abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:45:42 #51
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_50232371
Die jeugd- en jongerenloketten springen trouwens ook als christelijk aandoende, subsidieslurpende paddestoelen uit de grond.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_50232630
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Sisko het volgende:
Een beetje erg kortzichtig. Ik weet er zelf te weinig van, maar het punt is, dat ook jij er te weinig van weet.
Uhmmm... als jij er OOK niks van weet, is het nogal gedurfd om mijn opvatting 'kortzichtig' te noemen. Zeg dan gewoon dat je het niet met me eens bent. Dat is wel zo zuiver.
quote:
We hebben het hier over 2 "snoepreisjes" waar volgens mij de eerste niet eens verkeerd ging. Weet jij om hoeveel reisjes het in totaal gaat? Nee. En weet jij of er misschien niet 100 reisjes per jaar gedaan worden waar van 98 reisjes wel zinvol zijn en waar het geld niet weggegooid is. Dat weet je ook niet. Dus om te gaan schreeuwen om een maatschappelijk debat En waar hebben we het over, 10.000 euro ofzo. Dat is ongeveer 0.1 cent per belastingbetaler boo fucking whoo.
Heb jij signalen waaruit duidelijk blijkt dat die snoepreisjes effect hebben? Is de overlast van probleemjongeren in Amsterdam beduidend minder geworden? Zo ja, is dat aantoonbaar te danken aan snoepreisjes? Of heb je anders voorbeelden uit andere steden waaruit dat duidelijk blijkt? Tot die tijd stel ik: snoepreisjes zijn weggegooid geld. De gemeente Rotterdam dokt, dus ik heb daar geen last van. Of het mij als belastingbetaler nou 10 euro of 0,1 cent kost, is niet relevant. Het gaat puur om het principe. De belastingbetaler mag de portemonnee trekken voor TUIG, voor een aanpak waarvan niet is aangetoond dat -ie werkt en nu ook nog voor het vergoeden van de vernielingen. Want je kunt wel op je klompen aanvoelen dat die reljongeren de schade niet zelf hoeven op te brengen.
quote:
Ik ben geen allochtonen knuffelaar en dit tuig had van mij overboord gegooid mogen worden, maar waarom wil iedereen altijd dat de goeden moeten lijden wanneer er ergens misbruik van gemaakt wordt. Of gaan we alle zwembaden sluiten wanneer er iemand is aangerand. Gaan we alle trams niet meer laten rijden wanneer er een vandalist bezig is geweest/? Nee, dus waarom dit wel?
Ik draai de vraag om: Waarom mogen jongeren die zich NETJES en fatsoenlijk gedragen NIET op een snoepreisje en probleemjongeren wel? Puntje bij paaltje is dat loepzuivere discriminatie. En dat de vernielingen zijn aangericht, is toch een feit? De boot zal al vol met 'probleemjongeren'. Dat predikaat hebben ze vast niet omdat ze een keer door een rood stoplicht zijn gelopen. - Get real !
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:56:07 #53
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_50232747
Gewoon in Irak of Afghanistan neerdonderen zulke ezels. Laat ze daar maar gaan teambuilden. Ideale verkenners. Niemand die ze mist.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:07:51 #54
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50233178
* Enchanter wacht geduldig af wat Meki te zeggen heeft
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:08:43 #55
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_50233212
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef Enchanter het volgende:
Die post alleen wanneer het hem uitkomt.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:09:21 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50233232
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:07 schreef Enchanter het volgende:
die is te druk met huilen over die 18 jarige allochtoon die vermoord is...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_50233418
Ze hebben waarschijnlijk een moeilijke jeugd gehad .

Laat dat tuig en hun ouders maar opdraaien voor de kosten.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:22:24 #58
57586 Bananenman
-----------
pi_50233670
quote:
Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1035687/2/50#50233178]vrijdag 8 juni 2007 12:07[/u rl] schreef Enchanter het volgende:
Meki gaat natuurlijk beweren dat 'die boot er gewoon om vroeg '
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:27:12 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_50233849
In eerste instantie klonk het heel goed: een grote groep Marokkanen (bron Telegraaf) samen met wat geitenwollensollenbreiers op een oude schuit de Noordzee opsturen.
Volgende keer echter niet vergeten de boot van tevoren goed lek te steken.
The End Times are wild
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:31:57 #60
87694 Robin__
letitredno
pi_50234018
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:09 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

die is te druk met huilen over die 18 jarige allochtoon die vermoord is...
was dat een allochtoon? oh dan wou ie die fiets zeker zelf stelen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:45:58 #61
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_50234495
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef LXIV het volgende:
In eerste instantie klonk het heel goed: een grote groep Marokkanen (bron Telegraaf) samen met wat geitenwollensollenbreiers op een oude schuit de Noordzee opsturen.
Volgende keer echter niet vergeten de boot van tevoren goed lek te steken.
Dat zou ook wel weer zonde van de boot zijn hé. Je kan ze beter dan een eind mee op zee nemen, van boord gooien en doorvaren om de volgende lading te halen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:05:19 #62
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_50235242
Cohen, thee, koffie. Zo hebben we die woorden ook weer gehad.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Donald Duck held vrijdag 8 juni 2007 @ 13:07:48 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50235327
Dat ze het nog blijven proberen zeg. Ze staan al bekend als klotetuig, en wat krijgen ze daarvoor als beloning: alsjeblieft, een gratis reisje. Nederland is echt absurd zwak en volkomen doorgeslagen bij het proberen 'aanpakken' van zulke problemen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 juni 2007 @ 13:27:50 #64
163650 Greys
pi_50236053
Tijdje bij Bokito in het hok zetten ipv op een boot laten varen.
Kunnen ze leren hoe 'bedreigend' voelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50236919
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat zou ook wel weer zonde van de boot zijn hé. Je kan ze beter dan een eind mee op zee nemen, van boord gooien en doorvaren om de volgende lading te halen.
Hebben ze in Argentinie niet ervaringen met helikopters, dat scheen veel snelller te gaan. En we hebben een insider voor de broodnodige achtergrond informatie
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:52:37 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50237091
Hoe moeilijk moet het zijn om die lui overboord te zetten?

Alsof ze ouders hebben die om hen geven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:59:48 #67
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50237373
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hebben ze in Argentinie niet ervaringen met helikopters, dat scheen veel snelller te gaan. En we hebben een insider voor de broodnodige achtergrond informatie
Klusje voor Maxima?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50237379
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Ringo het volgende:
Hoe moeilijk moet het zijn om die lui overboord te zetten?

Alsof ze ouders hebben die om hen geven.
Pech, die hadden maar wat beter werk moeten afleveren dan was er niets aan de hand geweest. Met de huidige overbevolking (wereldwijd) moeten we toch ergens beginnen en dit is een mooi begin.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_50237408
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Klusje voor Maxima?
Nee daar heb je weinig aan. maar schoonpapa zal nog wel wat adresjes weten van mensen die ervaring hebben met het eruit gooien.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:04:43 #70
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50237555
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:27 schreef Greys het volgende:
Tijdje bij Bokito in het hok zetten ipv op een boot laten varen.
Kunnen ze leren hoe 'bedreigend' voelt.
mental image...: Ey wat moet je nou mannn...zmerige kut aappp, ik ga je zteken
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 juni 2007 @ 14:12:30 #71
163650 Greys
pi_50237897
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:04 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

mental image...: Ey wat moet je nou mannn...zmerige kut aappp, ik ga je zteken
Voordat hij zijn mes heeft gevonden heeft Bokito hem al door de tralies gepureerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50238016
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Cohen, thee, koffie. Zo hebben we die woorden ook weer gehad.

²
Ze vergeet nog even de PvdA.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:59:45 #73
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_50239553
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

wel van voor naar achteren toch?

normaal is kielhalen toch van stuur naar bakboord?
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar kielhalen leidde vaak tot de dood, omdat de slachtoffers hun rug braken op de kiel.
Euh, in `t kader van kleinigheidjes hou je toch ...
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:15:02 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50246397
WTF! Dat er nog steeds oneindig domme mensen rondlopen die denken dat dit soort projecten helpen!

Het schijnt een disciplinereisje te zijn, maar van discipline was zo te zien TOTAAL geen sprake. Hoe kunnen jongeren anders vrijuit op een boot rondlopen en de boel slopen? Bij een disciplinereisje zijn drill-instructors aanwezig die je overboord tyfen als je verkeerd naar ze kijkt. Dát is een disciplinereisje!

Ten tweede: achterlijke subsidiereisjes moeten ECHT afgeschaft worden. Dit is toch godverdomme niet normaal, waarom krijg ik zo'n reisje niet? Lijkt me leuk!

Oh wacht, je moet je in dit land als een inboorling gedragen om dingen te krijgen van de staat.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:20:53 #75
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_50246579
Updeet:
quote:
Rotterdam: niet betrokken bij zeilreis
Rotterdam is woedend op De Telegraaf.

Eendracht gesloopt
De krant beweerde op de voorpagina dat een zeilreis van jongeren, die door de gemeente was georganiseerd, totaal uit de hand is gelopen. "Probleemjeugd sloopt Eendracht, Trip betaald door Sociale Dienst Rotterdam", kopte De Telegraaf.

Verbouwd
De jongeren 'verbouwden' het interieur, stalen flessen drank en bedreigden de kapitein en de bemanning. En de Sociale Dienst betaalde dat dus allemaal, meldde de krant. Rotterdam is boos, want het verhaal is 'pertinent onjuist'.

Onjuist
"Wij hebben deze reis niet geïnitieerd, betaald of begeleid", zegt wethouder Schrijer van Werk, Sociale Zaken en Grotestedenbeleid. "De suggestie dat wij dit soort zeiltochten organiseren voor deze doelgroep werp ik verre van mij." Schrijer betreurt het 'ten zeerste dat de Telegraaf met dergelijk onjuist nieuws opent'.

Rectificatie
De gemeente had alleen vijf jongeren voorgedragen voor de reis. Zij waren niet betrokken bij de ongeregeldheden. De schade aan het schip is volgens de stichting De Eenhoorn 'minimaal'. Rotterdam eist een rectificatie van De Telegraaf.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)emaster_gemeente.xml
Yeasayer - Wait for the Summer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')