Vind ik niets gek dat netwerk ligt er al vanaf januari uit omdat het netwerk omgezet is naar kpnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef Billy_daKid het volgende:
Al sinds gistermiddag geen bereik meer. Bel ik eindelijk naar die "klantenservice", spelen ze een bandje af dat de storing bekend is. En vervolgens een wachtrij van hier tot Tokio!
Tjongejonge! Zet dan op Internet of zeg dan wanneer ik weer kan bellen, kut paupers!![]()
quote:
idd. Dus hoe kan je nou geen bereik hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef -PatrickO- het volgende:
Telfort is tegenwoordig gewoon KPN... Je kan als Telfort user dus ook gewoon het KPN netwerk kiezen...
t-mobilequote:
Mijn telefoon wordt steeds van het (KPN) netwerk afgegooit sinds die netwerk verandering. Ik moet m steeds handmatig instellen en dan binnen een minuut of twee is het weer 'alleen noodoproep'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:11 schreef HPoi het volgende:
idd. Dus hoe kan je nou geen bereik hebben?
Dat KPN netwerk doet het dus niet/slecht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:46 schreef -PatrickO- het volgende:
Telfort is tegenwoordig gewoon KPN... Je kan als Telfort user dus ook gewoon het KPN netwerk kiezen...
Inderdaad dus. Heb mijn netwerk op auto staan en de Moto v3 is in te stellen op hogere speed, dus bij geen bereik zoekt hij zeer snel een bereikbaar netwerk. Maar helemaal nop, nada, niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef Kaneel het volgende:
Nagenoeg zit iedere provider nu op KPN en die hebben storing
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb trouwens Telfort(kpn) maar heb mnergens last van
Hij staat al handmatig ingesteldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:15 schreef HPoi het volgende:
Jullie lezen gewoon niet de info. die Telfort je geeft. Het auto. netwerk moet uit. Dan kies je eenmalig handmatig KPN zodat ie op KPN blijft staan en niet auto. Telfort weer probeert te zoeken, want die is er niet meer.
Ik heb de info wel goed gelezen, maar mijn telefoon moet nu eenmaal regelmatig echt uit en dan mag ik dus weer handmatig gaan zoeken. Klantenservice vertelde mij dat het probleem voorbij zou moeten zijn in de tweede helft van deze maand als het Telfort netwerk gewoon helemaal uitgezet wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:15 schreef HPoi het volgende:
Jullie lezen gewoon niet de info. die Telfort je geeft. Het auto. netwerk moet uit. Dan kies je eenmalig handmatig KPN zodat ie op KPN blijft staan en niet auto. Telfort weer probeert te zoeken, want die is er niet meer. Als je naar het buitenland gaat is het misschien handig het weer op auto. te zetten of je moet handmatig een goedkope provider willen selecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |