abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:55:48 #76
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50247833
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja leuk! we gaan ze in de buurt van wapens en zwaar materieel zetten!! puik plan!
'Now, we have a tank! Ho-ho-ho!'

I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50248064
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

De Eendracht vaart al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met allerlei jongeren van verschillend pluimage rond, dus zo gek was dit tochtje niet........
idd, en dat werkt uitstekend .. maar wij zij dan ook een zeevarend volk ..
het jochie dat niet mee wil op de boot, of het nou in de amsterdamse grachten of hier voor de kust is, moet ik nog meemaken, zeevaren zit in ons bloed zogezegd .. denk dat je voor marokkaanse jongeren iets anders moet bedenken qua "teambuilding" cq besef dat je samen moet werken als je ergens wil komen, zelfde idee als die aparte afkick-klinieken voor Antillianen .. het is gewoon een andere achtergrond cq andere triggers
quote:
Maar om topic: Als ik de kapitein was geweest zou ik zeemansrecht hebben toegepast: De plank op of kielhalen die gasten.
ghehe .. klinkt in dit geval wel bijzonder aantrekkelijk ..
pleased to meet you
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:23:04 #78
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50248952
Probleemjeugd moet als probleemjeugd aangepakt worden. Nederland is ongelofelijk hardleers.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 juni 2007 @ 19:29:43 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_50249172
Triest waar ons geld naar toe gaat.Leren ze het nou nooit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:30:34 #80
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50249209
quote:
Vraag me af wie het dan betaalt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:10:20 #81
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_50250628
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af wie het dan betaalt.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de eigenaar van het schip daarvoor op kan draaien omdat van een kale kip niets te plukken is.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_50251782
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Gabry het volgende:
Probleemjeugd moet als probleemjeugd aangepakt worden. Nederland is ongelofelijk hardleers.
yup. maar kaaskoppen hebben andere triggers dan mocro's, dus wat bij een kaaskop uitstekend werkt kan bij een ander een averechts effect hebben ..
neem bvb het bekende voorbeeld van dat ene handgebaar, van je duim en wijsvinger een rondje maken .. betekent bij ons dat het goed is, de O van Oké, maar als je dat doet bij een zuid-amerikaanse heb je kans dat je een knal voor je kop krijgt, bij hun betekend dat dat je wil neuken ..
en tja, met dat soort culturele verschillen moet je mi wel rekening houden bij het opzetten van dit soort programma's .. zoals ik al zei, bij de antilliaanse drugsverslaafden gebeurt dat wel, en dat schijnt uitstekend te werken ..

maar idd, Nederland is hardleers, dat christelijk-sameritaanse aaitje over het bolletje iedere keer maar weer .. pff
pleased to meet you
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:06:54 #83
53267 TC03
pi_50252463
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef moussie het volgende:

[..]

neem bvb het bekende voorbeeld van dat ene handgebaar, van je duim en wijsvinger een rondje maken .. betekent bij ons dat het goed is, de O van Oké, maar als je dat doet bij een zuid-amerikaanse heb je kans dat je een knal voor je kop krijgt, bij hun betekend dat dat je wil neuken ..
Daar ligt inderdaad echt het probleem. Handgebaren.

vrijdag 8 juni 2007 @ 21:07:12 #84
53267 TC03
pi_50252472
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de eigenaar van het schip daarvoor op kan draaien omdat van een kale kip niets te plukken is.
Ik bedoel wie het reisje georganiseerd heeft.
pi_50252795
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daar ligt inderdaad echt het probleem. Handgebaren.

ja joh, doe even achterlijk .. ik geef een simpel voorbeeld van cultureel verschil waarmee je rekening moet houden als enigszins intelligent mens zijnde, doe je dat niet heb je de knal voor je kop verdiend ..

ergo, je kan geen mocro's op een boot zetten om teamgeest te kweken, die hebben die roots met de zee niet
pleased to meet you
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:23:54 #86
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50252918
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:18 schreef moussie het volgende:

ergo, je kan geen mocro's op een boot zetten om teamgeest te kweken, die hebben die roots met de zee niet
Een geitenboerderij in limburg, zou dat een goede benadering zijn van het rif-gebergte?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:42:17 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50253454
quote:

[..]

ja joh, doe even achterlijk .. ik geef een simpel voorbeeld van cultureel verschil waarmee je rekening moet houden als enigszins intelligent mens zijnde, doe je dat niet heb je de knal voor je kop verdiend ..

95% van de Nederlands hebben geen roots met de zee. Behalve het strand dan .
2000 light years from home
pi_50253940
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Een geitenboerderij in limburg, zou dat een goede benadering zijn van het rif-gebergte?
als je ene theo mag geloven wel ja ..
pleased to meet you
pi_50254038
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

95% van de Nederlands hebben geen roots met de zee. Behalve het strand dan .
je kent je eigen geschiedenis niet ?

anyway, de mentaliteit zit wel ingebakken .. de gemiddelde nederlander zit liever op een bootje dan op een kameel en de gemiddelde mocro liever op een kameel dan op een bootje .. zo ongeveer dan ..
pleased to meet you
pi_50254133
quote:
Het is toch tegek dat die klote krant hier elke keer mee weg komt.
Ruim uitgemeten op de voorpagina, maar er klopt helemaal niets van.

Ach, de rectificatie komt in het klein op pagina 5, vuile ophitsers zijn het!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_50254566
Nou ja, meestal heb ik niet echt sympathie voor dit soort ettertjes, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er nogal overdreven koppen boven het echte verhaal zijn gezet. Als je de feiten een beetje bekijkt is er wat baldadig gedrag en geen schade aan het schip en zelfs geen aggressie tegen de bemanning.
pi_50254893
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef HiZ het volgende:
Nou ja, meestal heb ik niet echt sympathie voor dit soort ettertjes, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er nogal overdreven koppen boven het echte verhaal zijn gezet. Als je de feiten een beetje bekijkt is er wat baldadig gedrag en geen schade aan het schip en zelfs geen aggressie tegen de bemanning.
Het gaat er meer om dat de socialedienst van Rotterdam dit zogenaamd heeft gefinancieert, dat is dus gewoon niet waar.
pi_50255531
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef HiZ het volgende:
nou, het gedeelte van de ettertjes klopt echt wel
quote:
Actueel bericht van het schip

De kapitein van de Eendracht heeft in de nacht van 31 mei op 1 juni de Zeehavenpolitie in Rotterdam ingeschakeld om een einde te maken aan gewelddadigheden aan boord. Een groep jongeren was slaags geraakt en een van de jongens was met geweld beroofd.

De schoener maakte een vierdaagse reis met veertien bemanningsleden en 25 jeugdigen tussen vijftien en negentien jaar, onder leiding van vier begeleiders. Het grootste deel van de groep bestond uit jongeren, aan boord geplaatst via het Jeugdloket Sociale Dienst Rotterdam Nadat zich bij een bezoek aan Great Yarmouth al vernielingen aan scheepsinterieur en -uitrusting, vechtpartijen en diefstal hadden voorgedaan, besloot de kapitein terug te keren naar de thuishaven. Diverse jeugdigen bedreigden de scheepsleiding.

Toen één van de jongeren door enkele anderen volgens een van tevoren gemaakt plan met geweld werd beroofd, vroeg de kapitein de Zeehavenpolitie om assistentie. Bij Hoek van Holland stapten vier agenten en rechercheurs aan boord en begeleidde een politieboot het schip naar de Wilhelminakade. Daar stonden politieauto’s en een hulpofficier klaar. Uiteindelijk werden de drie hoofddaders en het zestienjarige slachtoffer afgevoerd. De overige jeugdige passagiers konden vertrekken. Hoewel het onderzoek nog loopt, heeft de politie vijf verdachten aangehouden en verhoord. Eerder ontstonden soortgelijke problemen op de klippers Oosterschelde in Brazilië en Stad Amsterdam in Noorwegen tijdens reizen met jongeren, bedoeld om hun discipline en teamgeest bij te brengen.
http://www.eendracht.nl/nl
pleased to meet you
pi_50255855
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]
Het grootste deel van de groep bestond uit jongeren, aan boord geplaatst via het Jeugdloket Sociale Dienst Rotterdam...

Ja wat is het nou, wel of niet waar?
pi_50256770
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:00 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja wat is het nou, wel of niet waar?
don't ask me .. de gemeente zegt dat zij het niet betalen maar zegt dus wel dat er een aantal jongeren via een gemeentelijk loket zijn aangemeld .. dus het is geen tegenspraak ..
pleased to meet you
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:01:18 #96
53267 TC03
pi_50258011
quote:

[..]

Ik vind dat je heel erg hard oordeelt op basis van afkomst.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:05:00 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50258128
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef moussie het volgende:

[..]

je kent je eigen geschiedenis niet ?

anyway, de mentaliteit zit wel ingebakken .. de gemiddelde nederlander zit liever op een bootje dan op een kameel en de gemiddelde mocro liever op een kameel dan op een bootje .. zo ongeveer dan ..
Het slaat helemaal nergens op wat je zegt.
2000 light years from home
pi_50258375
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]

Op Planet.nl wordt de politie geciteerd en dan lijkt het echt niet veel ernstiger aan toe te zijn gegaan dan op een beetje wild schoolreisje.
quote:
Volgens de politie hebben ze een brandblusser leeggespoten, drank gestolen en een laken vernield. Volgens de eigenaar van het schip gaat het ook om het trekken van schilderijtjes en reddingsvesten van de muur. ,,Het schip is ons heel wat waard. Dat laten we niet slopen'', zei vrijdag een woordvoerster van de driemaster naar aanleiding van een artikel in De Telegraaf. Daarom zette de kapitein onmiddellijk weer koers naar Nederland.

Agressie
De problemen ontstonden nadat de groep in Engeland van boord mocht. ,,Daarna hebben ze het een en ander uitgevroten'', aldus de voorlichtster. De jeugd was agressief op elkaar, maar volgens haar kwam het niet tot vechtpartijen. De agressie uitte zich niet tegen de bemanning. ,,We hebben ze in toom kunnen houden'', stelde ze.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 00:14:23 #99
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50258427
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef HiZ het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp wilden ze eigenlijk een beetje beverwijken? Nah, wa's daar op tegen?
pi_50259109
Ach... heerlijk toch weer dit soort berichten. Geeft maar weer aan dat ons belastinggeld niet wordt verspild. Zeiltochtjes om discipline bij te brengen. Hoe verzin je het Dienstplicht invoeren, helm op en naar Afganistan sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')