie is?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:46:56 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_50239100
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:41 schreef simmu het volgende:

[..]

jawel: dat staat er dus juist wel: de man weigert om die hond op te sluiten ofzo. hoor eens, ik heb een zwaar agro kat (beest heeft eens een inbreker weg weten te jagen). als ik bezoek krijg gaat dat beest de slaapkamer in, simpel.
Het is een waakhond en met die koperdiefstallen overal kan ik me voorstellen dat je die niet op gaat sluiten.
quote:
je gaat toch niet zeggen "nee meneer de postbode, u mag hier niet meer komen, want mijn hond heeft een hekel aan u" en dan van de ptt (of hoe dat tegenwoordig ook heten mag) eisen dat ze een andere oplsossing verzinnen voor het feit dat jij dus je post niet ontvangt?
Zodra jij een brievenbus bevestigd zodat de postbezorger niet door het hek heen hoeft kan dat prima.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_50239144
hoor eens, als je als ondernemer die hond zonder meer voor het belang van je zaak trekt ben je gewoon een idioot, en is het een *smoes*. klaar. stel nu dat die sollicitant mega goed en goedkoop is? dan neem je die niet aan omdat je je hond niet gewoon in een hok (waar het beest volgens mij overigens hoort) wil stoppen. ik ken trouwens dit idee wel, lui uit mijn familie hebben ook altijd dergelijke honden, gebeurt geregeld een 'ongelukje' mee. tis gewoon gelul. als een dier agressief is tegen wie dan ook moet je daar wat aan doen, en niet gaan zeggen dat andere mensen het maar moeten regelen. jij bent de baas, niet die hond.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:49:11 #29
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50239180
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Je hebt het vaker bij katten
[afbeelding]
het schijnt ja...

zzz
pi_50239189
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is een waakhond en met die koperdiefstallen overal kan ik me voorstellen dat je die niet op gaat sluiten.
[..]

Zodra jij een brievenbus bevestigd zodat de postbezorger niet door het hek heen hoeft kan dat prima.
en wederom: een goede waakhond pakt niet zomaar iemand. die jaagt de inbreker een hoek in, en houdt hem daar tot er iemand komt.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:53:21 #31
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50239344
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef simmu het volgende:

[..]

en wederom: een goede waakhond pakt niet zomaar iemand. die jaagt de inbreker een hoek in, en houdt hem daar tot er iemand komt.
Moet je niet in een rond huis wonen
zzz
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:04:49 #32
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_50239734
doe mij zo'n hond en dan eentje die tegen kutmarokkanen is of finnen, dat mag ook.
Neerkomen wel!
pi_50240130
Het klopt wel dat honden agressief kunnen worden, wanneer er een ander menselijk ras bij hun in die buurt komt, als ze die niet gewend zijn.
Zeker waakhonden hebben dat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50240190
het begon bij postbodes..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 juni 2007 @ 15:25:39 #35
163650 Greys
pi_50240441
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een intervieuw met de hond gehad, hij zegt niets tegen negerts te hebben..
[afbeelding]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:32:44 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50240730
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
Hehehe
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_50243001
quote:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]

Hahahha, de grap van de dag voor mij, bedankt ik heb me rot gelachen en mijn drankje zit op mijn scherm
pi_50243205
quote:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
deze overtreft Spekman en daar moest ik net al zo hard om lachen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:45:35 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50243474
quote:

[..]

Die kat ken ik ook!
[afbeelding]
2000 light years from home
pi_50243994
Als je tegen die hond "geef poot" zegt, dan steekt hij hem zeker ook wat verder omhoog dan normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')